Strona 6 z 14
Re: marek08
: 2016-06-18 13:50
autor: marek08
Zamienilem przednie kola z tylnymi i, jak dla mnie, zmiana pod kazdym wzgledem na plus

Niby tylko 2cm szersze opony, a przyczepnosc sporo lepsza. Wczesniej z tylu opony tarly o blotniki nawet przy najmniejszych koleinach, a teraz wszystko sie ladnie chowa, a i z przodu nic nie trze. No i z przodu jakos wizualnie ladniej wyglada szeroki kapec i nie wydaje sie, zeby wystawaly az tak jak wystawaly z tylu. Moim zdaniem wyglada fajnie
----------EDIT---------
W koncu przyszedl dzien, w ktorym wiekszosci znany Probe zostal zhamowany

Rewelacji nie ma, bo ori komp, ale przynajmniej bedzie wiadomo ile dadza modyfikacje, ktore planuje

Zgadujcie, ile pokazalo? Pod uwage wezcie, ze jest seryjny komp i wypada zaplon

Re: marek08
: 2016-06-18 14:38
autor: Patryk-
225

Re: marek08
: 2016-06-18 16:37
autor: Lukas007
Mi sie wydaje, ze te znane objawy nie dokrecania sie, szarpania na wyzszych obrotach itp to nie wypadanie zapłonu tylko pedalskie, miękkie sprezynki zaworowe, przez co pojawia sie pływanie zaworów (u mnie na ostrzejszym wałku stało sie to bardziej wyczuwalne).
Co do mocy to na seryjnym kompie wiecej jak 230KM wątpie

Jak moment ?
Re: marek08
: 2016-06-18 17:05
autor: Romas
175:D
Re: marek08
: 2016-06-19 01:12
autor: Bogdan9999
190 ?
Re: marek08
: 2016-06-19 12:48
autor: marek08
A jednak da sie wiecej na seryjnym kompie

Byloby wiecej, gdyby nie zaplon (jestem pewny, ze to zaplon, bo mialem nadtopiony palec rozdzielacza i dlatego wypadal) bo przez niego nie mozna bylo wcisnac gazu na maxa. Te dwa 'zalamania' to odpuszczanie gazu po to, zeby ominac wypadniecie zaplonu w tych dwoch momentach (z puszczeniem gazu wykres wyszedl lepiej niz jak odcinalo zaplon). Teraz wiem na czym stoje, co jest do poprawy i co dadza pozniejsze mody
Filmik z pomiaru:
http://www.facebook.com/probe12vt/videos
Re: marek08
: 2016-06-19 12:54
autor: Spider33
Najmocniejsze auto w klubie. Moje gratulacje. Skrzynia chyba długo nie wytrzyma przy takim doładowaniu...
Re: marek08
: 2016-06-19 14:05
autor: Lukas007
Cholera, pokonałeś mnie o 0,3KM
Ładnie, ale widze, ze mimo wiekszej turbiny dalej to zdycha powyżej 4500rpm ... ciekawe jak to bedzie wygladac, jak wystroisz. Powodzenia.
Skrzynie to juz sobie kup drugą na zapas

Powyzej 400NM to kwestia czasu, zwlaszcza przy dobrej przyczepnosci na takim kapciu z przodu.
Re: marek08
: 2016-06-19 14:08
autor: marek08
Zdycha moze dlatego, ze turbo jest juz na wykonczeniu. Zobaczymy jak to bedzie wygladac jak sie zregeneruje turbo i czy to cos da. A co do skrzyni, to juz mam w zapasie jedna

W poprzedniej rozsypal mi sie dyfer i 2. bieg

Re: marek08
: 2016-06-19 14:18
autor: Lukasz
trzecia jedynka w naszym klubie co ma ponad 200KM co na to dwujkowicze sasasasa
Re: marek08
: 2016-06-19 15:46
autor: Romas
co z tego że ma ponad 200Km, popatrz na ten wykres

Re: marek08
: 2016-06-19 16:01
autor: KrecioPL
Romas pisze:co z tego że ma ponad 200Km, popatrz na ten wykres

Jak masz lepszy to wstaw swój :
Marek, gratuluje.
Re: marek08
: 2016-06-19 17:18
autor: marek08
Z wykresu nie jestem zadowolony, ale wiadomo dlaczego taki jest

Wiem co jest nie tak i mam zamiar to poprawic

Obiecuje, ze dopoki wykres nie bedzie normalny i nie bedzie na nim 3 z przodu, to go nie pokaze

Re: marek08
: 2016-06-19 19:39
autor: Romas
KrecioPL pisze:Romas pisze:co z tego że ma ponad 200Km, popatrz na ten wykres

Jak masz lepszy to wstaw swój :
.
Krecik, nie sztuka w piku ustawić doładowanie , ale sztuka jest je utrzymać na równym poziomie, zobacz że niut idzie w górę cały czas a w szczycie spada na ryj, powinien iść płasko a niżej. moim zdaniem zachwycanie się takim wykresem jest z lekka nie poważne
Wystroi kolega, tak jak powinno być to dopiero się będzie można zachwycać mocą, jak na razie to nie będzie jechało jak 250/440

Re: marek08
: 2016-06-19 20:43
autor: Lukasz
Baty i tak byś dostal
Re: marek08
: 2016-06-19 21:57
autor: marek08
Romas pisze:KrecioPL pisze:Romas pisze:co z tego że ma ponad 200Km, popatrz na ten wykres

Jak masz lepszy to wstaw swój :
.
Krecik, nie sztuka w piku ustawić doładowanie , ale sztuka jest je utrzymać na równym poziomie, zobacz że niut idzie w górę cały czas a w szczycie spada na ryj, powinien iść płasko a niżej. moim zdaniem zachwycanie się takim wykresem jest z lekka nie poważne
Wystroi kolega, tak jak powinno być to dopiero się będzie można zachwycać mocą, jak na razie to nie będzie jechało jak 250/440

Zgadzam sie tutaj w zupelnosci

Moze i jest najmocniejszy (chociaz dla mnie roznica 0,3KM to nie roznica) ale za to napewno nie jest najszybszy. Zaplon calkowicie blokuje zabawe na 3. i 4. biegu, czyli tak na prawde na 'najwazniejszych' biegach

Od Lukasza dostalbym baty na 100% bo jego Probe przynajmniej potrafi utrzymac ta moc

Zeby juz zakonczyc ta dyskusje, to wstawilem ten wykres jako dowod i zeby nie wypowiadac pustych slow. Nie traktuje go jakos powaznie, bo wiem ze przede mna jest wiele pracy, zeby to normalnie wygladalo. Jak juz mowilem, zhamowalem go tylko po to, zeby zobaczyc jaka bedzie roznica po modach

Ale nie poddam sie i dopne wszystko na ostatni guzik, nie pozbede sie problemu tak jak kilku poprzednich wlascicieli, o to mozecie byc spokojni

Pozdro
Re: marek08
: 2016-06-19 22:06
autor: Lukas007
Od Lukasza dostalbym baty na 100%
Różnie by mogło być

Widać, że górą lepiej trzyma moc niż mój. Przy 5200rpm masz 320NM, u mnie koło 280-290NM. Ciekawi mnie tylko, czy ta Twoja turbina nie będzie za mała, żeby trzymać moc do końca, nawet po strojeniu. Ile miałeś doładowania podczas pomiaru ?
Szkoda, że mamy w innej skali wykresy. Chętnie bym nałożył i porównał ...
Re: marek08
: 2016-06-19 22:20
autor: marek08
Doladowanie 1,4 bara spadajace do 1,2
Re: marek08
: 2016-06-19 23:10
autor: Romas
łukasz ale u Ciebie nieco inaczej idzie niut, mimo że masz ori turbine
Re: marek08
: 2016-06-19 23:24
autor: Lukasz
-- oryginalny post 2016-06-19 23:21 --
marek08 pisze: Lukasza dostalbym baty na 100%
tego akurat nie kierowałem do ciebie

żebyś sobie nie pomyślał
-- dodano 2016-06-19 23:24 --
marek08 pisze:Doladowanie 1,4 bara spadajace do 1,2
masz teraz oryginalny kolektor wydechowy ??
Re: marek08
: 2016-06-19 23:37
autor: marek08
Lukasz pisze:masz teraz oryginalny kolektor wydechowy ??
Narazie tak

Re: marek08
: 2016-06-21 21:58
autor: Lisiu
Lukasz pisze:trzecia jedynka w naszym klubie co ma ponad 200KM co na to dwujkowicze sasasasa
Jak to co? Zmieniają paniewki

Re: marek08
: 2016-06-22 00:18
autor: Bogdan9999

hehe
Re: marek08
: 2016-06-23 09:06
autor: KrecioPL
Lisiu pisze:Lukasz pisze:trzecia jedynka w naszym klubie co ma ponad 200KM co na to dwujkowicze sasasasa
Jak to co? Zmieniają paniewki

My w Poliftach szukamy zaginionej mocy
marek08 pisze:Zeby juz zakonczyc ta dyskusje, to wstawilem ten wykres jako dowod i zeby nie wypowiadac pustych slow. Nie traktuje go jakos powaznie, bo wiem ze przede mna jest wiele pracy, zeby to normalnie wygladalo. Jak juz mowilem, zhamowalem go tylko po to, zeby zobaczyc jaka bedzie roznica po modach

Ale nie poddam sie tak i dopne wszystko na ostatni guzik, nie pozbede sie problemu tak jak kilku poprzednich wlascicieli, o to mozecie byc spokojni

Pozdro
3mamy kciuki!
Re: marek08
: 2016-07-08 22:47
autor: marek08