Adrian_Seki
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Adrian_Seki
05,02,2017r
Kolejny dodatek Jak chyba wszyscy wiedzą jedynki nie chcą grzać Moja nie grzeje od zawsze i tak sobię zawsze myślałem jak to załatwić. Też chyba nie jest tajemnicą że nowej nagrzewnicy do naszego auta się nie kupi a jak mam wstawać jakąś używkę to szkoda rozbierać kokpit.
A więc gdyby ktoś chciał lub ma też u siebie to może to łatwo rozwiązać. Moje auto nie ma klimatyzacji więc dokupiłem sobie parownik z obudową od "wojtekgdy", po dłuższym myciu odkurzaniu itd... trzeba było wypłukać płyn od klimy a przy okazji test czy to wogóle się nada...
NIe muszę mówić że w łazience zrobiło się gorąco gdzie woda ma 60st a w aucie mamy 90,,,
Wczoraj po dłuższej walce udało mi się zamontować parownik w aucie tam gdzie producent to przewidział ale w innym celu
Po chwili przyszło na węże aby to uruchomić. Obecenie uruchomiony jest parownik i nagrzewnica w szeregu gdzie pierwszy jest parownik.
Na wiosnę dojdzie mała modyfikacja (zabawki z BMW już są) czyli zawór odcinający płyn do parownika oraz elektryczny podgrzewacz płynu chłodniczego aby szybciej się nagrzewał po uruchomieniu. Zawór będzie sterowany czujnikiem w kabinie i sobie wybieramy temperaturę zimą i będzie sam regulował grzanie (mi się to znudziło już). Oczywiście orginalną nagrzewnicę wyłączę z obiegu bo zauwazyłem tam jakieś kropelki wiec może cieknąć niebawem.
No i na koniec przegwintowane gwinty do pokrywy zaworów na M7 bo miałem dwie zerwane i mi pękł dekiel który również wymieniłem "wojtekgdy" dzięki.
Kolejny dodatek Jak chyba wszyscy wiedzą jedynki nie chcą grzać Moja nie grzeje od zawsze i tak sobię zawsze myślałem jak to załatwić. Też chyba nie jest tajemnicą że nowej nagrzewnicy do naszego auta się nie kupi a jak mam wstawać jakąś używkę to szkoda rozbierać kokpit.
A więc gdyby ktoś chciał lub ma też u siebie to może to łatwo rozwiązać. Moje auto nie ma klimatyzacji więc dokupiłem sobie parownik z obudową od "wojtekgdy", po dłuższym myciu odkurzaniu itd... trzeba było wypłukać płyn od klimy a przy okazji test czy to wogóle się nada...
NIe muszę mówić że w łazience zrobiło się gorąco gdzie woda ma 60st a w aucie mamy 90,,,
Wczoraj po dłuższej walce udało mi się zamontować parownik w aucie tam gdzie producent to przewidział ale w innym celu
Po chwili przyszło na węże aby to uruchomić. Obecenie uruchomiony jest parownik i nagrzewnica w szeregu gdzie pierwszy jest parownik.
Na wiosnę dojdzie mała modyfikacja (zabawki z BMW już są) czyli zawór odcinający płyn do parownika oraz elektryczny podgrzewacz płynu chłodniczego aby szybciej się nagrzewał po uruchomieniu. Zawór będzie sterowany czujnikiem w kabinie i sobie wybieramy temperaturę zimą i będzie sam regulował grzanie (mi się to znudziło już). Oczywiście orginalną nagrzewnicę wyłączę z obiegu bo zauwazyłem tam jakieś kropelki wiec może cieknąć niebawem.
No i na koniec przegwintowane gwinty do pokrywy zaworów na M7 bo miałem dwie zerwane i mi pękł dekiel który również wymieniłem "wojtekgdy" dzięki.
Ostatnio zmieniony 2017-02-05 09:43 przez adrian_seki, łącznie zmieniany 1 raz.
