![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
i jeszcze jedno włącznik przy zamku z maski silnika włącza lampke pod maską czy coś innego pytam bo nie mam lampki pod maską
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
A jak mozna wyczyscic wtryskiwacze??piotrek pisze:Silnik nie chce zapalać na benzynie a jak już zapali to poniżej 1000 obr. zgaśnie. Na gazie pali normalnie czy to jest kwestia wyczyszczenia wtryskiwaczy może ktoś już to robił , podobno czyści się wtryski a może to co innego![]()
![]()
lampke wlacza z tego co mi wiadomo wlasnie zamek przy mascei jeszcze jedno włącznik przy zamku z maski silnika włącza lampke pod maską czy coś innego pytam bo nie mam lampki pod maską
w tym problem że poprzedni właściciel jeżdził tylko na gazie i właśnie próbuje to naprawićkollek pisze:Piotrek -> a jeździsz coś na benzynce czy tylko na gazie. Najczęściej jest to objaw nie jeżdżenia na benzynie. Znam takich którzy po zamontowaniu gazu zapomnieli wogóle o benzynie a teraz to na niej wogóle już auto nie chce jeździć. Ja bym zaczął od czyszczenia w tej chwili baku, przewodów, filtra paliwa, wtryskiwaczy. Z tego co mi wiadomo to istnieją do tego jakieś preparaty
Preparat wlewałem do benzyny troche było lepiej ale to nie to jutro wkładam wtryski podobno są już git przeczyszcze bak i zmienie filtr ,kollek pisze:Piotrek -> a jeździsz coś na benzynce czy tylko na gazie. Najczęściej jest to objaw nie jeżdżenia na benzynie. Znam takich którzy po zamontowaniu gazu zapomnieli wogóle o benzynie a teraz to na niej wogóle już auto nie chce jeździć. Ja bym zaczął od czyszczenia w tej chwili baku, przewodów, filtra paliwa, wtryskiwaczy. Z tego co mi wiadomo to istnieją do tego jakieś preparaty
Dzięki buster za informacjebuster pisze:z tą lampką w jedynkach jest inaczej jak w 2gen
Sh(.)(.)ters to dobrze opisał. Mi się kiedyś kabelek przy zamku ułamał może i tak jest u Ciebie?
a Co do niskich obrotów to jest jeszcze takie obejście w przepływomierzu, wiem bo rozbierałem. ale do tego to już analizator trzeba.
W najgorszym przypadku walnięty potencjometr w rzepływomierzu i się dusi paliwem.
A przy przepustnicy jest jak byk jedna na płaski śrubtak.
Pimpo szczerze mówiąc u mnie wygląda na zwyczajną żarówkępimpo pisze:mam II gen i tam lampka jest rtęciowa więc trzeba w nią stuknąć i się zapala. w jedynkach jest inaczej?
Sh(.)(.)ters pisze: Pimpo szczerze mówiąc u mnie wygląda na zwyczajną żarówkę. Nie trzeba stukać, zapala się bezpośrednio po zwolnieniu blokady maski. Jakiś czas temu w Route analizowaliśmy temat dokładnie w poszukiwaniu włącznika i doszliśmy do wniosku o zamku.
To powiedz znajomemu że czas zacząć buraki kopać a nie doradzać w naprawie aut. Przy przepustnicy masz cięgno mechaniczne a nie silnik krokowypiotrek pisze:znajomy powiedział żebym wyczyścił silniczek krokowy przy przepustnicy
Uprzedziles mnie. Az poszedlem do garazu szukac jakiejs czesci mechanicznej przy przepustnicy, a ze to sie nazywa ciegno to nie wiedzialem, ale jest to mozliwe bo ciaMiH pisze:To powiedz znajomemu że czas zacząć buraki kopać a nie doradzać w naprawie aut. Przy przepustnicy masz cięgno mechaniczne a nie silnik krokowypiotrek pisze:znajomy powiedział żebym wyczyścił silniczek krokowy przy przepustnicy