Dodatkowe wskaźniki
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Znalazłem w domu bardzo fajny cyfrowy termometr z temp od -50 do 300stopni z ustawianym alarmem. Pomyślałem sobie że go wykorzystam do mierzenia temp. płynu chłodniczego. Termometr jest zakończony takim czujnikiem:
Pytanie: gdzie i jak mogę go zamontować, żeby dobrze pokazywał temperaturę i nie było żadnych nieszczelności?
Jak to zrobić?
Dziękuję i Pozdrawiam!
Pytanie: gdzie i jak mogę go zamontować, żeby dobrze pokazywał temperaturę i nie było żadnych nieszczelności?
Jak to zrobić?
Dziękuję i Pozdrawiam!
BEAUTY...POWER...SOUL...
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Bez dziurawienia czegokolwiek - wpychasz czujnik do chłodnicy (przez korek), przewody wyprowadzić przez zbiorniczek wyrównawczy - tylko to zmierzy Ci temperaturę nie na silniku, ale w chłodnicy.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- radek1
- Posty: 119
- Rejestracja: 2006-07-31 16:16
- Galeria: viewtopic.php?t=10146
- Lokalizacja: Starachowice
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Druga strona tego tematu...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- radek1
- Posty: 119
- Rejestracja: 2006-07-31 16:16
- Galeria: viewtopic.php?t=10146
- Lokalizacja: Starachowice
- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
- radek1
- Posty: 119
- Rejestracja: 2006-07-31 16:16
- Galeria: viewtopic.php?t=10146
- Lokalizacja: Starachowice
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Co pewien czas pojawiają się na forum pomysły na prędkościomierz wyskalowany dużo powyżej fabryki. Podążając powyższym tokiem rozumowania, to chyba najtańszy sposób na zwiększenie osiągów.radek1 pisze:...bo wskaźnik jest do dwóch barów.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- radek1
- Posty: 119
- Rejestracja: 2006-07-31 16:16
- Galeria: viewtopic.php?t=10146
- Lokalizacja: Starachowice
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
OK, poradziłem sobie ze wszystkimi problemami, wskaźniki już nie świruą, jest super. Przyszedł czas żeby podłączyć temp. oleju i drugie ciśnienie oleju.
Chcę kupić adapter na filtr oleju:
http://www.allegro.pl/item241703453_pod ... oleju.html
Dostępnie rodzaje gwintów to:
M 18 C 1,5
M 20 X1,5
3/4" X 1,6
Nie wiem który z nich wybrać, bo nie wiem jaki mamy gwint na filtrze oleju
Który z nich będzie pasować???
Pomóżcie wybrać please!!!
Chcę kupić adapter na filtr oleju:
http://www.allegro.pl/item241703453_pod ... oleju.html
Dostępnie rodzaje gwintów to:
M 18 C 1,5
M 20 X1,5
3/4" X 1,6
Nie wiem który z nich wybrać, bo nie wiem jaki mamy gwint na filtrze oleju
Który z nich będzie pasować???
Pomóżcie wybrać please!!!
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Napisałbyś co było z elektryką, to może komuś się kiedyś przyda, a gwint masz na stronie polskiego producenta (jak nie znasz, to zaglądasz do FAQa). Wyszukujesz nasz filtr i otwierasz kartę produktu i masz punkt G (żeby moderator musiał dorosłego chłopa takich rzeczy uczyć i to na forum motoryzacyjnym a nie towarzyskim):
[url=http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=29491] Myślałem, że forum to źródło wiedzy, a to po prostu nauka szukania[/url] [i](na mazdaspeed.pl)[/i] pisze:Sigma pisze:BTW. Pamietam dawno dawno temu, na I roku studiow byly takie zajecia "szkolenie biblioteczne". I tam wlasnie studentom wbijano do glow, ze podstawa sukcesu w zdobywaniu wiedzy to umiejetnosc szukaniagkmaster pisze:moderatorzy forum zmuszają jego użytkowników do "zarywania nocy" na szukaniu dopowiedzi na interesujący nas temat
Wiec chwala moderatorom, ze szerza posrod ludzi dobre nawyki
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Wczoraj podpiąłem resztę wskaźników temp oleju i ciśnienie oleju. Użyłem do tego adaptera do filtra oleju, do którego wkręca się czujniki. I byłem nie mała zaskoczony gdy odpalając auto i gazując ciśnienie oleju zmienia się bardzo szybko, w zależności od naciśnięcia gazu (częstotliwość mniej więcej podobna jak we wskaźniku boost), podczas gdy fabryczny wskaźnik bbbbaaaaarrrrrrddddzzzzooooo leniwie się podnosi i porusza. Czym jest to spowodowane?
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Taaa... Wskaźnik doładowania przy dźwigni zmiany biegów to szczytowe osiągnięcie współczesnej ergonomii - kiedyś już to komentowałem (wtedy na środku deski rozdzielczej). Jeszcze lepiej by było z tyłu zagłówka kierowcy.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Ja nie komentuje co gdzie jest tylko samo wykonanie jest fajne ładnie to wszystko razem wygląda i tyle .
A tak poza tym to widać że autko jest zapalone , i jesli mam w swoim wszystko ok podpięte to na postoju wskaznik powinien pokazywac ok. -0.8bara(podciśnienie) a tu o dziwo(nie czepiaj sie robert ) nic nie widać tak jak gdyby był zgaszony a przecież ładowanie jest i ciśnienie oleYu .
p.
A tak poza tym to widać że autko jest zapalone , i jesli mam w swoim wszystko ok podpięte to na postoju wskaznik powinien pokazywac ok. -0.8bara(podciśnienie) a tu o dziwo(nie czepiaj sie robert ) nic nie widać tak jak gdyby był zgaszony a przecież ładowanie jest i ciśnienie oleYu .
p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny