kopulka
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
kopulka
dzis przy zamontowaniu filtra stozkowego,odpalilem auto i zaczolem grzebac w oklolicach kabli i kopulki i jak mnie nie pier.....nie,dotknalem jeszcze raz i to samo.prawdopodobnie kopulka jest do wymiany (albo kable)co radzicie/?
probe 2,5l v6 24v 1994
[img]
[img]
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Ja przepraszam bardzo! Rozumiem, że kolega Jagger ma kłopoty z uzyskaniem polskich literek w tym albionie, ale jak to brzmi?
KOPULKA
KOPULKA
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
obejrzyj dokładnie kopułkę od środka czy nie ma jakichś pęknięć albo czegoś tam takiego. później wjedź do najczarniejszej dziury jaką znajdziesz, otwórz machę, zapal silnik i popatrz czy skaczą iskry. jeśli będziesz miał wątpliwości co jest do wymiany to pogadaj z kimś żeby na moment kable podmienić z innego probka. jeśli będzie Cię kopało dalej - kopułka. jeśli iskry przestaną skakać po silniku - kable.
pozdro
pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok
Noc tatalna ciemnia, ale to naprawde totalna. no i na zapalonym silniku patrzysz pod maske, jakiekolwiek iskry nie mogą się uchować, oglądaj od góry, od dołu, od tyłu. Musisz coś wypatrzeć. Jeśli kopie to w nocy musi być widać bo to już poważne przebicia są. Jeszcze złap za kable WN jeśli cię kopnie to prędzej one są padnięte niż kopułka. Ale najpierw zlookaj wsio dokładnie.
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
W taki sposób to lepiej auta nie naprawiaj.
Klejenie nic tu nie pomoże.
Chyba nie chcesz aby iskry które biegają bokiem uszkodziły Ci moduł, bo wtedy to dopiero możesz narobić sobie kłopotu.
Przy instalacji WN w tych silnikach niestety trzeba uważać i nie oszczędzać na jej elementy.
Klejenie nic tu nie pomoże.
Chyba nie chcesz aby iskry które biegają bokiem uszkodziły Ci moduł, bo wtedy to dopiero możesz narobić sobie kłopotu.
Przy instalacji WN w tych silnikach niestety trzeba uważać i nie oszczędzać na jej elementy.
Ford Probe 2.0 '94r.
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
u nas kopułka to ok 70zł. kable to pewnie z 250zł dokładnie nie wiem - ceny orientacyjne
tak jak mówi Voodoo nie wydziwiaj z klejami i innymi wynalazkami tylko kup nowe szukaj aż znajdziesz nie wiem jak to z cłami i innymi akcyzami bo jeśli nie znajdziesz to może z Polski ktoś Ci podeśle?
pozdro
tak jak mówi Voodoo nie wydziwiaj z klejami i innymi wynalazkami tylko kup nowe szukaj aż znajdziesz nie wiem jak to z cłami i innymi akcyzami bo jeśli nie znajdziesz to może z Polski ktoś Ci podeśle?
pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
wydaje mi się że powinieneś pojechać na ustawienie zapłonu jak już wszystko powymieniasz ale tego nie jestem pewien. wymieniasz kable i kopułkę a nie aparat przecież. z drugiej jednak strony zmienią się parametry elementów instalacji. jak myślicie? ja bym pojechał choćby po to żeby sprawdzić czy jest oki
pozdro
pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok
nie pimpo - nic z tych rzeczy.
jagger - pamiętaj że w 2,5v6 były 2 rodzaje aparatów zapłonowych. Nie jestem pewien czy kopułki są w nich takie same. Przy wymianie odkręcasz tylko kopułkę - nic więcej. Przy zakładaniu dobrze jest uszczelkę pociągnąć cieniutko silikonem. Unikniesz dostawania się drobinek kurzu do środka.
Co do kabli to powiem tak. Trzy czy cztery miechy temu kupiłem orginalne kable BOSH. Powiem wam - żenada. Tydzień temu robiłem coś pod maską i zapadł zmierzch. Jak odpaliłem auto to aż się przeraziłem... NA KAŻDYM PRZEWODZIE ŚMIGA ISKRA PO WIERZCHU
Dałem za nie 180pln więc jak widać niska cena = niska jakość...
jagger - pamiętaj że w 2,5v6 były 2 rodzaje aparatów zapłonowych. Nie jestem pewien czy kopułki są w nich takie same. Przy wymianie odkręcasz tylko kopułkę - nic więcej. Przy zakładaniu dobrze jest uszczelkę pociągnąć cieniutko silikonem. Unikniesz dostawania się drobinek kurzu do środka.
Co do kabli to powiem tak. Trzy czy cztery miechy temu kupiłem orginalne kable BOSH. Powiem wam - żenada. Tydzień temu robiłem coś pod maską i zapadł zmierzch. Jak odpaliłem auto to aż się przeraziłem... NA KAŻDYM PRZEWODZIE ŚMIGA ISKRA PO WIERZCHU
Dałem za nie 180pln więc jak widać niska cena = niska jakość...
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Zgadza się MiH'u, były montowane dwa typy aparatów z oznaczeniami KL i KF i w obu były inaczej rozmieszczone wyprowadzenia przewodów WN.MiH pisze:...pamiętaj że w 2,5v6 były 2 rodzaje aparatów zapłonowych. Nie jestem pewien czy kopułki są w nich takie same.
Tak więc przed kupnem najpierw sprawdź jakiego typu masz aparat a potem śmigaj do sklepu.
Ford Probe 2.0 '94r.
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
to dziwne pimpo przeciez bosch powinien miec jakas klase??!!z tymi przewodami to tak jest ,czytalem gdzies na forum ze ktos zalozyl jakies tranie i barzdo jest zadowolony,wiec sam juz nie wiem ,podobaja mi sie magnecor-a ale sa drogie.bosch jest jeszcze przystepna cena i ngk,moze trzeba wybrac te grubsze z 8,5mm,?????
pozdro
pozdro
probe 2,5l v6 24v 1994
[img]
[img]
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
wiec tak,kopulka pasowala i jest juz zalozona,stara miala pekniecia od srodka w okolicach metalowych bolcow,wiec byly przebicia.teraz obroty zachowuja sie normalnie,spadki sa wolne a nie jak bylo przed tem szybko i prawie do zera,obroty sa stale okolo przedostatniej kreski i nie faluja,wiec jakis sukces! jeszcze tylko kabelki wymienie i bedzie git! dzieki za odpowiedzi
probe 2,5l v6 24v 1994
[img]
[img]