steam

Kolekcje fotek.
Awatar użytkownika
steam
Posty: 123
Rejestracja: 2012-11-04 13:06
Samochód: Probe 2.2 GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=20911
Lokalizacja: Góra - Śląskie

Re: steam

Post autor: steam »

Patryk- pisze:jak na razie, ale po prostu pianka ciągnie wilgoć....i będzie tylko gorzej :wink: lepiej wydłubać wcześniej i dospawać blachę jaj wyrzuciś go na złom bo się okaże że podłużnicy nie ma 8)
zobaczymy Patryczku :D jak na razie to sie skupiam na mocy, hamulcach.
Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2142
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Galeria: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: steam

Post autor: Patryk- »

a co robisz z hamulcami?
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: steam

Post autor: MatiLP640 »

z hamulcami nie ma czasem jak w II? wydaje mi sie ze gdzies czytalem ze tak samo jak do II tak i do I hamulce z mazdy 6 i 6 MPS wchodza P&P. Prawda to?
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2142
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Galeria: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: steam

Post autor: Patryk- »

trzeba by było zobaczyć czy seryjne pasują z dwójki do jedynki, jak by ktoś miał jakieś popsute nawet jedną stronę to chętnie sprawdze
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: steam

Post autor: MatiLP640 »

kwestia tylko zacisku, bo tarcza na bank bedzie pasowac... najlepiej by bylo zmierzyc wielkosc i odleglosc otworow w jarzmie z I i II i bedzie wszystko wiadomo ;)
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
Stig
Klubowicz
Posty: 1136
Rejestracja: 2012-01-27 13:41
Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
Galeria: viewtopic.php?t=19937
Lokalizacja: Będków .. Łódź

Re: steam

Post autor: Stig »

Na Borki mogę wam przywieźć przednie tarcze i zaciski od dwójki :P
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: steam

Post autor: KrecioPL »

U mnie jak Romas wymontuje to co trzeba, to znajdzie się jakiś niedziałający tylny.
Zresztą - Patryk, kiedy się wybierasz do Warszawy?
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2142
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Galeria: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: steam

Post autor: Patryk- »

ja mieszkam w Warszawie :mrgreen:
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: steam

Post autor: Romas »

O ile dobrze pamiętam to jedna osoba już montowała heble dedykowane do 2gen w 1 gen. ale trzeba było trochę porzeźbić wiec raczej p&p nie bedą pasować a tył to już na 100%
Poza tym po jakiego grzyba przemontowywać heble z 1gen do 2gen jak są praktycznie takie same? :D a te w 2gen przeciez nie hamują ?
Kupcie cobie dobre tarcze i klocki a hamowanie będzie dobre a nie :wink: a jeśli już tak bardzo chcecie coś lepszego to adaptery i wrzucić jakieś 300-320 :P :wink:
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: steam

Post autor: MatiLP640 »

mowimy o mazdzie 6 lub mazdzie 6 MPS ;) przypomnialo mi sie ze przeciez Lukas007 ma heble wilwooda od II ;) gadalem z nim o tym ale kurde nie pamietam czy robil adaptery czy pasowalo P&P ale wydaje mi sie ze chyba musial robic adaptery...
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
Stig
Klubowicz
Posty: 1136
Rejestracja: 2012-01-27 13:41
Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
Galeria: viewtopic.php?t=19937
Lokalizacja: Będków .. Łódź

Re: steam

Post autor: Stig »

Robił adaptery z tego co ja wiem. A poza tym Wilwood ma tą zaletę że jest sporo lżejszy od zestawu z mpsa ale też sporo droższy :P
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: steam

Post autor: MatiLP640 »

chyba duuuuzo sporo drozszy :P wiem ze moj kumpel do cougara wsadzil czterotloczek amelininowy z alfy plus adapter i tarcza 330mm hamuje jak zloto ;) i duzo roboty nie bylo ;) no i wagowo tez roznica spora jest ;) wydaje mi sie ze tez ciekawa alternatywa dla tych wilwoodow jest ;) a na pewno duzo tansza ;)
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2142
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Galeria: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: steam

