Filtr oleju skrzyni biegów,manual GT
Filtr oleju skrzyni biegów,manual GT
niestety w dalszym ciągu jest to temat zagadkowy.Chodzi mi o filrtr umieszczony przed pompką i chłodnicą oleju w wersji GT.Czy ktoś wie co to za jeden i gdzie go można kupic,lub coś co by to zastępowało?
Pozdrawiam
Probe 2.2 GT,1991.
Mazda 626 kombi,1999,1.8 ccm.
Probe 2.2 GT,1991.
Mazda 626 kombi,1999,1.8 ccm.
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
- Bierkuś
- Posty: 115
- Rejestracja: 2005-05-29 23:44
- Galeria: viewtopic.php?t=7986
- Lokalizacja: Warszawa
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
swoją drogą to ciekawe czy klasyczny filtr paliwa,z wkładem papierowym(bo papierowy wkład ma nasz problematyczny filterek)byłby w stanie przepuścić w sposób właściwy olej ATF.Jeśli tak to sprawa byłaby rozwiązana.Niemalże identyczny z wyglądu jest filtr paliwa do Nissana 240 SX.Może ktoś ma wiedzę na temat wkładów i ich właściwości
Pozdrawiam
Probe 2.2 GT,1991.
Mazda 626 kombi,1999,1.8 ccm.
Probe 2.2 GT,1991.
Mazda 626 kombi,1999,1.8 ccm.
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
Z mojego punktu widzenia kłopot leży nie w tym gdzie dostać filtr ale czy ta pompka sie w ogóle załącza
filterek warto byłoby rozwalić i zobaczyć jak on ma w środku wówczas wiadomo byłoby co trzeba dokupić.
Sądzę, że ktoś ma jakiś taki filterek na zapasie..
a moje przemyślenia to:
nie sądzę żeby to był jakiś filterek mikrocząsteczek, racej ogólny filterek, taki zgrubny jakiś.
opiłki wiadomo szkodliwe dla pompy i dla samej skrzyni biegów więc powinien zatrzymywać,
pewnie zatrzymuje jeszcze częściowo jakiś mułek ale dlaczego w komplecie jest czerwony olej?
czerwony olej (od wspomagania bidajże) jest rzadki i na lato średnio się nadaje....
a przecież nie ma jakoś tradycji zmian oleju w skrzyni biegów dwa razy do roku jak to jest w silnikach.
podejrzewam, że to jakiś prosty, zwykły filterek.
filterek warto byłoby rozwalić i zobaczyć jak on ma w środku wówczas wiadomo byłoby co trzeba dokupić.
Sądzę, że ktoś ma jakiś taki filterek na zapasie..
a moje przemyślenia to:
nie sądzę żeby to był jakiś filterek mikrocząsteczek, racej ogólny filterek, taki zgrubny jakiś.
opiłki wiadomo szkodliwe dla pompy i dla samej skrzyni biegów więc powinien zatrzymywać,
pewnie zatrzymuje jeszcze częściowo jakiś mułek ale dlaczego w komplecie jest czerwony olej?
czerwony olej (od wspomagania bidajże) jest rzadki i na lato średnio się nadaje....
a przecież nie ma jakoś tradycji zmian oleju w skrzyni biegów dwa razy do roku jak to jest w silnikach.
podejrzewam, że to jakiś prosty, zwykły filterek.
- Bierkuś
- Posty: 115
- Rejestracja: 2005-05-29 23:44
- Galeria: viewtopic.php?t=7986
- Lokalizacja: Warszawa
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
no tego akurat nie wiedziałem że GT jedne miały a druge nie dobrze wiedzieć. A czy to przypadkiem nie jest to tak że roczniki od 1991 mały pompkę wymuszającą obieg oleju w skrzyni ?? A wcześniejsze nie miały ???? Bo obiło mi się gdzieś o uszy. Pozdrawiam.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4