 Otoz sprowadzilem sobie Probe I generacji 2.2 T z Niemiec, rocznik 92. I niestety auto ma problem z przyspieszeniem. Powinno wedlug danych dechnicznych przyspieszac do setki w 7,5 sec, niestety moj egzemplarz tyle nie osiaga, jest o wiele za wolny, ma ok. 9,8-10,2. Nie wiem jaka jest przyczyna slabosci mojego Proba. Turbinka laduje mi na ok. 8 PSI. Przebieg spory bo az 255 tys km, ale silnik na rozgrzanym silniku trzyma cisnienie na prawie polowie, auto nie dymi, turbo nie jest zalane olejem. Prosze o pomoc bo kupilem auto z mysla o 1/4 mili rowniez, a z takimi osiagami moge o tym zapomniec.  Moze jest cos przytkane w silniku? Zmienilem rowniez filtr powietrza na nowy i nie pomoglo. Slyszalem wiele opinii, ze to moze byc zatkany katalizator, ale czy po usunieciu go nie bedzie problemow z sonda lambda?? Pytalem sie juz mechanikow o katalizator i mowia, ze moga usunac i wstawic zwykla rurke, ale na moja odpowiedzialnosc. Czy moge usunac bez obaw katalizator??
 Otoz sprowadzilem sobie Probe I generacji 2.2 T z Niemiec, rocznik 92. I niestety auto ma problem z przyspieszeniem. Powinno wedlug danych dechnicznych przyspieszac do setki w 7,5 sec, niestety moj egzemplarz tyle nie osiaga, jest o wiele za wolny, ma ok. 9,8-10,2. Nie wiem jaka jest przyczyna slabosci mojego Proba. Turbinka laduje mi na ok. 8 PSI. Przebieg spory bo az 255 tys km, ale silnik na rozgrzanym silniku trzyma cisnienie na prawie polowie, auto nie dymi, turbo nie jest zalane olejem. Prosze o pomoc bo kupilem auto z mysla o 1/4 mili rowniez, a z takimi osiagami moge o tym zapomniec.  Moze jest cos przytkane w silniku? Zmienilem rowniez filtr powietrza na nowy i nie pomoglo. Slyszalem wiele opinii, ze to moze byc zatkany katalizator, ale czy po usunieciu go nie bedzie problemow z sonda lambda?? Pytalem sie juz mechanikow o katalizator i mowia, ze moga usunac i wstawic zwykla rurke, ale na moja odpowiedzialnosc. Czy moge usunac bez obaw katalizator??z gory dziekuje,
Rafał





 . Mialem lekko luzna rure za przeplywomierzem. Wedlug mnie musisz najpierw sprawdzic wszystkie rurki od powietrza a pozniej szukac dalej. Pozdro.
. Mialem lekko luzna rure za przeplywomierzem. Wedlug mnie musisz najpierw sprawdzic wszystkie rurki od powietrza a pozniej szukac dalej. Pozdro.




 wskazowka zawsze pracuje zgodnie ze slimakiem w skrzyni biegow.
  wskazowka zawsze pracuje zgodnie ze slimakiem w skrzyni biegow.

 Widocznie mam takie krotkie przelozenia. Sprzeglo na pewno mi sie nie slizga...
 Widocznie mam takie krotkie przelozenia. Sprzeglo na pewno mi sie nie slizga...