marek08

Kolekcje fotek.
Awatar użytkownika
marek08
Posty: 268
Rejestracja: 2015-03-12 16:34
Car: Probe F2T, Omega B 2.0 8V Turbo
Gallery: viewtopic.php?t=22798
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

marek08

Post autor: marek08 » 2015-03-12 19:36

Obrazek

Silnik i napęd:

- komputer standalone EasyEcu 3+
- turbo Garrett 702989 z Iveco EuroCargo
- olej Liqui Moly Race Tech GT1 10W60
- cewki zapłonowe BMW
- świece Denso Iridium
- przewody Powertec BMW 1,8is
- podwójne sprężyny zaworowe
- pompa paliwa Bosch 044
- wtryski 750cc
- regulator ciśnienia paliwa F1-Z
- intercooler 600x300x76mm
- orurowanie 2,5" z nierdzewki
- sonda szerokopasmowa Bosch LSU 4.9
- BOV HKS SSQV3
- dolot do turbo 80mm + filtr grzybkowy
- usuniety VAF (MAP Sensor wbudowany w EE3+)
- czujnik IAT
- wydech przelotowy 2,5"
- sonda EGT
- dołożone koło impulsowe + czujnik położenia wału
- kompletne sprzęgło Exedy
- cienki wentylator 14" z przodu chlodnicy
- spływ oleju z turbo do miski olejowej
- zaspawany wałek w dyferencjale

Obrazek

Zawieszenie:

- sprężyny -35mm Jamex
- rozpórka tył

Hamulce:

- tarcze 326mm z Imprezy STI <2005r
- zaciski 4-tłoczkowe Mitsubishi 3000GT
- przewody w oplocie HEL Performance

Obrazek

Koła:

Przód
- felgi Intra / 17x7,5J / ET35
- opony Uniroyal RainSport1 (235/40)
- dystanse 15mm Dystom.pl

Tył:
- felgi O.Z Ceres / 17x8,5J / ET15
- opony Dunlop SP Sport 8000 (255/40)

Audio:

PRZELOT 2,5" + BOV :newcolor:

Wewnątrz:

- dodatkowe zegary (EGT, Boost, AFR)
- fotele CRX
- pasy szelkowe F1-Z

Obrazek

Z zewnątrz:

- przerobiony zderzak przód
- przerobiony zderzak tył
- quick bumper release



ZDJĘCIA:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zapraszam na profil facebook'owy:
https://www.facebook.com/probe12vt
Ostatnio zmieniony 2018-04-23 09:57 przez marek08, łącznie zmieniany 27 razy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2130
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Car: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Gallery: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: marek08

Post autor: Patryk- » 2015-03-12 19:51

ogarnij rdze i rób mody ;) to chyba taki już standardowe zdanie 8)

Wrzuć fotki spod maski. Jak ogólnie buda? dużo rdzy ?
zawsze mi się podobał w tym kolorze, zaraz po czarnym :D
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(

Awatar użytkownika
marek08
Posty: 268
Rejestracja: 2015-03-12 16:34
Car: Probe F2T, Omega B 2.0 8V Turbo
Gallery: viewtopic.php?t=22798
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Re: marek08

Post autor: marek08 » 2015-03-12 19:58

Rdza tylko na spodach drzwi, na klapie bagażnika od wewnętrznej strony i lekko progi łapie rudy. Jak kupowałem to był w kiepskim stanie. Teraz to już pikuś
Obrazek

Awatar użytkownika
weteran
Posty: 301
Rejestracja: 2006-06-05 15:01
Gallery: viewtopic.php?t=10332
Lokalizacja: Mikołów

Re: marek08

Post autor: weteran » 2015-03-13 08:40

Domyślam się że te lampy przednie to światła dzienne. Są dzienne firmy wesen polskie za grosze i pasują lepiej bo wyglądają jak oryginał.
Ford Probe 2.2 GL '89

Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1761
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Gallery: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Re: marek08

Post autor: Eli » 2015-03-13 08:53

Mało widać, bo się nie da zdjęć powiększyć, ale ładniutki :D

Awatar użytkownika
marek08
Posty: 268
Rejestracja: 2015-03-12 16:34
Car: Probe F2T, Omega B 2.0 8V Turbo
Gallery: viewtopic.php?t=22798
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Re: marek08

Post autor: marek08 » 2015-03-13 14:52

Rzeczywiście się nie chcą powiększać :| Wklejam je z fotosika. Jakaś rada, żeby się powiększały? :P
Obrazek

Awatar użytkownika
vitek
Klubowicz
Posty: 1749
Rejestracja: 2007-11-22 17:26
Gallery: viewtopic.php?t=13010
Lokalizacja: Skarżysko

