jak skasować kontrolkę

Jacek
Posty: 17
Rejestracja: 2004-12-05 20:08

jak skasować kontrolkę

Post autor: Jacek »

wymieniłem pasek rozrządu i jak skasowac kontrolkę. mam probe 2.0 16 v USA 93 r. :cry:
Awatar użytkownika
nerVous
Posty: 238
Rejestracja: 2003-08-13 12:54
Samochód: brak
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: nerVous »

8) mam taki model jak Ty ale po wymianie paska nie musialem kasowac zadnych kontrolek :wink:
kom. 504308665
reddi28@wp.pl
II gen.2.0 93'USA
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

Dokladnie - o co Ci chodzi???? O jaka kontrolke????
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Gość

Post autor: Gość »

Może chodzi o kontrolke check engine, ale nie wpowinno być kontrolki
po wyminie rozrządu.
Ta kontrolka się zapala jeśli coś jest nie chalo w elektronice komputera
i coś nie gra w silniku, więc lepiej jak sprawdzisz kody błędów komputera
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

Tez mysle, ze chodzi o check engine - tyle, ze z wymiana paska to zwiazku zadnego...
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
Syrenka
Posty: 171
Rejestracja: 2002-09-03 21:08
Galeria: viewtopic.php?t=5570
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Syrenka »

A może ma to związek ze skakaniem obrotów o którym pisałeś, to potwierdzało by moją teorie.
...Obrazek...syrenka
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

A może mu "cyknęło" ileś przebiegu, włączyła się kontrolka i wtedy wymienił rozrząd, a gdyby wymieniał w serwisie fabrycznym to by mu mechanik zresetował. Ja u siebie (w 1st gen.) mam w panelu nad lusterkiem taką małą dziurkę z resetowaniem.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”