Jeśli bierze oliwę to przecież będzie miał piękna kompresję?
Miałem to samo i było to turbo. Reklamuj. U mnie ciepły wirnik tarł o taką blaszkę pod nim. Pół roku dymil, stopniowo coraz barddziejświaszczal aż w końcu po ktoryms tam weekendowym upalaniu stanal dęba.
Oleju nie ubywalo więcej niż zwykle (litr na 1,5-2k km)
A objawy oczywiście wskazują na uszczelniacze zaworowe. już się mialemcza to brać, gdy temat się sam wyjasnil na Nowym turbo.
POMOCY- zginął w dymie cały świat.
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Re: POMOCY- zginął w dymie cały świat.
No niestety u mnie to jednak nie turbo. Na przyszłość, jeżeli jest podejrzenie wadliwego turbo lub końcówki silnika - warto ściągnać odmę z silnika, wsadzić np. do puszki, przejechać pare km z dużym obciążeniem i sprawdzić czy zebrał się olej. W moim przypadku zebrało się 1/3 litra na 30km. Sprawdziłem kompresję i na jednym garze jest dwa razy mniej niż na reszcie ( juz nie pamietam ile było) też czeka mnie przekładka silnika.
Re: POMOCY- zginął w dymie cały świat.
Zdjąłem z ciekawości głowice w tym silniczku i jestem mocno zdziwiony. Pomijając, że kolor wałka zaworów i wnętrzności jest złota ( a w drugiej czapce wszystko srebrne), to cylindry mają idealną powierzchnie. Czy jest inne miejsce, któredy mogły byc przedmuchy i olej walił przez odme ? Dzisiaj postaram sie sciagnac tłoki i zobaczyc stan pierscieni. Widzę tylko ze zawory na jednym cylku są bardzo okopcone,a od góry głowicy, wałek i zawory są również przysmolone nad tym garem, wiec domyslam sie ze wlasnie tam pierscienie beda najgorsze.