Re: marek08

Post autor: vitek » 2015-03-13 16:05

Może to trzeba wstawić link miniatury ?
był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX

Awatar użytkownika
marek08
Posty: 268
Rejestracja: 2015-03-12 16:34
Car: Probe F2T, Omega B 2.0 8V Turbo
Gallery: viewtopic.php?t=22798
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Re: marek08

Post autor: marek08 » 2015-03-14 21:20

-- oryginalny post 2015-03-13 18:53 --

Myślałem, że nie mogą być miniatury ;) Ok później wstawię

-- dodano 2015-03-14 21:18 --

Dobra, zdjęcia poprawione. Są miniaturki, które po kliknięciu otwierają się i można je powiększyć :)
weteran pisze:Domyślam się że te lampy przednie to światła dzienne. Są dzienne firmy wesen polskie za grosze i pasują lepiej bo wyglądają jak oryginał.
Nie, to są zwykłe halogeny. I wiem, że kiepsko wyglądają, bo lepsze ori, ale muszę najpierw zrobić skrzynię, a dopiero potem drobiazgi :)
Patryk pisze:Wrzuć fotki spod maski
Nie wstawiałem zdjęć wnętrza, ani silnika, bo zwyczajnie nie ma na co patrzyć :lol: We wnętrzu jest obdarta gałka zmiany biegów (której swoją drogą poszukuje :D ),a pod maską syf :oops: Jak się niektóre Probki tutaj na forum widzi, to aż szkoda patrzeć u mnie pod maskę... Jedyne co tam się błyszczy to nowy dolot od IC i od turbo. Jeździ dobrze, ale poprostu nie wygląda. Jakby ktoś miał do sprzedania skrzynię, sprzęgło, czy całego Probka za max 1500 zł, to ładnie bym prosił o wiadomość na priv :)
Obrazek

Awatar użytkownika
weteran
Posty: 301
Rejestracja: 2006-06-05 15:01
Gallery: viewtopic.php?t=10332
Lokalizacja: Mikołów

Re: marek08

Post autor: weteran » 2015-03-15 11:44

Jest prosta przeróbka na światła dzienne,więc walcz pierw z tym co najważniejsze dla Ciebie a potem kosmetyka, zwłaszcza że probek jest w słusznym kolorze :) u mnie w stajni też taki kolor stoi.
Ford Probe 2.2 GL '89

Awatar użytkownika
LukaszV8
Klubowicz
Posty: 640
Rejestracja: 2009-01-06 10:10
Car: Probe GT 1992r.
Gallery: viewtopic.php?t=23045
Lokalizacja: Kraków/Myślenice

Re: marek08

Post autor: LukaszV8 » 2015-03-15 20:03

-- oryginalny post 15 mar 2015, o 19:54 --
Patryk- pisze:ogarnij rdze i rób mody ;) to chyba taki już standardowe zdanie 8)

Wrzuć fotki spod maski. Jak ogólnie buda? dużo rdzy ?
zawsze mi się podobał w tym kolorze, zaraz po czarnym :D
Normalnie powinieneś zmienić nicka na coś w stylu ,,CzłowiekRdza'' albo ,,RustMan'', ,,chodzącaKorozja''... :-D :lol: :lol:

Zawsze pytasz o tą rdzę tylko... :wink: :wink: :wink:

Wiem, że się sporo naspawałeś przy swoim, ale nie zakładaj od razu, że każda pojawiająca się na forum ,,jedynka'' to trzymający się tylko na mosiężnych nitach wrak :twisted:

-- dodano 15 mar 2015, o 20:03 --

Marku gratsy z zakupu...Ja też akurat nie dawno stałem się posiadaczem fajnego Gtka i też auto będzie doprowadzane w miarę możliwości do stanu ,,NAJS'' :wink:

Jakbyś jakieś graty do 1gena potrzebował z USA to mogę Ci zamówić. Ja teraz czekam na paczkę ze sprzęgłem i paroma innymi klamotami...


Podałbyś wymiary albo numery referencyjne tych wszystkich kolanek i rurek z tego fmic.pl bo też bym sobie taki zestawik zamówił.

Pozdrawiam
Obrazek
,,...Panie, a ile to pali?...''

