przy remoncie warto od razu obrobic i splanowac glowice, wyrownac wloty na obu kolekorach (porting), jak jest kasa to mozna wrzucic ostrzejsze walki i zmienic zawory na wieksze
dobrze obrobiona glowica daje ok 10-15%
zawory ok 5% czasem wiecej
walki to juz zalezy jakie, sa turystyczno-sportowe albo wariant hardcore: rajdowe, zero elastycznosci, moc na wysokich obrotach - dopiero wtedy oplaca sie wymienic kolektor na 4-2-1 bo seryjny stawia za duze opory, jezeli cokolwiek ma dzialac to musi byc dobrze wyliczone i wykonane
magnetyzerami bym sobie glowy nie zawracal
co do strumienic to nawet dobrze wyliczona sprawdza sie tylko w waskim zakresie obrotow zazwyczaj dol pogarszajac gore, zla spieprzy osiagi w calym zakresie, montowanie w imejscu kata jest ryzykowne, lepiej dac zamist srodkowego jezeli juz musi byc
swiece (Briski): jest malo wariantow, przez co ciezko dobrac odpowiednia cieplote
zimny dolot, tlumiki o mniejszych oporach
na koniec strojenie elektroniki jakies 8-10%
wniosek taki ze zachodu i kasy sporo efekty i tak nie beda porazajace, lepiej chyba kupic GT i wtedy dzialac na calego
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)