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Adrian_Seki
Kosmos Może głupie pytanie ale robiłeś kiedyś płukankę układu chłodzenia?
Probe 96' 2.0 EURO
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Adrian_Seki
No tak pytanie jest dziwne
Tyle miałem płukanek, że aż rozszczelniła się nowa chłodnica więc gdyby to miało pomóc to by pomogło dawo temu
Tyle miałem płukanek, że aż rozszczelniła się nowa chłodnica więc gdyby to miało pomóc to by pomogło dawo temu
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Adrian_Seki
To w ogóle możliwe ?adrian_seki pisze:
Tyle miałem płukanek, że aż rozszczelniła się nowa chłodnica
Tak się zapytałem bo w aucie które też ma problemy z ogrzewaniem czyli audi 80 u kolegi pomogła płukanka octem Ale się syfu wylało. Najgorsze jest to, że ludzie bagatelizują wymiany płynu chłodniczego, którego żywotność fabryczna ma jakieś 5 lat. Później kupujesz 15 albo 20 letnie auto i się okazuje że nigdy płynu nikt nie wymieniał i nagrzewnica kaput.
Probe 96' 2.0 EURO
- -michal-
- Posty: 982
- Rejestracja: 2011-12-10 03:04
- Samochód: Yugo Koral :P
- Lokalizacja: Lublin, Chełm
Re: Adrian_Seki
Możliwe, jak chłodnica się rozszczelni po latach, to ten syf który krąży po układzie zatka nieszczelność i nic nie kapie. No a jak ktoś użyje jakiegoś żrącego środka do czyszczenia układów chłodzenia, to wszystkie te farfocle się poodrywają i przy okazji odsłonią nieszczelności
Oxanin pierwszej klasy
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Adrian_Seki
No przy starej chłodnicy to wiadomo, ale kolega Adrian_Seki napisał, że mu się *nowa* chłodnica od płukanek rozszczelniła.
Probe 96' 2.0 EURO
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Adrian_Seki
Tak potwierdzam jeszcze raz że nowa chłodnica się rozszczelniła i musiałem podobijać te metalowe łapki dookoła mocniej - teraz się poci. Nowa wiadomo jakiś tam zamiennik z allegro ale byla 100% nowa wymieniona z 3 lata temu a nagrzewnica ani drgnęła - fakt troszę grzał lepiej ale można powiedzieć że wciąż nic. Teraz jest ogień tylko dłużej na ssaniu chodzi bo ma dodatkowo 2L wody w obiegu - na wiosne poprawię to i odłącze orginalną nagrzewnicę.Benet pisze:No przy starej chłodnicy to wiadomo, ale kolega Adrian_Seki napisał, że mu się *nowa* chłodnica od płukanek rozszczelniła.
Ostatnio zmieniony 2017-02-06 17:48 przez adrian_seki, łącznie zmieniany 1 raz.
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Adrian_Seki
Ale rozszczelniła się 3 lata temu rozumiem, czy jakoś teraz?adrian_seki pisze: Nowa wiadomo jakiś tam zamiennik z allegro ale byla 100% nowa wymieniona z 3 lata temu
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Adrian_Seki
Teraz po ostrych płukaniach nagrzewnicy (nowa chłodnica wsadzona 3 lata temu - zaraz mnie sprowokujecie to chyba poszukam fakture bo nie wiem ile lat temu czy dwa trzy czy cztery ale była niby nowa ) - chyba trzy różne preparaty byly walone jeden po drugim na wiosne teraz ... nagrzewnica jak była tak była zatkana, a chłodnica ta nowa zaczeła lecieć
Ostatnio zmieniony 2017-02-06 19:50 przez adrian_seki, łącznie zmieniany 1 raz.
- -michal-
- Posty: 982
- Rejestracja: 2011-12-10 03:04
- Samochód: Yugo Koral :P
- Lokalizacja: Lublin, Chełm
Re: Adrian_Seki
Te płukanki widać mocne są korci mnie żeby skosztować Ciekawe co się pierwsze rozszczelni, góra czy dół
Oxanin pierwszej klasy
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Adrian_Seki
Obstawiam dół Poczekaj do zlotu to zrobimy nową konkurencję
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Adrian_Seki
Kolejne prace....
Przygotowanie pod elektroniczny regulator nawiewu w aucie - ustawiamy temepraturę w aucie i ma sam regulować ilosć i prękość nawiewu.
Mechaniczne poprawki czyli podgrzewacz BMW sterowany szyną CAN - nasz probek nie posiada więc cała elektronika do kosza i trzeba zrobić nową. Podgrzewacz działa aż płyn osiągnie 60st później jest wyłączony (dodatkowe warunki to auto na zapłonie oraz odpalone czyli akumulator powyżej 13V).
Kolejne to oczywiście elektrozawór Mercedesa aby odcinać płyn od nagrzewnicy gdy jest za ciepło w aucie.
Oryginalna nagrzewnica odłączona i zaślepiona bo słabo grzała.
W najbliższym czasie trzeba zrobić sterownik do regulacji temperatury
Przygotowanie pod elektroniczny regulator nawiewu w aucie - ustawiamy temepraturę w aucie i ma sam regulować ilosć i prękość nawiewu.
Mechaniczne poprawki czyli podgrzewacz BMW sterowany szyną CAN - nasz probek nie posiada więc cała elektronika do kosza i trzeba zrobić nową. Podgrzewacz działa aż płyn osiągnie 60st później jest wyłączony (dodatkowe warunki to auto na zapłonie oraz odpalone czyli akumulator powyżej 13V).
Kolejne to oczywiście elektrozawór Mercedesa aby odcinać płyn od nagrzewnicy gdy jest za ciepło w aucie.
Oryginalna nagrzewnica odłączona i zaślepiona bo słabo grzała.
W najbliższym czasie trzeba zrobić sterownik do regulacji temperatury
- Sallmo
- Klubowicz
- Posty: 1886
- Rejestracja: 2007-08-26 17:46
- Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
- Galeria: viewtopic.php?t=14192
- Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
Re: Adrian_Seki
Jak ja lubię takie mody. Super trzymam kciuki i będę podglądać
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Adrian_Seki
Kolejny weekend kolejna praca - nie ma tak że śpimy
Korekta podgrzewacza na 70st aby płyn szybciej się nagrzewał od cieplejszego elementu (badam teperaturę grzałek tak naprawdę).
Oczywiście potencjometr pod linkę od regulacji grzania ciepło-zimno (docelowo będzie sterownik go obsługiwał)
I poprawka z roku 2011 radia, aby kable były dłuższe do radia wtedy było montowane byle grało
Korekta podgrzewacza na 70st aby płyn szybciej się nagrzewał od cieplejszego elementu (badam teperaturę grzałek tak naprawdę).
Oczywiście potencjometr pod linkę od regulacji grzania ciepło-zimno (docelowo będzie sterownik go obsługiwał)
I poprawka z roku 2011 radia, aby kable były dłuższe do radia wtedy było montowane byle grało
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
- Sallmo
- Klubowicz
- Posty: 1886
- Rejestracja: 2007-08-26 17:46
- Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
- Galeria: viewtopic.php?t=14192
- Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
Re: Adrian_Seki
Ja bym ten zostawił , zrobi wrażenie na mieście
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Adrian_Seki
hehe
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Adrian_Seki
Kolejny urlop... Wydłużony z 2 do 3 tyg ale jest i efekt
Po zdjęciu lamp już wiedziałem ze nie chce mi się tego robić, gdy zdjąłem zderzak byłem tego pewny...
