Probe -smok

Awatar użytkownika
Skorpion
Posty: 58
Rejestracja: 2004-07-05 08:44

Probe -smok

Post autor: Skorpion »

Co ma wpływ na ustawienie mieszanki?Tylko lambda?nieszczelnosci w ukladzie dolotowym nie ma-raczej,uszczelki na wylocie nowe, a spaliny sa gryzace i troche zre-15 l przy spokojnej jezdzie.O troche zwariowanej moge zapomniec bo jak turbo zaczyna pompowac to do zamula-odbiera mu moc i silnik zaczyna nierowno pracowac.Czy moze to byc wina padajacej lambdy?Jesli nie,to moze ma ktos pomysl co to jest?
PROBAS 89r, 2,2GT
Rzeczy niemożliwe wykonuję od ręki-na cuda trzeba chwilę poczekać.
Awatar użytkownika
Alek
Posty: 103
Rejestracja: 2004-01-05 17:42
Samochód: brak
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: Alek »

Moze masz worek foliowy w filtrze powietzra :twisted: :twisted:
Ktos tak miał chyba Asdero o ile pamiętam..... :roll: :roll:
Probe 2.2GT :) :) i więcej nic nie trzeba pisać ;) nie długo byc moze jeszcze probek II 2.5 :) :)
Awatar użytkownika
Skorpion
Posty: 58
Rejestracja: 2004-07-05 08:44

Post autor: Skorpion »

Ostatnio jak tam zajrzałem to worka nie widziałem.Zajrze dzis znow,moze ktos podrzucil. :) Jest jeszcze jakas srubka do regulacji mieszanki w kolektorze ssacym?Moze srubokret cudotworca pomoze?
PROBAS 89r, 2,2GT
Rzeczy niemożliwe wykonuję od ręki-na cuda trzeba chwilę poczekać.
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Nie pocieszę Cię. Nie ma cudownej srubki.
Na ilość paliwa podawanego do spalenia wpływ mają 3 rzeczy:
1. Sonda lambda
2. Przepływomierz
3. autossanie.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Sprawdź czy nie masz pękniętej rury dolotowej powietrza między przepływomierzem, a kolektorem ssącym.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Andrzej pisze:Sprawdź czy nie masz pękniętej rury dolotowej powietrza między przepływomierzem, a kolektorem ssącym.
??? a co to ma do zbyt dużego spalania?
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
asdero
Posty: 922
Rejestracja: 2002-09-03 23:10
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: asdero »

MiH pisze:
Andrzej pisze:Sprawdź czy nie masz pękniętej rury dolotowej powietrza między przepływomierzem, a kolektorem ssącym.
??? a co to ma do zbyt dużego spalania?
ECU będzie miał błędny odczyt ilości powietrza i źle ustawi ilość paliwa w mieszance. Ale raczej ją zmniejszy. NA pewno będzie pracował nierówno.
MiH pisze: Nie pocieszę Cię. Nie ma cudownej srubki.
Na ilość paliwa podawanego do spalenia wpływ mają 3 rzeczy:
1. Sonda lambda
2. Przepływomierz
3. autossanie.
Postawił bym na punkt 3.
Alek pisze: Moze masz worek foliowy w filtrze powietzra Twisted Evil Twisted Evil
Ktos tak miał chyba Asdero o ile pamiętam..... Rolling Eyes
Tak było :)
Zgarnąłem go gdzieś po drodze.

Ale wczoraj jechałem przez remontowaną droge i zgarnąłem drogowcom kabel od młota pneumatycznego :) Na szczęście owinął się tylko na przednim prawym kole. Qrcze ale goście krzyczeli i machali do mnie.
Szczęście, że to było na zakręcie i jechałem jakieś 15 km/h.
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”