dziwny dźwięk
dziwny dźwięk
heyah wszystkim...
a oto moja ciekawa historia!
założyłem stożek, wpakowałem zwężkę 0.8 (tylko ot tak dla poszalenia) i przy przyspieszaniu gdzies w czasie gdy mam ok. 4500 obrotów we wnętrzu samochodu pojawia sie dziwny sygnał! jakby taki ostrzegawczy... (dla porównania mogę jedynie napisać, że jest to dzwiek jak nieraz na klawiaturze komputera nacisniemy zbyt wiele przyciskow naraz, wtedy on sygnali, że go "boli")
ciekawi mnie co to za sygnal...? wyciagnałem zwezke i po problemie, ale ciekawosc pozostaje!
dla przypomnienie napisze, ze jezdze Mazda MX6 2.2T bo moze ma to jakies znaczenie (drobne różnice)!
POZDRAWIAM!
a oto moja ciekawa historia!
założyłem stożek, wpakowałem zwężkę 0.8 (tylko ot tak dla poszalenia) i przy przyspieszaniu gdzies w czasie gdy mam ok. 4500 obrotów we wnętrzu samochodu pojawia sie dziwny sygnał! jakby taki ostrzegawczy... (dla porównania mogę jedynie napisać, że jest to dzwiek jak nieraz na klawiaturze komputera nacisniemy zbyt wiele przyciskow naraz, wtedy on sygnali, że go "boli")
ciekawi mnie co to za sygnal...? wyciagnałem zwezke i po problemie, ale ciekawosc pozostaje!
dla przypomnienie napisze, ze jezdze Mazda MX6 2.2T bo moze ma to jakies znaczenie (drobne różnice)!
POZDRAWIAM!
U mnie też raz pojawił się ten dźwięk
Ale nie przy mocnym przyśpieszaniu tylko zwyczajnie w czasie jazdy.
Też mnie to zaintrygowało bo jest dosyć głosny i inny niż wszystkie "normalne" dźwięki które słyszałem w probe.
Ale tylko ten jeden raz go słyszałem
Ale nie przy mocnym przyśpieszaniu tylko zwyczajnie w czasie jazdy.
Też mnie to zaintrygowało bo jest dosyć głosny i inny niż wszystkie "normalne" dźwięki które słyszałem w probe.
Ale tylko ten jeden raz go słyszałem
I gen. GT '89 (261A) Trip, overhead... kiedyś:(
MUSTANG 5.0 V8 SSP-- teraz
MUSTANG 5.0 V8 SSP-- teraz
no tak...ale mam ten dzwiek rowniez na gazie...a tam nic nie odcina!Alek pisze:ten dzwięk oznacza ze masz cisnienie doładowania za duze(ponad 12psi) i odcina ci paliwo... Nie czujesz ze po tym sygnale nie masz mocy???
jedyna rada to inne zwezka:)
zwezka jest 0.8 wiec chyba nie jest zla...heee!
i raczej to nie jest odciecie bo bym je rozpoznal! dziwne to...
teraz jezdze bez zwezki i wszystko wrocilo do normy! ale jak kiedys uzywalem tej samej (0. to bylo wszystko w porzadku! ciekawosc pozostaje...
Niedaawno miałem chyba podobny numer hehe, ale zwaliłem wine na to, że trzymałęm ręką kierownice w miejscu klaksonu i myślałem, że może go wcisnąłem delikatnie i taki przerywany dźwięk był tym spowodowany. Z tym, że ja nie mam zwężki, a sytuacja zdarzyła sie jak za mocno wkręciłem chyba na za wysokie obroty, ale wskaźnik doładowania pokazał mi 0,5 Bar, zresztą wogóle wyżej nie wchodzi hehe, być może nie tu go zamontowałem
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
Ale bary to inna miara niż psi, obstawiam że 0,5 bara to jest ok, coś mi się kiedyś obiło o uszy że nasze turbinkki pompują 0,6.waluś pisze:(...), ale wskaźnik doładowania pokazał mi 0,5 Bar, zresztą wogóle wyżej nie wchodzi hehe, być może nie tu go zamontowałem
I like Mx-3
Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
Filtr to mam stożkowy a na razie jestem w trakcie szukania uszkodzonego katalizatora, bo potrzebne mi są mocowania do zrobienia "katalizatora przelotowego" a nie chce ciąć swojego bo może być kiedyś potrzebny heheOdetkaj sobie wydech, filtr wymień, ciekaw jestem czy się poprawi.
A może ktoś ma ??
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
Alexs pisze:Ale bary to inna miara niż psi, obstawiam że 0,5 bara to jest ok, coś mi się kiedyś obiło o uszy że nasze turbinkki pompują 0,6.waluś pisze:(...), ale wskaźnik doładowania pokazał mi 0,5 Bar, zresztą wogóle wyżej nie wchodzi hehe, być może nie tu go zamontowałem
jak odblokujesz nieco turbinkę to przy 12 PSI powinna dmuchać 0,8 bara.
mniej więcej...
ale zdaje się że i 15PSI da radę tylko układ paliwowy juz chyba niekoniecznie.