Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.
uszczelka miski olejowej i inne
uszczelka miski olejowej i inne
Znalazlem w koncu chwile zeby forum przejrzec, a ze cos sie zawsze przy aucie robi to napisze (pochwale sie co i umnie sie dzieje)
Jesli chodzi o temat to wymienilem niedawno uszczelke miski i tu pojawia sie pytanie: oryginalnie uszczelka jest metalowa z swego rodzaju oslona pod tlokami, ja w jej miejsce dalem uszczelke z korka posmarowana jakims specyfikiem (to nie jest klej szklarski) no i pytanie czy cos moze sie dziac nie tak. w sumie przejechalem juz tak 2500 mil i na razie nie ma zadnych nie pokojacych oznak.
A w kwestii chwalenia sie to wymienilem tarcze hamulcowe na "sportowe" firmy Ate wraz z klockami ; czeka mnie jeszcze wymiana przewodow hamulcowych. Niestety jeszcze nie moge sie pochwalic alu felgami (na razie sa w fazie wyobrazni Ale hamulce sa GIT
pozdr
Jesli chodzi o temat to wymienilem niedawno uszczelke miski i tu pojawia sie pytanie: oryginalnie uszczelka jest metalowa z swego rodzaju oslona pod tlokami, ja w jej miejsce dalem uszczelke z korka posmarowana jakims specyfikiem (to nie jest klej szklarski) no i pytanie czy cos moze sie dziac nie tak. w sumie przejechalem juz tak 2500 mil i na razie nie ma zadnych nie pokojacych oznak.
A w kwestii chwalenia sie to wymienilem tarcze hamulcowe na "sportowe" firmy Ate wraz z klockami ; czeka mnie jeszcze wymiana przewodow hamulcowych. Niestety jeszcze nie moge sie pochwalic alu felgami (na razie sa w fazie wyobrazni Ale hamulce sa GIT
pozdr
Byle do piatku
a potem...
wino spiew i kobiety
89 GL automat mit klima
a potem...
wino spiew i kobiety
89 GL automat mit klima
w maździe raczej oryginały się daje jeśli chodzi o uszczelki,zamieniki mogą wyjątkowo krótko przetrwać a tym bardziej z korka no i jeszcze kwestia czy dobrze powierzchnie odtłuściles wyczyściłes ale skoro posmarowałes czymś przypominającym silikon to powinno wypełnić nierówności i może nie będzie wycieków...
I like Mx-3
Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
a ja powiem tak każdy silnik jaki robiłem to uszczelki smarowałem silikonem
i postanowiłem w probe nie dawać silikonu
i wszystkie uszczelki zaczeły się pocić jak słoń
odkręcałęm ostatnio uszczelke z pod pokrywy głowicy
posmarowałęm silikonem i jużnie mam wycieku
i niech nikt nie mówi bo nawet orginały ciekną
przejechałem się i to nie raz na uszczelkach orginalnych
i postanowiłem w probe nie dawać silikonu
i wszystkie uszczelki zaczeły się pocić jak słoń
odkręcałęm ostatnio uszczelke z pod pokrywy głowicy
posmarowałęm silikonem i jużnie mam wycieku
i niech nikt nie mówi bo nawet orginały ciekną
przejechałem się i to nie raz na uszczelkach orginalnych
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Pranie czyszczenie tapicerek
Re: uszczelka miski olejowej i inne
Wsadź fotki jak możesz, One są jakieś dziurkowane, nawiercane, żłobione?? Jaką klocki mają twardość??inzynier pisze: A w kwestii chwalenia sie to wymienilem tarcze hamulcowe na "sportowe" firmy Ate wraz z klockami ; czeka mnie jeszcze wymiana przewodow hamulcowych. Niestety jeszcze nie moge sie pochwalic alu felgami (na razie sa w fazie wyobrazni Ale hamulce sa GIT
jezeli chodzi o uszczelki to z miski olejowej posmarowana jest jakims lepikiem a nie silikonem i na dzien dziesiejszy nie ma zadnych wyciekow. Wymiienilem uszczelke pokrtywy zaworow (stara byla totalnie skamieniala) ale nie smaroalem silikonem, sa slady pocenia sie ale nie jest zle.
jesli chdzi o tarcze to postaram sie wsadzic fotke badz skan z certyfikatu.
