Hamulce Tył

Awatar użytkownika
Scyzor
Posty: 1255
Rejestracja: 2009-04-26 19:54
Car: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'05
Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno

Re: Hamulce Tył

Post autor: Scyzor »

Nosz kur%#^ mać :!:
A coś mi nie pasowało, żeby sprzedający (z forum) wpuszczał mnie w maliny :!:
Znaczy się, jeden mechanik nie wiedział o tym, a drugi, któremy dałem to do regeneracji (po opinii pierwszego) chyba próbował mnie naciągnąć :shock: :evil:
Ale nie uda mu się. W tej chwili zadzoniłem do niego i powiedziałem żeby skręcił to z powrotem i odbiorę.
No co za ludzie :!: -o-|
Oby się za tę kastę Kaczor wziął :!: :twisted: :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
DanielPGT
Posty: 171
Rejestracja: 2014-02-23 12:38
Car: Ford Probe II GT 2.5 V6 KL-ZE USA '95r.
Gallery: viewtopic.php?t=21933
Lokalizacja: Lubelskie (Rokitno)

Re: Hamulce Tył

Post autor: DanielPGT »

Scyzor pisze:Nosz kur%#^ mać :!:
A coś mi nie pasowało, żeby sprzedający (z forum) wpuszczał mnie w maliny :!:
Znaczy się, jeden mechanik nie wiedział o tym, a drugi, któremy dałem to do regeneracji (po opinii pierwszego) chyba próbował mnie naciągnąć :shock: :evil:
Ale nie uda mu się. W tej chwili zadzoniłem do niego i powiedziałem żeby skręcił to z powrotem i odbiorę.
No co za ludzie :!: -o-|
Oby się za tę kastę Kaczor wziął :!: :twisted: :lol:
Niestety tak to jest z większością naszych mechaników, albo nie wiedzą co trzymają w ręku, albo próbują naciągnąć nas na kasę -o-|
Zaciski masz sprawne tak jak mówiłem :wink: sam robiłem regenerację tylko zakładać i hamować śmiało :mrgreen:
Ford Probe II GT USA 2.5 V6 KL-ZE
Awatar użytkownika
Scyzor
Posty: 1255
Rejestracja: 2009-04-26 19:54
Car: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'05
Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno

Re: Hamulce Tył

Post autor: Scyzor »

Jak napisałeś mi o tym to zadzwoniłem do tego od regeneracji. Ale powiedział, że nie prawda i już obejrzał - są do regeneracji :evil:
No sk....syn jeden. Szkoda, że wiedziałem tego zanim nie dałem mu je w łapy.
No cóż - nauczka :|

BTW: niebawem pewnie będę miał do regeneracji zaciski od drugiej dwójki. Podjął byś się tego kiedyś przy czasie :?:
Oczywiście nie za darmo.
Sęk w tym, że w całej Bydzi znalazłem w necie tylko 2 miejsca, gdzie regenerują :shock: Z czego jeden numer nie odpowiada...
Ostatnio zmieniony 2017-11-02 14:04 przez Scyzor, łącznie zmieniany 3 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
DanielPGT
Posty: 171
Rejestracja: 2014-02-23 12:38
Car: Ford Probe II GT 2.5 V6 KL-ZE USA '95r.
Gallery: viewtopic.php?t=21933
Lokalizacja: Lubelskie (Rokitno)

Re: Hamulce Tył

Post autor: DanielPGT »

Scyzor pisze:Jak napisałeś mi o tym to zadzwoniłem do tego od regeneracji. Ale powiedział, że nie prawda i już obejrzał - są do regeneracji :evil:
No sk....syn jeden. Szkoda, że wiedziałem tego zanim nie dałem mu je w łapy.
No cóż - nauczka :|

BTW: niebawem pewnie będę miał do regeneracji zaciski od drugiej dwójki. Podjął byś się tego kiedyś przy czasie :?:
Oczywiście nie za darmo.
Sęk w tym, że w całej Bydzi znalazłem w necie tylko 2 miejsca, gdzie regenerują :shock: Z czego jeden numer nie odpowiada...
nie wiem czy ci się to będzie opłacało :wink: wysyłka + pierdułki potrzebne do regeneracji + robocizna. Ja na twoim miejscu poszukałbym zacisków od mazdy 6, są dużo lepsze i mniej awaryjne :wink:
Ford Probe II GT USA 2.5 V6 KL-ZE
Awatar użytkownika
Scyzor
Posty: 1255
Rejestracja: 2009-04-26 19:54
Car: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'05
Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno

