Chyba jednak inna ilość ząbków. Tylko czemu przez moment działało?
Wymień wszystkie 4 i po kłopocie!


 Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade

Czyżby Absolutny Brak SzczęściaSqad pisze:To powiem tak, miałem abs, w sewisie mi go rozwalili, potem kupiłem od dobrego klubowicza czujke pojeździłem troche i z pierwszym deszczem odpiełem abs, kurde z tym systemem się nie da jeździć.
 
   
   
  
Jest 1 wyjatek . Hmowanie na 2 roznych nawierzchniach. Jezeli lecisz jedna strona auta po sniegu , 2 zas po asfalcie sproboj zahamowac "awaryjnie" .Marcos pisze:Sądzę, że dobry kierowca nie potrzebuje ABS-u.
A po drugie bez niego się lepiej jeździ, można lepiej wyczuć samochód.
Jednak muszę przyznać, że czasami ABS uratowa komuś dupę.
A niby co ja wcześniej napisałemAndrzej pisze: Przyczyną może być również niepodłączony czujnik przy kole, albo przerwany przewód od niego.
Pozdrowienia
 
   
   
 Robert pisze: Brak impulsów (przerwany obwód lub brak czujnika) powoduje wyłączenie ABSu sygnalizowane kontrolką ANTI LOCK.
Andrzej pisze:A niby co ja wcześniej napisałemAndrzej pisze: Przyczyną może być również niepodłączony czujnik przy kole, albo przerwany przewód od niego.
Pozdrowienia


Poza tym:Robert pisze: Brak impulsów (przerwany obwód lub brak czujnika) powoduje wyłączenie ABSu sygnalizowane kontrolką ANTI LOCK.
 
   
   
   
   
  mały problem, dość często zapala mi się kontrolka ABS zwykle w trakcie jazdy i nie gaśnie. Po wyłączeniu silnika i ponownym go uruchomieniu kontrolka nie zapal się już....hm..... Turkocze mi już przegub, może to ma związek....co o tym sądzicie?
  mały problem, dość często zapala mi się kontrolka ABS zwykle w trakcie jazdy i nie gaśnie. Po wyłączeniu silnika i ponownym go uruchomieniu kontrolka nie zapal się już....hm..... Turkocze mi już przegub, może to ma związek....co o tym sądzicie?
To chyba nie ta bajka!Ivaho pisze: Z tego co wiem pompa wlącza sie przy ruszaniu, a nie przy przekreceniu kluczyka.

Andrzej pisze:To chyba nie ta bajka!
Pozdro!
 A jak się nazywa system ABS w II gen.
  A jak się nazywa system ABS w II gen. czytałem ale to nie do mnie
 czytałem ale to nie do mnie  płynu nie ubywa, hamuje normalnie, nic nie hałasuje, pedał nie twardnieje... jest wszystko tak jak ma być tylko że czasami ABS się nie włącza. ręczny chodzi bez zarzutu, płyn jest niedawno wymieniony więc nie jest ani zużyty ani hamulce nie są zapowietrzone.
 płynu nie ubywa, hamuje normalnie, nic nie hałasuje, pedał nie twardnieje... jest wszystko tak jak ma być tylko że czasami ABS się nie włącza. ręczny chodzi bez zarzutu, płyn jest niedawno wymieniony więc nie jest ani zużyty ani hamulce nie są zapowietrzone.