Post autor: Patryk- »

Romas pisze:Poza tym po jakiego grzyba przemontowywać heble z 1gen do 2gen jak są praktycznie takie same?
A kto chciał coś takiego robić? chodziło o to żeby przymierzyć z II do I jeśli by pasowały to znaczy że i od 6 by pasowały.... :P
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(
Awatar użytkownika
lukasz16m
Posty: 133
Rejestracja: 2007-07-10 20:54
Galeria: viewtopic.php?t=11778
Lokalizacja: Sieraków

Re: steam

Post autor: lukasz16m »

Jeżeli nie było dużych dziur to lepszym rozwiązaniem byloby już dokładne oczyszczenie,brunox albo coś w tym stylu i małe łatki maty z żywicą. Sam modyfikowales mapy paliwa ? Ta poza tym tylko pogratulować wyboru generacji,tylko dbaj o niego. :D Ja mam nadzieję że w tym roku będę mógł zaprezentować moje GT po odrestaurowaniu. :twisted:
Awatar użytkownika
steam
Posty: 123
Rejestracja: 2012-11-04 13:06
Samochód: Probe 2.2 GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=20911
Lokalizacja: Góra - Śląskie

Re: steam

Post autor: steam »

-- oryginalny post 2014-01-07 21:06 --
lukasz16m pisze:Jeżeli nie było dużych dziur to lepszym rozwiązaniem byloby już dokładne oczyszczenie,brunox albo coś w tym stylu i małe łatki maty z żywicą. Sam modyfikowales mapy paliwa ? Ta poza tym tylko pogratulować wyboru generacji,tylko dbaj o niego. :D Ja mam nadzieję że w tym roku będę mógł zaprezentować moje GT po odrestaurowaniu. :twisted:
Widziałem kiedyś kup i zrób jak koleś wierteł w progach dziury i robił to samo co ja ;D jak na razie progi są ok.
Wiesz przypomniało mi se kiedy 1 raz widziałem proba gt1 czerwona stał na parkingu tyłem ja wtedy bylem z moim nauczycielem jazdy gdy jeździłem po Tychach od razu te auto mi sie spodobało.
Gdy przyjechałem do domu wbiłem na allegro i szukałem tego forda i znalazłem wtedy tak na prawdę mnie zauroczył jeszcze go nie miałem a już czytałem to forum oglądałem i zazdrościłem.
Po 2 msc zarobiłem hajs na niego koleś był z Mikołowa gdy pierwszy raz jechałem i usłyszałem turbo to widziałem że tego samego dnia musze go mieć i tak sie stało.
Probe był zaniedbany może za dużo dałem 2700zł była nieszczelna pompa wody, ogrzewania do dziś nie ma nagrzewnica sie zapycha, gdy sie ścigałem z hondą d16a6 124koie po modyfikacjach brała mnie jak szlag okazało sie że ten wydech który był miał 1.75cala po drugie z uszczelki dmuchało gdzie w 1 jak jest takie coś momentalnie silnik traci cenne konie ja czytałem że ktoś kto miał nieszczelny wydech mial w probie 2.2t 120koni okazało sie że ta uszczelka była przyczyną tak dużego spadku mocy w moim przypadku też tak było pomijając fakt że oryginalny wydech ma 2cale. Gdy zrobiłem wydech 2.5 i wsadziłem mbc na 0.7bara ta honda d16 nie miała już szans choć na 1 tak samo szła 2 i jej nie było kumpel sprzedał honde i kopił następną ale b16a2 oryginalne ek4
A Teraz po tych modyfikacjach probe czuje że żyje ogarnia takie auta jak leciutkie hondy civic ek4 b16a2 vtec seria 160koni i 1000kg 6.8s do 100 + mapy +wydech gdzie hondy są na prawdę zdolne do tuningu nawet na wolnossącym silniku.
Obecnie ten kumpel chce mnie na sile wyprzedzić pomagam mu przy projekcie bedzie honda z kompresorem eaton M62 0.4.-5 bara a seryjnych bebechach i wszystkie do tego potrzebne podzespoły sprzęgło itp..
Będzie wiosna bede dawał filmiki z wyścigów bo tutaj gdzie mieszkam jest masa samochodów z którymi warto sie ścigać i każdy każdego nakręca on da kompresor ja dam większe turbo :D on skuje da turbo i sie skończy :D
Na wiosnę daje IC dolot z kwasówki i przepływka zaraz za turbem zobaczymy ile ta modyfikacje dają do proba.
Nie będe odchudzał proba ma pozostać taki jaki jest bo jest śliczny i nie bd go pozbawiał komfortu bo bez problemu mogę dać klatę i bajery ale to nie auto do kjs.