Re: Hamulce Tył

Post autor: Scyzor »

Kasa kasą a nerwy nerwani :lol:
Spoko. Jeszcze sporo czasu do tego tematu mam nadzieję :)
Obrazek
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Car: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: Hamulce Tył

Post autor: duracell »

Scyzor pisze:Podjął byś się tego kiedyś przy czasie :?:
Zrobię Ci to dzieciaku :) potrzebne będą tylko 2 klucze 0.7L na zakończenie pracy żeby przepłukać conieco :)
Umówimy się na PW co do szczegółów.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3428
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Car: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Gallery: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Hamulce Tył

Post autor: KrecioPL »

duracell pisze: potrzebne będą tylko 2 klucze 0.7L
Aby robota szła po myśli trzeba być zaopatrzonym w niezbędne narzędzia. Tu z daleka widać pełen profesjonalizm :mrgreen:
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
Scyzor
Posty: 1255
Rejestracja: 2009-04-26 19:54
Car: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'05
Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno

Re: Hamulce Tył

Post autor: Scyzor »

Dobra jest. Na razie obgadane, będzie oblane ;)
duracell pisze:potrzebne będą tylko 2 klucze 0.7L na zakończenie pracy żeby przepłukać conieco :)
Nie widzę problemu 8)

BTW: czy obadałeś może wiadomy najazd :?: -o-|
Ostatnio zmieniony 2017-11-06 07:59 przez Scyzor, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5201
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Car: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Gallery: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Hamulce Tył

Post autor: Romas »

to nie jest z tyłu tłoczka tylko od tylu na zacisku. Jest to taka zaślepka.
Awatar użytkownika
Scyzor
Posty: 1255
Rejestracja: 2009-04-26 19:54
Car: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'05
Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno

Re: Hamulce Tył

Post autor: Scyzor »

Dziś będę miał w łapkach z powrotem te zaciski to obejrzę i skonsultuję ze Starszym Hamulcowym :twisted: :mrgreen: :mrgreen:
Obrazek
szadu
Posty: 40
Rejestracja: 2017-11-04 07:37
Car: == Probe II - V6 - 1992 ==
Lokalizacja: Warszawa

Re: Hamulce Tył

Post autor: szadu »

Czy po wymianie tarcz sprawdzaliście je czujnikiem zegarowym? Chodzi mi tylko o tarcze z tyłu.
Zastanawiam się czy kupić taki czujnik. Choć może lepiej - czy zakup takiego czujnika ma sens.
Ostatnio zmieniony 2020-04-07 11:19 przez szadu, łącznie zmieniany 1 raz.
== PURE PETROL ==
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5201
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Car: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Gallery: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Hamulce Tył

Post autor: Romas »

Zbędny zakup. Nie wiem do czego Ci to niby potrzebne
szadu
Posty: 40
Rejestracja: 2017-11-04 07:37
Car: == Probe II - V6 - 1992 ==
Lokalizacja: Warszawa

Re: Hamulce Tył

Post autor: szadu »

Romas pisze: 2020-04-07 11:38 Zbędny zakup. Nie wiem do czego Ci to niby potrzebne
No do "równego" zamontowania tarcz - żeby nie "biły". Takie ładne obrazki z tymi zegarami są w haynes'ie :lol: Ale pójdę za Twoją radą.
Dzięki i pozdrawiam 8)
== PURE PETROL ==
Awatar użytkownika
lucas
Posty: 303
Rejestracja: 2019-01-16 19:41
Car: Ford Probe '95 2,5 V6
Gallery: viewtopic.php?t=25155
Lokalizacja: Siedlce

Re: Hamulce Tył

Post autor: lucas »

Dla potomnych. W II gen zaciski tylne z jarzmami pasują od mazdy 6 GH. Zamienia się je stronami żeby odpowietrznik był u góry. W takim układzie linki hamulca ręcznego są za krótkie o 24cm. Swoje oryginały wysłałem do przedłużenia do firmy:
http://mzlinka.pl/
Zrobili to swietnie. Tak naprawdę dostałem nowe linki w nowych pancerzach z wypiaskowanymi starymi mocowaniami. Koszt 180zł netto za sztukę. Czas oczekiwania zależny od obłożenia pracą, ale ładnie poprosiłem i zrobili od ręki. W praktyce z wysyłką kurierem wyszło trzy dni.
Wielkie dzięki dla Patryka i Sharka za wskazówki i namiar na MZ-Linka.
Załączniki
IMG_20220615_170914747_1.jpg
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”