mam drobny problemik w moim probasku I generacji . Pompka paliwowa chyba mi nie działa . Zanim zmienie na nową potrzebowałbym informacji czy jest przekażnik odpowiadający za działanie pompki jeśli tak to gdzie on się znajduje i które kabelki są do pompki. może ktoś ma schemat podłączył bym bezpośrednio.Popatrzył bym sam do środka ale mam problem z odkręceniem całego czujnika . może ktoś mi podpowie
Z góry dziękuje
Mariusz
Pompa paliwa nie działa
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Podłącz pompkę na krótko pod 12V będziesz miał pewność że to ona.
A żeby sprawdzić czy podaje paliwo najlepiej odkręć przewód paliwowy przy wtryskach.
Przekaźnik jest przy bezpiecznikach pod nogami kierowcy, ale nie pamiętam jaki kolor przewody mają.
Pozdro!
A żeby sprawdzić czy podaje paliwo najlepiej odkręć przewód paliwowy przy wtryskach.
Przekaźnik jest przy bezpiecznikach pod nogami kierowcy, ale nie pamiętam jaki kolor przewody mają.
Pozdro!
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
"Najsamprzód" <- (tak mówi jeden z moich klientów) zajrzyj do bagażnika. We wnęce po lewej stronie masz wyłącznik od pompy paliwa, czasem dzięki niemu i pasy świrują. Pompa ma na pewno przekaźnik, ale nie chce mi się szukać, który to. Zacznij od tego wyłącznika.mario6264 pisze:zapomniałem dodać że to gt 89 rok .
nie wiem czy była jakaś róznica
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
1. zdejmujesz tylną kanapę (tylko siedzenie - jest zakotwiczone na dwóch zatrzaskach od przodu - trzeba po prostu podpatrzeć gdzie dokładnie widać białe plastiki i popchnąć je jakimś większym płaskim śrubokrętem
2. pod siedzeniem masz kostkę od pompy paliwa i czujnika poziomu palliwa.
generalnie to tam zobaczysz 6 kabli ale z nich ronią się potem tylko dwa.
i tak: na pewniaka żółty to poziom paliwa i na pewniaka białe z czerwonym paskiem to faza do pompy
sprawdź czy po włączeniu zapłonu tam dostajesz jakieś napięcie.... sprawdź czy jest masa na którymś z kabli z tej kostki.
dodam, że powinna być też na dwóch bo do pompy są podwójnie położone kable.
3. jeśli nie masz masy to trzeba w bagażniku od strony zbiorniczka spryskiwacza dokopać sie do takiego czarnego większego gówienka z białym pypciem do przyciskania.
przyciskasz i dalej szukasz czy w kostce jest już wszystko git.
jeśli nie ma to musisz sprawdzić czy jest przejście do tego pudełka w bagażniku z kostki od paliwa.
jeżeli jest to sprawdzasz czy przaełącznik daje toto na masę. po uderzeniu go mocniej powinien rozłączać, pypeć wyskakuje i po wciśnięciu znowu masuje.
jedziemy dalej. jeśli faza jest, masa jest to trzeba na krótko podpiąć do pompy prąd i wsłuchać się czy w ogóle zaczyna pracować.
Jeśli permanentnie jeździsz na gazie z pustym bakiem lub ciągle modlisz sie czy dojedziesz na stację na tym co jest masz 90% szans że ją przez głupote zatarłeś..
jeśli pompa jednak zaskoczy to masz dwa rozwiązania: albo nie podaje ciśnienia lub zbyt niskie albo problem leży gdzie indziej.
2. pod siedzeniem masz kostkę od pompy paliwa i czujnika poziomu palliwa.
generalnie to tam zobaczysz 6 kabli ale z nich ronią się potem tylko dwa.
i tak: na pewniaka żółty to poziom paliwa i na pewniaka białe z czerwonym paskiem to faza do pompy
sprawdź czy po włączeniu zapłonu tam dostajesz jakieś napięcie.... sprawdź czy jest masa na którymś z kabli z tej kostki.
dodam, że powinna być też na dwóch bo do pompy są podwójnie położone kable.
3. jeśli nie masz masy to trzeba w bagażniku od strony zbiorniczka spryskiwacza dokopać sie do takiego czarnego większego gówienka z białym pypciem do przyciskania.
przyciskasz i dalej szukasz czy w kostce jest już wszystko git.
jeśli nie ma to musisz sprawdzić czy jest przejście do tego pudełka w bagażniku z kostki od paliwa.
jeżeli jest to sprawdzasz czy przaełącznik daje toto na masę. po uderzeniu go mocniej powinien rozłączać, pypeć wyskakuje i po wciśnięciu znowu masuje.
jedziemy dalej. jeśli faza jest, masa jest to trzeba na krótko podpiąć do pompy prąd i wsłuchać się czy w ogóle zaczyna pracować.
Jeśli permanentnie jeździsz na gazie z pustym bakiem lub ciągle modlisz sie czy dojedziesz na stację na tym co jest masz 90% szans że ją przez głupote zatarłeś..
jeśli pompa jednak zaskoczy to masz dwa rozwiązania: albo nie podaje ciśnienia lub zbyt niskie albo problem leży gdzie indziej.