emo 							 
									
		Posty:  22  		Rejestracja:  2004-12-15 17:50 		
		
											Samochód:  brak 
												Lokalizacja:  Ostrowiec Świętokrzyski 
							
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: emo   »  2005-05-17 23:08 
			
			
			
			
			
			Witam mam mały problem przy ostrychy skretach zapala sie kontrolka  BREAK na desce co moze byc tego przyczyna pozdrawiam za odpowiedzi dzieki
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								kicur 							 
									
		Posty:  290  		Rejestracja:  2004-11-08 18:58 		
		
											Samochód:  I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie 
												Galeria:  viewtopic.php?t=6637  
												Lokalizacja:  Bukowno 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: kicur   »  2005-05-17 23:46 
			
			
			
			
			
			no weglug mnie nisi poziom plynu hamulcowego.. chyba 
 
			
			
									
						
							..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. 
 PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT  tel.794560393
 			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Kula 							 
									
		Posty:  138  		Rejestracja:  2004-12-22 22:27 		
		
											Samochód:  brak 
												Lokalizacja:  Lubań 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Kula   »  2005-05-18 00:00 
			
			
			
			
			
			A w moim probku na zakretach zapala sie kontrolka od pasow 
 Powaznie. Widac tymi autami trzeba tylko prosto jezdzic he he 
 
			
			
									
						
							Czerwona jedynka GT 91'
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								OLEY 							 
						Klubowicz 			
		Posty:  12763  		Rejestracja:  2004-10-07 22:17 		
		
											Samochód:  I Gen 3.0 V6 Vulcan '90 
												Lokalizacja:  Szczecin 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: OLEY   »  2005-05-18 08:39 
			
			
			
			
			
			kicur pisze: no weglug mnie nisi poziom plynu hamulcowego.. chyba 
Również stawiam na płyn.Uzupełnij zbiorniczek.
 
			
			
									
						
							[o]Piękno nie zna ceny. [/o] 
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								biker 							 
									
		Posty:  46  		Rejestracja:  2005-03-13 01:09 		
		
											Samochód:  brak 
												Lokalizacja:  Wołomin 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: biker   »  2005-05-18 11:58 
			
			
			
			
			
			kicur pisze: no weglug mnie nisi poziom plynu hamulcowego.. chyba 
Dołaczam się prawie na 100%
 
			
			
									
						
							2,2 GT 89r.
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								cevinek 							 
									
		Posty:  363  		Rejestracja:  2004-08-28 12:17 		
		
											Samochód:  brak 
																						Lokalizacja:  Toruń 
							
							
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: cevinek   »  2005-05-18 17:12 
			
			
			
			
			
			albo jakiś luźny kabelek...który na zakrętach sobie lata....
			
			
									
						
							__________________________________________ 
Mercure Cougar 2.0  
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one 
Był    
Ford Probe I Gen - Black Angel
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Robert 							 
									
		Posty:  12613  		Rejestracja:  2004-10-21 19:12 		
		
											Samochód:  Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6 
												Galeria:  viewtopic.php?t=6900  
																	Lokalizacja:  Leszno (maz) 
							
							
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Robert   »  2005-05-19 12:57 
			
			
			
			
			
			A ja w takiej jedyneczce z turbo jak Emo mam kiepski wyłącznik pod dźwignią ręcznego i czasem źle kontaktuje. Muszę zwalniając ręczny odchylać dźwignię trochę na bok i wtedy wyłącza. Ale poziom płynu zawsze warto sprawdzić.
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								emo 							 
									
		Posty:  22  		Rejestracja:  2004-12-15 17:50 		
		
											Samochód:  brak 
												Lokalizacja:  Ostrowiec Świętokrzyski 
							
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: emo   »  2005-05-22 14:19 
			
			
			
			
			
			tak mieliscie racje lipa byla z plynem ale teraz juz jest oki dzieki za podpowiedz pozdrawiam
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Gość  							 
									
						
		
						
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Gość   »  2005-05-22 15:39 
			
			
			
			
			
			emo pisze: tak mieliscie racje lipa byla z plynem ale teraz juz jest oki dzieki za podpowiedz pozdrawiam
To teraz pytanie dlaczego było go tak mało, płyn hamulcowy z reguły nie ucieka, więc coś musi być przyczyną.
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								cevinek 							 
									
		Posty:  363  		Rejestracja:  2004-08-28 12:17 		
		
											Samochód:  brak 
																						Lokalizacja:  Toruń 
							
							
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: cevinek   »  2005-05-22 17:30 
			
			
			
			
			
			Sqad pisze: emo pisze: tak mieliscie racje lipa byla z plynem ale teraz juz jest oki dzieki za podpowiedz pozdrawiam
To teraz pytanie dlaczego było go tak mało, płyn hamulcowy z reguły nie ucieka, więc coś musi być przyczyną.
Jedną z przyczyn mogą być zużyte w znacznym stopniu klocki hamulcowe...wtedy też jest efekt małej ilości płynu....
 
			
			
									
						
							__________________________________________ 
Mercure Cougar 2.0  
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one 
Był    
Ford Probe I Gen - Black Angel
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								biker 							 
									
		Posty:  46  		Rejestracja:  2005-03-13 01:09 		
		
											Samochód:  brak 
												Lokalizacja:  Wołomin 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: biker   »  2005-05-22 23:37 
			
			
			
			
			
			Popieram 
 
Klocki i tarcze też się zużywają. 
 
Co może być przyczyną niskiego poziomu płynu. 
 
 
Pozdro
			
			
									
						
							2,2 GT 89r.
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								philipe 							 
									
		Posty:  174  		Rejestracja:  2004-05-31 10:43 		
		
											Samochód:  brak 
												Lokalizacja:  Opole 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: philipe   »  2005-05-23 12:59 
			
			
			
			
			
			u mnie ciągle się żarzy kontrolka od ręcznego, a jak zaciągnę ręczny to się normalnie zapala, to dlaczego nie gaśnie całkiem jak wyłączę ręczny 
  może ktoś wie 
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								OLEY 							 
						Klubowicz 			
		Posty:  12763  		Rejestracja:  2004-10-07 22:17 		
		
											Samochód:  I Gen 3.0 V6 Vulcan '90 
												Lokalizacja:  Szczecin 
							
						
		 
		
						
					
						 
		 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: OLEY   »  2005-05-23 13:38 
			
			
			
			
			
			Problem z alternatorem. 
Koniec szczotek,regulator napięcia,luzny pasek klinowy. 
Najprawdopodobniej koniec szczotek się zbliża.
			
			
									
						
							[o]Piękno nie zna ceny. [/o]