Głównie do posiadaczy 2.0 euro.
Głównie do posiadaczy 2.0 euro.
Witam.
Mam pytanie odnośnie kontrolki check engine. Chodzi o to czy u was przy nagrzanym silniku i odpięciu w czasie pracy wtyczki np. przepływomierza zapala się kontrolka. Pytam dlatego że nie mogę dojść końca ze swoim silnikiem. Jeszcze przed remontem byłem na kompie u "fachowców" i stwierdzili 0 błędów. Powód słabych osiągów to "silnik spala olej a sonda odczytuje to jako zbyt bogata mieszanka i obcina dawkę. Należy się remont motora i 100 PLN." Po remoncie i 3000km. to samo. Lekka poprawa po zdemontowaniu miksera LPG ale to nie to. Może macie jakiś patent na odczytanie kodów za pomocą kontrolki? Mam kompa FS63.. instalacja Mazdy. Wszystkie opisane dotąd sposoby nie działają. Coś wspomniane jest o kodach 3 cyfrowych według jakiegoś standardu. Obecnie po włączeniu zapłonu check engine zapala się i gaśnie zaraz po odpaleniu. Natomiast nie zapala się przy pracy bez sondy i przepływomierza. Obecnie mam zaślepiony dopływ spalin do EGR ale to chyba bez znaczenia. Czy możliwe jest że komp jest uszkodzony i pracuje w jakimś trybie awaryjnym Powoli mi to się nudzi i może się to źle skończyć dla tego silnika.
Mam pytanie odnośnie kontrolki check engine. Chodzi o to czy u was przy nagrzanym silniku i odpięciu w czasie pracy wtyczki np. przepływomierza zapala się kontrolka. Pytam dlatego że nie mogę dojść końca ze swoim silnikiem. Jeszcze przed remontem byłem na kompie u "fachowców" i stwierdzili 0 błędów. Powód słabych osiągów to "silnik spala olej a sonda odczytuje to jako zbyt bogata mieszanka i obcina dawkę. Należy się remont motora i 100 PLN." Po remoncie i 3000km. to samo. Lekka poprawa po zdemontowaniu miksera LPG ale to nie to. Może macie jakiś patent na odczytanie kodów za pomocą kontrolki? Mam kompa FS63.. instalacja Mazdy. Wszystkie opisane dotąd sposoby nie działają. Coś wspomniane jest o kodach 3 cyfrowych według jakiegoś standardu. Obecnie po włączeniu zapłonu check engine zapala się i gaśnie zaraz po odpaleniu. Natomiast nie zapala się przy pracy bez sondy i przepływomierza. Obecnie mam zaślepiony dopływ spalin do EGR ale to chyba bez znaczenia. Czy możliwe jest że komp jest uszkodzony i pracuje w jakimś trybie awaryjnym Powoli mi to się nudzi i może się to źle skończyć dla tego silnika.
2.0 16v 94r + LPG. Full wypas:)
Tutaj masz szczegółowo opisaną procedurę odczytywania kodów; może się przyda zwłaszcza, że masz sterownik mazdy! Przerabiałem podobny problem, ale dla mnie link poniżej był bezużyteczny bo ja mam sterownik Forda. Powodzenia...
http://www.ford-probe.net/index.php?opt ... &Itemid=42
http://www.ford-probe.net/index.php?opt ... &Itemid=42
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Re: Głównie do posiadaczy 2.0 euro.
a co mu zorobisz? nakopiesz mu w kolektor?Damian pisze:Powoli mi to się nudzi i może się to źle skończyć dla tego silnika.
tak na marginesie - Twoje problemy wynikają z braku wiedzy a nie z winy auta, silnika czy instalacji. Braku wiedzy Twojej (to jest usprawiedliwione) i Twoich mechaników - po prostu zmień ich.
Pozdrawiam
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
...czyli, że tylko za pomocą specjalnego urządzenia do skanowaniaMiH pisze: OBD II - trzycyfrowe kody, kody do odczytania TYLKO tersterem!!!!!!
MiH jeżeli to nie kłopot napisz coś więcej na ten temat przecież standard OBD II (trzycyfrowe kody) obsługuje dwójeczki z roczników 95 -97 r. Może ktoś z posiadaczy dwójeczek 2.0 rocznik 95 - 97 przyłączy się do tematu i cosik więcej napisze
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=3464Greg pisze:...czyli, że tylko za pomocą specjalnego urządzenia do skanowaniaMiH pisze: OBD II - trzycyfrowe kody, kody do odczytania TYLKO tersterem!!!!!!
MiH jeżeli to nie kłopot napisz coś więcej na ten temat przecież standard OBD II (trzycyfrowe kody) obsługuje dwójeczki z roczników 95 -97 r. Może ktoś z posiadaczy dwójeczek 2.0 rocznik 95 - 97 przyłączy się do tematu i cosik więcej napisze
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)