Jezeli chodzi o klocki to niewiem, sprzedawca zapewnial ze to sportowe ale w przeciwienstwie do tarcz nie mialy zadnych dodatkowych informacji - dla mnie wygladaja jak standard, natomiast tardze sa zlobione.
pozdrawiam
jesli chdzi o tarcze to postaram sie wsadzic fotke badz skan z certyfikatu.
Jezeli chodzi o klocki to niewiem, sprzedawca zapewnial ze to sportowe ale w przeciwienstwie do tarcz nie mialy zadnych dodatkowych informacji - dla mnie wygladaja jak standard, natomiast tardze sa zlobione.
pozdrawiam
Byle do piatku
a potem...
wino spiew i kobiety
89 GL automat mit klima
a potem...
wino spiew i kobiety
89 GL automat mit klima
- Bogdan9999
- Posty: 4252
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Wracając do uszczelek to uszczelki pasują od mazdy 626 tak ?? A i jakie najlepiej wstawić uszczelki ??? Mam do wymiany uszczelki pod pokrywą zaworów pod misą olejową i od czegoś przy pokrywie zaworów z czego wychodzą kable do świec !!!! Jak to się nazywa ???
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
z czegos co wychodza kable od świec to jest uszczelka pod deklem i ją trzeba wymienić na oryginał bo genralnie każdą trzeba w orginale....i żeby działało wszystko ok to oczyścić porzdanie i odtłuścic obydwie powerzchnie ...tyle..bogdan9999 pisze:Wracając do uszczelek to uszczelki pasują od mazdy 626 tak ?? A i jakie najlepiej wstawić uszczelki ??? Mam do wymiany uszczelki pod pokrywą zaworów pod misą olejową i od czegoś przy pokrywie zaworów z czego wychodzą kable do świec !!!! Jak to się nazywa ???
I like Mx-3
Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
- Bogdan9999
- Posty: 4252
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Bogdan9999
- Posty: 4252
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
A i jeszcze czy od mazdy 626 GD pasują wszystkie części, uszczelki do silnika i skrzyni itd ????????? A Alexs fajna masz fotkę jak możesz to prześlij mi w większym formacie bogdan9999@tlen.pl
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Bogdan9999
- Posty: 4252
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Sory niedopatrzenie !!!!!!!!!!! Dobra mam jeszcze jeden problem tylnymi lampami dostaje mi si woda do bagażnika podejrzewam ze to uszczelka przelatuje nią woda bo uszczelniałem silikonem i nic nie dało dalej leci miał już kiedyś z tym doczynienia i z skąd można załatwić albo z czego można zrobić uszczelkę proszę o pomoc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bo mnie zalewa !!!!!!!!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
wszystko pasuje od mazdy GD prócz wykończeniowych elementów wnętrza itp no i niektórych takich pierdół jak nap linki, mi prędkościomierza nie pasowała od GD.bogdan9999 pisze:A i jeszcze czy od mazdy 626 GD pasują wszystkie części, uszczelki do silnika i skrzyni itd ????????? A Alexs fajna masz fotkę jak możesz to prześlij mi w większym formacie bogdan9999@tlen.pl
Ps. co do zdjęcia to niekoniecznie,jeszcze gdzieś wrzucisz na sex ogłoszenia,nie ufam
I like Mx-3
Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
- Bogdan9999
- Posty: 4252
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Bogdan9999
- Posty: 4252
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Widać kiepsko uszczelniłeś tym silikonem. Akurat tę uszczelkę można bez ryzyka nim zastąpić. Tylko nie zalep odpływów wody, które są na wysokości boków tablicy rejestracyjnej.bogdan9999 pisze:...tylnymi lampami dostaje mi si woda do bagażnika...uszczelniałem silikonem i nic nie dało...