-- dodano 2014-02-14 21:36 --

Obrazek

Obrazek

Większe Dp na drugiej turbinie ciekawe co to da.
Jutro montaż.
Awatar użytkownika
Takes
Posty: 114
Rejestracja: 2011-03-07 12:03
Samochód: bmw e46 330d stage4 8hp 500+, ford probe GT 2.2t USA
Galeria: viewtopic.php?t=21652
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: steam

Post autor: Takes »

wez te spawy szlifierka przypoleruj i te flansze sprostuj albo cos:D bo to chu**** wygladada a po podniesieniu maski bedzie pierwsze co to widac dp wlasnie.
jest: powrót do Ford Probe GT Igen 2.2t USA 8)
BMW e46 stage4 8hp 500hp+ :twisted:
Awatar użytkownika
steam
Posty: 123
Rejestracja: 2012-11-04 13:06
Samochód: Probe 2.2 GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=20911
Lokalizacja: Góra - Śląskie

Re: steam

Post autor: steam »

wez te spawy szlifierka przypoleruj i te flansze sprostuj albo cos:D bo to chu**** wygladada a po podniesieniu maski bedzie pierwsze co to widac dp wlasnie.
słuchaj po 1 będzie owinięte bandażem po 2 inaczej to wygląda obecnie kolanko ma tak jak by łuk ostry.,
po 3 jest power taki ze jadę sobie 30 na 2 dam pełny gaz koła milom dam 3 przez chwile zamielom chwycie trakcje i sie kulam :D zauważyłem też że jest o wiele mniejsza turbo dziura ale spalanie wzrosło.
Byłem zmuszony do wymiany turbiny poprzednia sie posypała najprawdopodobniej przez to że blow off przepuszczał powietrze przez uszczelnienie, turbo pracowało na 100% i wirnik od strony ciepłej sie urwał i został w down-pipe przy okazji uszkodził sonde lambda którą też wymieniłem na kolejną nową. Straciłem 2l oleju na dodatek coś mi cieknie spod silnika jest to najprawdopodobniej uszczelnienie miski - tu bym sie cieszył :D lub 2 dużo gorsza rzecz uszczelnienie na wale korbowym od strony skrzyni :( lub coś innego olej kapie na ziemie a duże zapocenie jest w okolicach wyprzęgnika a tej gumy koło osłony sprzęgła. ,
Tankes na te sprawy nie mogę sam powiedzieć nic co do wyglądu sam jestem ciekawy jak to ... wygniesz aby sie zmieściło podkreślam że mam downpipe 2.75cala jak największe jakie sie dało dać --
ty miałeś też robić down-pipe większe wiec czekam na twoje foty :)
- owszem falansza nie jest najpiękniejsza ale jak widać jest większa i jest pole manewru aby ją fajnie oszlifować zostawiam to na wiosnę gdy zajmę sie lakierem, wnętrzem orz silnikiem który bedzie modernizowany :? pozdor.
Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2142
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Galeria: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: steam

Post autor: Patryk- »

może ten efekt to przez "nową" turbine, tamta na wykończeniu była to i może kuni nie było :)
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(
Awatar użytkownika
Takes
Posty: 114
Rejestracja: 2011-03-07 12:03
Samochód: bmw e46 330d stage4 8hp 500+, ford probe GT 2.2t USA
Galeria: viewtopic.php?t=21652
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: steam

