
Ja od dziś wiem, bo rozkręciłem dwa sterowniki. Jeden od GL'a z 1990r z automatyczną skrzynią biegów(ATX), drugi od GT z 1989r ze skrzynką mechaniczną(MTX). Same sterowniki niestety na tyle różnią się budową i wyprowadzeniami, że nie jestem w stanie, bez odpowiednich rozpisek obłożenia sygnałów na gniazdach ECU (te z serwisówki są zbyt ubogie) połączyć ECU z GT MTX z instalacją od GL ATX.
I tak sobie kombinuję, aby całą instalację zostawić od GL ATX i przełożyć tylko EPROM z mapami zapłonu i wtrysku od GT, do ECU GL'a.
Jak myślicie czy oprogramowanie w nim zawarte prawidłowo zinterpretuje i przetworzy sygnały podawane przez ATX? Na razie wiem o dwóch. Prędkość obrotowa głównego kosza ze sprzęgłami i sygnał Neutral. Pojawia się też jeszcze jeden problem. Różnice w aparacie zapłonowym. Tutaj czeka mnie albo przekładka aparatu zapłonowego i pogodzenie się z brakiem podciśnienia nim sterującego podczas pracy turbiny, bądź adaptacja wiązki GL'a do aparatu zapłonowego GT.
I tak sobie poprzekładam te EPROMy (chyba, że dorwę te rozpiski) a chciałbym poznać Waszą opinię w tym temacie.