Roznice silnika 2.2 GL/LX i GT
- Sqad
 - Posty: 4078
 - Rejestracja: 2005-08-11 15:35
 - Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
 - Galeria: viewtopic.php?t=6231
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
- Sqad
 - Posty: 4078
 - Rejestracja: 2005-08-11 15:35
 - Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
 - Galeria: viewtopic.php?t=6231
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
- 
				KALI
 - Posty: 789
 - Rejestracja: 2005-11-01 00:10
 - Galeria: viewtopic.php?t=6696
 
- ZENiTH
 - Posty: 1356
 - Rejestracja: 2005-10-17 17:59
 - Galeria: viewtopic.php?t=6493
 - Lokalizacja: Kraków
 
doliczając do tego VAPS, regulowane zawieszenie, inną konstrukcję układu chłodzenia, dwustopniowy wentylator chłodnicy no i chyba chłodnicę oleju nie wiem czy GL takową ma, zupełnie inny układ zapłonowy, itd.
			
			
									
						
							Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
			
						Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
- Sqad
 - Posty: 4078
 - Rejestracja: 2005-08-11 15:35
 - Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
 - Galeria: viewtopic.php?t=6231
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
- 
				KALI
 - Posty: 789
 - Rejestracja: 2005-11-01 00:10
 - Galeria: viewtopic.php?t=6696
 
Tłoki są takie same tylko od gt-ka jest bardziej wyżłobiony i to właśnie jest odprężenie.A i jeszcze dobrym przykładem mogą być wtryski Cyki wiesz o co chodziCynki pisze:sądzę, że tłoki też się nie różnią jakoś specjalnie..![]()
ale gdzieś jest różnica bo GT jest odprężony nie?
- Sqad
 - Posty: 4078
 - Rejestracja: 2005-08-11 15:35
 - Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
 - Galeria: viewtopic.php?t=6231
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
- 
				KALI
 - Posty: 789
 - Rejestracja: 2005-11-01 00:10
 - Galeria: viewtopic.php?t=6696
 
- Sqad
 - Posty: 4078
 - Rejestracja: 2005-08-11 15:35
 - Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
 - Galeria: viewtopic.php?t=6231
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
- sebastianznak
 - Posty: 83
 - Rejestracja: 2005-04-01 17:23
 - Samochód: brak
 - Lokalizacja: Piekary Slaskie
 
- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
lex pisze:Witam i mam pytanie co do zamiany silników. Chcę kupić forda 2.2gt. z turbo i zastanawiam się co zrobić z 2.2lx 89 bo silnik jest po remoncie i byłem z niego bardzo zadowolony !Czy wrazie awari dam go włożyć do Gt?
wargawiesiek pisze:na pewno się różni. Ale pasować pasuje
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
a ma może ktoś oba wałki -tzn. od GT i od GL żeby porównać?interesuje mnie zwłaszcza to czy wpust do aparatu zapłonowego wypada tak samo w stosunku do znaków na kole rozrządu?????czy jest jakieś przesunięcie...
			
			
									
						
							Ford Probe 2.2GT - szary metalic
Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity
Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
			
						Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity
Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
- Mr. Cynk
 - Posty: 3325
 - Rejestracja: 2003-09-14 22:41
 - Samochód: Pontiac TransAM 350'
 - Lokalizacja: W-M UE
 
enduro pisze:a ma może ktoś oba wałki -tzn. od GT i od GL żeby porównać?interesuje mnie zwłaszcza to czy wpust do aparatu zapłonowego wypada tak samo w stosunku do znaków na kole rozrządu?????czy jest jakieś przesunięcie...
w kwestii wałków to na 99% są takie same GL vs. GT
oglądałem je i nie widziałem aby były jakieś różnice. mocowanie aparatu też jest takie samo i w tym samym miejscu, zresztą kąt jeśli miałby być inny to nie tylko wałek chyba, nie? jest zakres regulacji na samym aparacie.
Przydałoby się, żeby z jakiegoś samochodu pasował wałek do probka gt który w porównaniu do serii byłby 'ostry' (czyli bardziej łagodny 
 ) no ale nie ma tak dobrze 
 tak jak to jest w różnych innych samochodach np. silniki alfy 2.5v6 i 3.0v6)
			
			
									
						
							bardzo kapryśna I GT'90: jak człowiek, ma swoje złe i jeszcze gorsze dni
			
						- oticharaszo
 - Posty: 21
 - Rejestracja: 2007-08-13 20:18
 - Samochód: brak
 - Lokalizacja: Pomorskie
 
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
- Lukas007
 - Klubowicz
 - Posty: 582
 - Rejestracja: 2009-05-22 20:24
 - Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
 - Galeria: viewtopic.php?t=15945
 - Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
 - Kontakt:
 
Re: Różnice w budowie silników pomiędzy GT i GL '89r.
Witam!
Mam do Was pytanie odnośnie głowicy w Probe GT 2.2T. Chcę kupić używaną głowicę i oddać ją do obróbki (kanały, gniazda itp.). I teraz moje zapytanie: czy głowica od 2.2 115KM (Mazda 626 GD) pasuje do silnika 2.2T w Probe GT? Czym ewentualnie się różnią?
Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam
Lukas
			
			
									
						
										
						Mam do Was pytanie odnośnie głowicy w Probe GT 2.2T. Chcę kupić używaną głowicę i oddać ją do obróbki (kanały, gniazda itp.). I teraz moje zapytanie: czy głowica od 2.2 115KM (Mazda 626 GD) pasuje do silnika 2.2T w Probe GT? Czym ewentualnie się różnią?
Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam
Lukas
Re:
Czyli jak dobrze myślę wpakowanie tloków od Gl do GT podniosło by sprężanieKALI pisze:Tłoki są takie same tylko od gt-ka jest bardziej wyżłobiony i to właśnie jest odprężenie.A i jeszcze dobrym przykładem mogą być wtryski Cyki wiesz o co chodziCynki pisze:sądzę, że tłoki też się nie różnią jakoś specjalnie..![]()
ale gdzieś jest różnica bo GT jest odprężony nie?..jest inna wtyczka i jest nieco grubszy w miejscu gdzie się go wkłada w kolektor sący.