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....
- Bogdan9999
- Posty: 4252
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
O madafaka, wracaj szybko - źle się wyraziłem, dobrze że looknąłem . Nie wyjmuj tej uszczelki, tylko dokładnie (powtarzam: dokładnie) pojedź silikonem całą szczelinę od burty do odpływu wody. Nie żałuj na to materiału - zrównaj poziom z plastikiem i po kłopocie. Pomogło w moim poprzednim aucie.
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....
- Bogdan9999
- Posty: 4252
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Przeniosłem z tego wątku, bo tu jakby lepiej pasuje.
Bendek pisze:mam pytanko...czy pod miską olejową jest jakaś uszczelka?? czy tylko silikon/hermetyk i ta metalowa podkładka??
davidlive pisze:ja tam dawałem tylko silikon oczywiście dobrze wyczyszczone coby przecieków nie było.
zdejmowana przeze mnie miska miała taka cieńką uszczelke papierowa która raczej oryginalna nie była.
p.
Bendek pisze:ale między miską a blokiem była tam metalowa blacha?
davidlive pisze:no ja takowej na pewno nie miałem (znaczy nie w swoim autku ale w tym którego naprawiałem)
p.
Lisiu pisze:Jest i blacha, i gruba(korkowa) uszczelka
Bendek pisze:czyli muszą byc dwie korkowe uszczelki?
bo jedna między blok a blachę a druga między blachę a miskę??
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
Uszczelka na bank jest jedna. Przykłada się ją do bloku silnika, na to blacha i na to miska olejowa. Ja dawałem jeszcze cienką warstwę sylikonu. Podstawa to dobrze odtłuszczone powierzchnie.
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
W pierwszym poście masz odpowiedź i wydaje się poprawna - w serwisówce nie piszą, z czego wykonana jest uszczelka, ale dziwne, by kazali dodatkowo uszczelniać korek silikonem (a każą smarować to metalowe wzmocnienie z obu stron). Chyba...
Oil Pan/Gasket
RemovalInstallation
- Disconnect the negative battery cable.
- Remove the RH splash shield from the RH front wheel well.
- Drain the engine oil.
- Remove the engine-to-flywheel housing support bracket.
- Remove the front section of the exhaust pipe.
- Remove the exhaust pipe support bracket.
- Remove the flywheel housing dust cover bolts and cover.
- Remove the oil pan-to-cylinder block bolts, the oil pan and the gasket.
- Remove the oil pickup tube retaining bolts and the stiffener.
- Thoroughly clean the mounting surfaces on the cylinder block, the stiffener, and the oil pan.
- Apply a continuous bead of silicone sealer to both sides of the stiffener along the inside of the bolt holes.
- Install the stiffener, the oil pump pickup tube gasket, the tube and the retaining bolts.
- Install the oil pan and the gasket. Tighten oil pan-to-cylinder block bolts to 8-12 N-m (69-104 lb-in).
- Install the flywheel housing dust cover and bolts. Tighten bolts to 8-11 N-m (49-95 lb-in).
- Install the exhaust pipe support bracket.
- Install the front section of the exhaust pipe.
- Install the engine-to-flywheel housing support bracket bolts into the flywheel housing. Tighten the bolts to 37-52 N-m (27-38 lb-ft).
- Tighten the engine-to-flywheel housing support bracket bolts at the cylinder block to 37-52 N-m (27-38 lb-ft).
- Install the oil pan plug and tighten.
- Install the oil temperature sending unit if equipped.
- Install the right front inner fender splash shield.
- Add engine oil to the proper level.
- Connect the negative battery cable.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade