Zbieżność
Zbieżność
Witam wszystkich!!!                                                                               Mam wielką prośbę, musze ustawić zbieżność w PROBE 1-gen poj.2.2 bez turbo ale nie wiem jakie ma mieć kąty pochylenia przednich kół i ile ma być rozbieżny.                                                                                      Z góry dziękuje za pomoc. POZDRAWIAM !!!
			
			
									
						
										
						- 
				Gość
 
- 
				Raf
 - Klubowicz
 - Posty: 1830
 - Rejestracja: 2002-09-02 11:46
 - Galeria: viewtopic.php?t=5495
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
Ja znalazłem takie coś... 
http://www.probe.kim.pl/upload/goget.php?id=157
http://www.probe.kim.pl/upload/goget.php?id=156
			
			
									
						
										
						http://www.probe.kim.pl/upload/goget.php?id=157
http://www.probe.kim.pl/upload/goget.php?id=156
Ustawiałem to kilka miesięcy temu i powiem Ci, że goście, którzy mieli aparature zawierającą dane o Probe mieli problemy aby to ustawić. Zbieżność to jeszcze, ale konty wyprzedzenia to mały koszmarek 
. Obracanie amortyzatorami, ustawianie na śrubach itd. 3 godziny im zeszło aby to zrobić na 100% dobrze.
			
			
									
						
										
						- 
				Gość
 
Już tutaj gdzieś pisałem na forum.
Kraków ul. Żmujdzka, a właściwie jej przedłużenie. Qmpel właśnie mi naświetlił, że ten fragment to już jest ul. Zdrowa 18a tel. 501177088
Kosztowało mnie to 150 zł., bo musieli wyciągać jeden z amortyzatorów i lekko podpiłowywać jeden z otworów, bo nie mogli ustawić konta wyprzedzenia. Normalnie kosztuje całość tył i przód 100 zł.
Jestem bardzo zadowolony z ich usług jak każdy kto tam trafił. Kumpel ma Aerostara i też jeździ do nich. Szwagier Scorpio Cosw. też. Goście mają amerykańską wersję komputera i dodatkowo dane nawet aut nietypowych. Klienci przybywają do nich z Rzeszowa, Zakopanego, Katowic, a to jest chyba dość wymowne
			
			
									
						
										
						Kraków ul. Żmujdzka, a właściwie jej przedłużenie. Qmpel właśnie mi naświetlił, że ten fragment to już jest ul. Zdrowa 18a tel. 501177088
Kosztowało mnie to 150 zł., bo musieli wyciągać jeden z amortyzatorów i lekko podpiłowywać jeden z otworów, bo nie mogli ustawić konta wyprzedzenia. Normalnie kosztuje całość tył i przód 100 zł.
Jestem bardzo zadowolony z ich usług jak każdy kto tam trafił. Kumpel ma Aerostara i też jeździ do nich. Szwagier Scorpio Cosw. też. Goście mają amerykańską wersję komputera i dodatkowo dane nawet aut nietypowych. Klienci przybywają do nich z Rzeszowa, Zakopanego, Katowic, a to jest chyba dość wymowne
- 
				Gość
 
U mojego znajomego. Polecam go wszystkim. Jak chcesz to napisz do mnie to sie jakoś umówimy kollek@poczta.onet.pl
			
			
									
						
							Probe 2.2 GL  89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
			
						Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
pytanko
muszę ustawić zbieżność z tyłu zastanawiam się czy na amortyzatorach też się ustawia czy tylko na tych drążkach które się nie chcą odkręcić i właśnie czy te nakrętki koło regulacji się kręcą może ktoś wie co tam kręcić może ktoś ma schemat zawieszenia 
pozdrawiam
			
			
									
						
										
						pozdrawiam
- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade