dziwne wtyczki...
- spown
- Posty: 633
- Rejestracja: 2004-09-23 20:49
- Galeria: viewtopic.php?t=5507
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Co to i do czego służy?
Co to jest za część i do czego służy, gdzie powinna być zamontowana?
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
ja wiem ja wiem!!
to jest: wtyczka
mozna tam cos podłączyc.
powaznie to tez mam takie cos i mi wisi.
podłączam sie do pytania.
to jest: wtyczka
mozna tam cos podłączyc.
powaznie to tez mam takie cos i mi wisi.
podłączam sie do pytania.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
- spown
- Posty: 633
- Rejestracja: 2004-09-23 20:49
- Galeria: viewtopic.php?t=5507
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- spown
- Posty: 633
- Rejestracja: 2004-09-23 20:49
- Galeria: viewtopic.php?t=5507
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Mówiąc,że Wam nie potrzebne kierowałem się wyglądem
elementu (nad alternatorem) na zdjęciu.
U mnie to wygląda troszkę inaczej niż u Was.U mnie wychodzi z tego
przewód z wtyczką a u Was nie.
Obaj macie wersję GL więc doszedłem do wniosku,że ...wiecie
A co do tego co to jest to Qrna sam nie wiem
elementu (nad alternatorem) na zdjęciu.
U mnie to wygląda troszkę inaczej niż u Was.U mnie wychodzi z tego
przewód z wtyczką a u Was nie.
Obaj macie wersję GL więc doszedłem do wniosku,że ...wiecie
A co do tego co to jest to Qrna sam nie wiem
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
no to jest nas trzech.
zaluzmy osobny dzial:
pt. "do czego to"
zaluzmy osobny dzial:
pt. "do czego to"
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
- spown
- Posty: 633
- Rejestracja: 2004-09-23 20:49
- Galeria: viewtopic.php?t=5507
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
takie cus co pcha w okreslonych warunkach czesc spalinek spowrotem do ssacego, celem obnizenia temp. w komorze spalania oraz redukcji NOx.... ale tu ciut wiecej mechaniorow z prawdziwego zdazenia i oni pefno wypowiedza sie bardziej rzeczowo - ja w sumie tez lajkonik
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
- spown
- Posty: 633
- Rejestracja: 2004-09-23 20:49
- Galeria: viewtopic.php?t=5507
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Z Twojego opisu wynika że jest to EGR - chodzi Ci o to że to jest od jakiegoś kompa do EGR'a?? bo sam zawór jest z drugiej strony silnika??Tomi pisze:takie cus co pcha w okreslonych warunkach czesc spalinek spowrotem do ssacego, celem obnizenia temp. w komorze spalania oraz redukcji NOx.... ale tu ciut wiecej mechaniorow z prawdziwego zdazenia i oni pefno wypowiedza sie bardziej rzeczowo - ja w sumie tez lajkonik
niee no... staralem sie tak jak najprosciej wytlumaczyc no...
a ta wtyczka jest wlasnie od czujnika sterujacego zaworem EGR... i wlazi ona sobie w silnik, jak napisalem ciut wyzej - na lewo od filtra oleju patrzac na silnik od strony grodzi...
a tak btw spown - nie wywala ci przypadkiem bledu nr 16?
posdro
a ta wtyczka jest wlasnie od czujnika sterujacego zaworem EGR... i wlazi ona sobie w silnik, jak napisalem ciut wyzej - na lewo od filtra oleju patrzac na silnik od strony grodzi...
a tak btw spown - nie wywala ci przypadkiem bledu nr 16?
posdro
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
No tak.Ale u mnie wychodzą z wiązki dwie takie wtyczki.
U Spowna widać tylko jedną.
U mnie jedna idzie w dół (patrz zdjęcie) między alternator a silnik,
a druga dochodzi do tego okrągłego elementu z rurką nad alternatorem.
U Spowna ten element jest jednak inny i tam nie ma gdzie podłączyć.
Tak mi się wydaje.
U Spowna widać tylko jedną.
U mnie jedna idzie w dół (patrz zdjęcie) między alternator a silnik,
a druga dochodzi do tego okrągłego elementu z rurką nad alternatorem.
U Spowna ten element jest jednak inny i tam nie ma gdzie podłączyć.
Tak mi się wydaje.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
oley - masz w podpisie GT no nie? bo jest roznica miedzy egrem w GT a GL...
mowie of koz o wiazce do sterowania praca silnika, gdyz jest jeszcze jedna wiazka idaca z drugiej strony, dochodzaca az do alternatora....
mowie of koz o wiazce do sterowania praca silnika, gdyz jest jeszcze jedna wiazka idaca z drugiej strony, dochodzaca az do alternatora....
Ostatnio zmieniony 2005-02-11 08:36 przez Tomi, łącznie zmieniany 1 raz.
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
- spown
- Posty: 633
- Rejestracja: 2004-09-23 20:49
- Galeria: viewtopic.php?t=5507
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
To zależy czy masz dwie takie kostki czy jedną.
Jeżeli dwie tak jak w GT to jedna chyba zostaje wolna.(w GL)
U mnie też jest kupa kostek,które są wyprowadzone a do niczego nie podłączone.Przypuszczam,że tak są skonstruowane te instalacje.
Oczywiście mogę się mylić ale tak mi się wydaje.
Pozdro.
Jeżeli dwie tak jak w GT to jedna chyba zostaje wolna.(w GL)
U mnie też jest kupa kostek,które są wyprowadzone a do niczego nie podłączone.Przypuszczam,że tak są skonstruowane te instalacje.
Oczywiście mogę się mylić ale tak mi się wydaje.
Pozdro.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]