Ale poszło
Obawiałem się dachu - wiedziałem, że tam coś się dzieje ale to przerosło moje oczekiwania
I lecimy z epoksydem a nie minią jak kiedyś
Obrabiamy dach:
Szyba z nową uszczelką:
Drzwi z lewej:
Błotniki przednie:
Przedni pas:
Boki:
Maska:
Drobiazgi:
Składamy:
Efekt końcowy:
W między czasie kontrola czujników silników świateł jak widać działają:)
Po zdjęciu lamp już wiedziałem ze nie chce mi się tego robić, gdy zdjąłem zderzak byłem tego pewny...
Ale poszło
Obawiałem się dachu - wiedziałem, że tam coś się dzieje ale to przerosło moje oczekiwania
I lecimy z epoksydem a nie minią jak kiedyś
Obrabiamy dach:
Szyba z nową uszczelką:
Drzwi z lewej:
Błotniki przednie:
Przedni pas:
Boki:
Maska:
Drobiazgi:
Składamy:
Efekt końcowy:
W między czasie kontrola czujników silników świateł jak widać działają:)
Ostatnio zmieniony 2017-08-15 14:49 przez adrian_seki, łącznie zmieniany 1 raz.
- karakan
- Posty: 469
- Rejestracja: 2016-08-29 23:14
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=24755
- Lokalizacja: Warszawa/Lubin
Re: Adrian_Seki
He's alive! Gratulacje
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Adrian_Seki
Witajcie
Dawno mnie nie było - nie złomujemy - walczymy dalej Sentyment jednak pozostał
Progi mają swoje 15kg wzmocnienia z kilku lat lat, ale diagnosta wierzyć nie musi - więc skoro mówi że coś z tym trzeba zrobić to się robi Podłużnica podłogi przód i tył.
Myślę jeszcze nad ręcznym bo te linki to masakra po roku nic nie działa i znów zerwałem środkową - zastanawiam się aby nie zrobić ręcznego hydraulicznego - pompa na dźwignię i dwa wysprzęgliki ciągnące dwie linki (skrócone na długość wahaczy wleczonych)
Dawno mnie nie było - nie złomujemy - walczymy dalej Sentyment jednak pozostał
Progi mają swoje 15kg wzmocnienia z kilku lat lat, ale diagnosta wierzyć nie musi - więc skoro mówi że coś z tym trzeba zrobić to się robi Podłużnica podłogi przód i tył.
Myślę jeszcze nad ręcznym bo te linki to masakra po roku nic nie działa i znów zerwałem środkową - zastanawiam się aby nie zrobić ręcznego hydraulicznego - pompa na dźwignię i dwa wysprzęgliki ciągnące dwie linki (skrócone na długość wahaczy wleczonych)
- Bogusieg
- Posty: 86
- Rejestracja: 2019-01-14 09:02
- Samochód: Probe 2.2 GT I gen. 91r
- Galeria: viewtopic.php?t=24903
- Lokalizacja: Kłodawa /Wlkp
Re: Adrian_Seki
Miło trafić tu na kogoś z "okolicy" Czy to nie Twoją jedynkę mogłem widywać zaparkowaną pod blokiem, robiąc prawko w Koninie?
Ostatnio zmieniony 2020-02-04 00:59 przez Bogusieg, łącznie zmieniany 1 raz.
Probe 2.2 GT I gen. 91r.
- BomberMAX
- Posty: 413
- Rejestracja: 2014-04-11 15:05
- Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
- Galeria: viewtopic.php?t=22899
Re: Adrian_Seki
Trochę nas w tej WLKP jeszcze jednak zostało
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Adrian_Seki
Jest taka możliwość bo w Koninie chyba jest jedna Jedynka w codziennej eksploatacji z tego co się rozglądam, czasem widać czerwoną II jescze
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Adrian_Seki
Nie wstawiłem jeszcze zdjęć z awarii po 4 latach puciła uszczelka elring
Ech ta zima i autobus:)
Wiosna i czas na felgi.
Ech ta zima i autobus:)
Wiosna i czas na felgi.
Ostatnio zmieniony 2021-04-27 09:20 przez adrian_seki, łącznie zmieniany 1 raz.