Cześć!
W końcu przyszłą i założyłem wraz z kolegą poduszkę od strony grodzi.
Jaja niezłe

Okazało się, że wcześniejsza poduszka jak jest mocowana do skrzyni biegów na 3 śrubach to jednej z nich w ogóle nie było, 2 mocowanie było oderwane a 3 była odkręcona przez co jak rozkręciliśmy ją ze strony grodziowej to poduszka spadła i obróciła się na zaczepie.
Dobraliśmy śrubę praktycznie identyczna jaka byłą wcześniej i przykręciliśmy nową na 2 śrubach. Wszystko to zrobiliśmy ściągając tylko dolot powietrza i pomagając sobie od spodu auta (Auto na kobyłkach bez kanału

).
By odkręcić śruby trzeba było nieźle się wygimnastykować przy kolektorach z grzechotka z przedłużką przegubową

.
Odczucia?
Auto podczas odpalania zachowuje się jakby miało z 500 koni i V8

Niezły efekt polecam hah

Lekko większe wibracje na karoserii, Uczucie hmm jakby to powiedzieć zwartości silnika z karoseria
Podczas redukcji z 3 na 2 potrafiły mi nie wejść do końca biegi myślałem, że jest to spowodowane rozwalonymi synchronizatorami lecz po zmianie poduszki KAŻDY bieg wchodzi idealnie

Precyzja zmiany biegów na bardzo duży plus

Za niedługo ląduje jeszcze poduszka w poliuretanie przednia, gdyż została nadwyrężona mocno przez zerwaną tylną.
Okazało się też, że mam nieszczelność na tylnym kolektorze wydechowym więc postanowiłem zmienić je na sportowe z nierdzewki.
Czy ktoś może ma jakieś opinie na temat tych z mtuningu?
http://mtuning.pl/Kolektor-wydechowy-FO ... -V6,p,1045
Zdjęcia Poduszki
