no mam takie samo 

ja tylko odkrecilem te czescz kabelkami. problem w tym ze kabelki urwaly sie tak ze nie idzie dolutowac.
ale.... moge zrobic tak wbic w urwane przewody kawalek czegos do tego dolutowac kabelkez i wsio jakos usztywnic poxipolem.
miernik pokazuje 08,8 ohma jak go tak podepne. to chyba dobrze bo w serwisowce pisza: Resistance (cold engine temperature): 6.3-9.9 ohms.
szkoda ze cynki nie mozesz sprawdzic multimetrem co sie dzieje jak wciska sie ten tłoczek co jest w drugiej czesci (tej z kabelkiem) BAC-a.u mnie delikatnie zmienia sie rezystancja- o jakies 0,3-0,8 ohm.
Edit:
oto garsc spora informacji na ten temat: 
rozmowa z GG MiH ma II ale chodzi mnieje wiecej o to samo 
MiH (10-02-2005 21:51) 
wiem jak to jest u mnie 
MiH (10-02-2005 21:51) 
u mnie jest tak: 
MiH (10-02-2005 21:51) 
autossanie jest automatyczne (czyli ten tłoczek elektrycznie nic nie kombinuje 
MiH (10-02-2005 21:52) 
natomiast oprócz autossania jest jeszcze elektrozawór - ten co stabilizuje obroty - ciut je podnosi i odpowiada za to żeby auto nie zgasło 
MiH (10-02-2005 21:52) 
do tego elektrozaworu przychodzą 2 przewody 
MiH (10-02-2005 21:53) 
oprócz tego u mnie jest jeszcze czujnik pozycji przepustnicy - u Ciebie też jest 
MiH (10-02-2005 21:53) 
ale jest on na tej samej osi co cięgno 
MiH (10-02-2005 21:54) 
teraz tak - jeśli to BOC to ma niewielki wpływ na spalanie. 
MiH (10-02-2005 21:54) 
on w zasadzie tylko wyrównuje obroty 
MiH (10-02-2005 21:54) 
jego regulację szacuje na 15% czyli +/- 100 obr. 
MiH (10-02-2005 21:55) 
to że palli Ci 20l/100km to zupełnie normalne przy Twoim stylu jazdy 
MiH (10-02-2005 21:56) 
pamiętaj że dopuki temp w układzie chłodniczym jest <60st 
MiH (10-02-2005 21:56) 
i lambda <300st 
MiH (10-02-2005 21:56) 
to komputer ustala dawkę paliwa tylko na podstawie obrotów. 
MiH (10-02-2005 21:56) 
olewa przepływomierz i sondę lambda 
MiH (10-02-2005 21:57) 
ostatnio z Szymonem zrobiliśmy test 
MiH (10-02-2005 21:57) 
bo mówił że pali mu jak nic 17l 
ravenn (0:44) 
ej MiH dzieki 
ravenn (0:45) 
a co to znaczy "przy moim stylu jazdy" 
MiH (0:4 
hej! 
ravenn (0:4 
o! 
MiH (0:4 
jazda na zimnym silniki 
MiH (0:4 
u 
ravenn (0:4 
siema 
MiH (0:4 
heja! 
ravenn (0:4 
dobra to mam inne pytanie teraz 
ravenn (0:49) 
bo zlozylem juz BAC do kupy i zamontowalem 
ravenn (0:49) 
zakladamy ze wszystko wpialem tam gdzie ma byc. 
MiH (0:50) 
nooo? 
ravenn (0:50) 
jakie powinien miec obroty po odpaleniu? 
ravenn (0:50) 
zimny 
MiH (0:50) 
1500-2000 
MiH (0:50) 
po chwili 120 
MiH (0:50) 
1200 
ravenn (0:50) 
i teraz tak probek odpalil od pierwszego strzalu normalnie jak zwykle 
ravenn (0:51) 
tylko ze zwykle od razu mialem ok 1200 
ravenn (0:51) 
teraz po podlaczeniu BAC na poczatku 1500 
ravenn (0:51) 
po chwili (ok 3min) 1000 
ravenn (0:51) 
i trzymal ten tysiak juz caly czas 
ravenn (0:52) 
ale... 
MiH (0:52) 
no to właśnie tak powinno być 
ravenn (0:52) 
a nie bylo przedtem 
ravenn (0:52) 
czyli ok 
MiH (0:53) 
dopiero jak naberze temperatury to zejdzie do 650 
ravenn (0:53) 
ale depnalem mu ostro zeby wszedl na 6000 
MiH (0:53) 
i? 
ravenn (0:53) 
wszedl dynamicznie jak nigdy 
MiH (0:53) 
no widzisz? 
ravenn (0:53) 
ale wywalilo wezyk idacy od bloku silnika do BAC 
ravenn (0:53) 
ten od plynu 
MiH (0:54) 
to nie od tego 
ravenn (0:54) 
i jeszcze... kopci dosyc mocno 
MiH (0:54) 
po prostu masz zapowietrzony układ 
ravenn (0:54) 
wczesniej nie bylo tak. 