Post autor: Takes »

steam pisze:
wez te spawy szlifierka przypoleruj i te flansze sprostuj albo cos:D bo to chu**** wygladada a po podniesieniu maski bedzie pierwsze co to widac dp wlasnie.
po 3 jest power taki ze jadę sobie 30 na 2 dam pełny gaz koła milom dam 3 przez chwile zamielom chwycie trakcje i sie kulam :D
nie Patryk to nie jest przez sprawne turbo;) bo ja jezdze na sprawnej turbinie i mam nowe zimowki i na 1.0bar, na seryjnym programie ciezko mi stracic trakcje na jedynce czy dwojce a co dopiero na 3cim biegu;) wiec albo opony kibel albo bylo slisko albo juz nie wiem;)
jest: powrót do Ford Probe GT Igen 2.2t USA 8)
BMW e46 stage4 8hp 500hp+ :twisted:
Awatar użytkownika
steam
Posty: 123
Rejestracja: 2012-11-04 13:06
Samochód: Probe 2.2 GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=20911
Lokalizacja: Góra - Śląskie

Re: steam

Post autor: steam »

Pogoda była ciepła słoneczko grzało.
wkurzyłem sie na probe olej mi cieknie ;/ jak cos naprawie to cos sie innego ... i tak w koło.
Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2142
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Galeria: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: steam

Post autor: Patryk- »

walnij kapitalke raz a porządnie i po kłopocie ;)
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(
Awatar użytkownika
steam
Posty: 123
Rejestracja: 2012-11-04 13:06
Samochód: Probe 2.2 GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=20911
Lokalizacja: Góra - Śląskie

Re: steam

Post autor: steam »

https://www.youtube.com/watch?v=kjTRKNymCv0 tutaj mamy starą turbine która gwizdała acceleration na 0.8 bara z seryjnym mapami ajak włorzyłem turbo jest lepiej wczoraj sie przejechałem i za obserwowałem że ciśnienie spada z 1bara na 0.65 a wcześniej sie utrzymywało gdzie wyżej pisałem -turbina ma minimalne luzy poprzeczne i moje pytanie brzmi jak ma to bd jeść olej?

ten olej na 90% byl ze skrzyni dolałem 0.8l atf ide grzebać i zobaczę czy śruba spustowa jest dobrze zakręcona czy czasem stamtąd nie ciecze.
Awatar użytkownika
Takes
Posty: 114
Rejestracja: 2011-03-07 12:03
Samochód: bmw e46 330d stage4 8hp 500+, ford probe GT 2.2t USA
Galeria: viewtopic.php?t=21652
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: steam

Post autor: Takes »

moze spada na 0,65 bo jest cos nie dokrecone? ja tak mialem zapomnialem dokrecic opaske od zimnej strony co idzie do przepustnicy. albo mbc cos pier****
jest: powrót do Ford Probe GT Igen 2.2t USA 8)
BMW e46 stage4 8hp 500hp+ :twisted:
Awatar użytkownika
steam
Posty: 123
Rejestracja: 2012-11-04 13:06
Samochód: Probe 2.2 GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=20911
Lokalizacja: Góra - Śląskie

Re: steam

Post autor: steam »

Takes pisze:moze spada na 0,65 bo jest cos nie dokrecone? ja tak mialem zapomnialem dokrecic opaske od zimnej strony co idzie do przepustnicy. albo mbc cos pier****
Taa zapomniałem zakręcić od przepływki cybanta
Awatar użytkownika
brolly72
Posty: 74
Rejestracja: 2011-06-23 14:13
Samochód: 2.2 turbo GT 91r. Black
Galeria: viewtopic.php?t=19219
Lokalizacja: Koszalin

Re: steam

Post autor: brolly72 »

fajny probe, nic tylko pozazdroscic i tak przy okazji chcialem luknac na twoje filmiki co tu linki dwa podales ale . . . film prywatny ;/
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”