MiH (0:54) 
musisz go odpowietrzyć 
ravenn (0:54) 
moze byc ze sie zapowietrzyl jak wyjmowalem bac? 
MiH (0:55) 
tak - odpinałeś wężyk od wody - prawda? 
ravenn (0:55) 
si. 
MiH (0:55) 
no 
ravenn (0:55) 
i troszku jej wylecialo 
MiH (0:55) 
dolej płynu i dobrze zabezpiecz wężyk 
ravenn (0:55) 
oki. jak odpowietrzyc? 
MiH (0:55) 
kopcić może na zimnym i z powodu brudu 
ravenn (0:55) 
brudu? 
MiH (0:56) 
jeśli jutro na ciepłym będzie biały dym z rury tzn że gdzieś się przeciska płyn do dolotu 
ravenn (0:56) 
w BAC miedzy uszczelka np? 
MiH (0:56) 
dokładnie 
ravenn (0:57) 
dobrze 
MiH (0:57) 
jest zasada - biały dym - woda (para) niebiewski lub czarny - olej 
ravenn (0:57) 
oki zapamietam 
ravenn (0:57) 
po tym co robilem raczej z olejem odpada ta opcja co? 
MiH (0:57) 
i na zimnym zawsze dymi - gwałtowne schładzanie w układzie wydechowym powoduje skraplanie się pary wodnej 
MiH (0:57) 
zupełnie odpada 
ravenn (0:5 
to super. 
ravenn (0:5 
a jak sprawdze czy BAC dziala dobrze? 
ravenn (0:5 
te obroty? 
ravenn (0:5 
jak spadaja z 1500 do 1000 si? 
MiH (0:59) 
na rozgrzanym silniku 
MiH (0:59) 
jjak zaczniesz kręcić kierownicą lub wciśniejsz hamulec obroty powinny podskoczyć ciut 
MiH (0:59) 
tak ze 20-30obr/min 
ravenn (1:00) 
póki co jest tak: 
ravenn (1:01) 
jak odpale to jest 1500 
ja odłącze BAC selenoid spada do 1000 
jak nie odepne selenoidu to dopiero po chwili spada do tysiaka czyli rozumiem ze oki 
ravenn (1:01) 
wiecej nie mialem okazj spr bo mi ten wezyk trzasnal 
ravenn (1:02) 
czy tam jest duze cisnienie? (wody?) 
MiH (1:03) 
wody nie 
MiH (1:03) 
ale para wodna potrafi wiele rozwalić 
ravenn (1:06) 
BAC dziala tak ze płynie przez niego woda jak jest zimna to elektrozawor otwiera dopływ powetrza tak? 
ravenn (1:06) 
i jak przepustnica jest zamknieta tez otwiera? 
MiH (1:26) 
BAC reguluje obroty 
MiH (1:27) 
a jest jeszcze autosasanie 
ravenn (1:27) 
dobra to mi wystarczy. skoro tak mowisz to to mi styknie. 
ravenn (1:27) 
o! 
ravenn (1:27) 
opowiesz mi o nim? 
MiH (1:27) 
jedno z drugim jest odpowiedzialne za utrzymanie ODPOWIEDNICH OBROTÓW 
MiH (1:27) 
w zależności od temp chłodziwa 
ravenn (1:27) 
oki. 
MiH (1:2 
i poboru prądu w obwodzie 
ravenn (1:2 
a autossanie gdzie jest co odpowiada za to? 
MiH (1:29) 
to ten kamulec ze sprężynką to autossanie 
MiH (1:31) 
w miarę wzrostu temp wody domyka on specjalny obwód autossania 
MiH (1:31) 
i pozostaje tylko obwód korygowany przez przepustniczkę sterowaną przez komp 
ravenn (1:32) 
serio mowisz? gdzie to jest ? kojarze ze tak tez jest w BAC-u z jednej strony woda a z drugiej powietrze 
ravenn (1:32) 
pływa tam cos? 
MiH (1:32) 
no to BAC to autossanie 
to tyle od MiHa 
tutaj link od Tomiego odnosnie omawianego selenoidu: 
http://www.obd2.fc.pl/modules.php?name= ... cle&sid=15 
Tomi mimo choroby o północy poszedl do garazu sprawdzic jak to jest w jego GT i tam jest wg jego relacji wsio tak samo oprócz polaczneia selenoidu BAC w gt idzie do czujnika polozenia przepustnicy a w gl do złącza pod nia. 
to wszystko. jak wyprobuje czy to cos dalo dam znac. 
moze sie to komus przydac wiec pisze co sie dalo ustalic na temat BAC. 
pozdro.