Awatar użytkownika
Prezes
Klubowicz
Posty: 1767
Rejestracja: 2008-09-27 13:31
Car: Probe 2.2 GT 92r.
Gallery: viewtopic.php?t=15588
Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie

Re: marek08

Post autor: Prezes » 2015-03-15 20:22

Łukasz spokojnie :wink: , myślę, że Patryk niczego z góry nie zakłada. Po prostu w panujących czasach znalezienie Probka ze zdrową budą, lub taką która nie wymaga poważniejszych napraw blacharskich graniczy z cudem, choc nie przeczę, że takowe się zdarzają. W ogóle jedynek jest coraz mniej i jeśli na forum pojawia się nowy użytkownik i pokazuje swoje auto to i ja jestem ciekawy jaki stan karoserii - wszystko inne da się zrobic :) .

A tak poza tym auto mi się podoba, cooler też fajny, z tymi halogenami zgadzam się z poprzednikami, że można by je zmienic na coś bardziej przypominającego oryginał, ale ogólnie z zewnątrz robi pozytywne wrażenie. :wink:
ps. daj fotki kielichów i podłogi :D .
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”

Awatar użytkownika
LukaszV8
Klubowicz
Posty: 640
Rejestracja: 2009-01-06 10:10
Car: Probe GT 1992r.
Gallery: viewtopic.php?t=23045
Lokalizacja: Kraków/Myślenice

Re: marek08

Post autor: LukaszV8 » 2015-03-15 20:33

Nie, nie absolutnie tutaj nie jest to jakiś atak w stronę Patryka itp. tak po prostu się śmieję tylko, że może odrobinkę trochę przewrażliwiony jest na punkcie tej rudej, która jest była i będzie i po prostu to jest jakoby oczywiste w aucie z tamtej dekady :) :wink: Patryku nie gniewaj się i nie obrażaj na mnie czasami heh wszystko to z przymrużeniem oka pisane jest, mam nadzieję ,żeś nie sztywniak :-P :wink:

Dobra nie zaśmiecajmy Markowi galerii.

PS.: Marek napisz listę tych kolanek i rurek z fmic.pl do 2.2 gt jakie trzeba zamówić, byłbym wdzięczny.
Obrazek
,,...Panie, a ile to pali?...''

Awatar użytkownika
marek08
Posty: 268
Rejestracja: 2015-03-12 16:34
Car: Probe F2T, Omega B 2.0 8V Turbo
Gallery: viewtopic.php?t=22798
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Re: marek08

Post autor: marek08 » 2015-03-15 21:15

Szczerze mówiąc, to nie zamawiałem gotowego zestawu, bo chyba nawet nie ma. Poprostu zamawiałem po kolei wszystko wiedząc jakie są wyjścia w intercoolerze, turbo i przepustnicy. Na prawdę nie pamiętam wszystkich dokładnie. Zresztą było dużo cięcia i dopasowywania, więc nie chce wprowadzac w błąd pisząc rozmiary wiedząc, że i tak wszystko nie będzie pasowało i trzeba będzie ciąć. Więc najlepiej samemu się dowiedzieć wszystkiego, bo u każdego mogą byc inne wyjścia w icku. Dlatego sory, ale poprostu nie chce wprowadzic nikogo w błąd. Oczywiście zestaw na zdjęciu nie jest kompletny, później jeszcze sporo domawiałem.

A co do kielichow i podlogi to tak: kielichy nieruszone przez rudego, a podłoga, że tak powiem, w "gorszym" stanie :D

A w sprawie części, to chyba najbardziej dla mnie opłacalne będzie kupienie całego Probka za max 1500 zł w gorszym stanie blacharskim, ale w dobrym stanie mechanicznym. Ale dzięki, będę wiedział do kogo się zwracać.
Obrazek

Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2130
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Car: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Gallery: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: marek08

Post autor: Patryk- » 2015-03-15 21:18

Chciał rad to radzę co wg. mnie jest najsensowniejsze....po co inwestować pieniądze w zawieszenie, super felgi itp. a za rok okazuje się że fotel widać patrząc od spodu...Rozbierz pewnie 80 % jedynek do takiego prawdziwego przeglądu stanu budy to zobaczysz jak wyglądają :wink: wszystko wygląda super, skoro nie wychodzi za osłony i spojlery :)
LukaszV8 pisze:Wiem, że się sporo naspawałeś przy swoim,
a skąd takie nieprawdziwe informacje :?: #-o


Pewnie że nie sztywniak.... ;) gniewać się nie ma za co, prawda jest taka ze jak ktoś chce się poważnie bawić w 1 gen to niech zabawę zacznie od podłogi :) a jeśli chce złożyć coś co jeździ szybko to niech pod nią nie zagląda tylko pakuje zwężkę i na obwodnice :mrgreen:

Jak szukałem budy do vulcana to wiesz na czym kończyła się rozmowa ze sprzedającym igłe? na prośbie o zdjęcia kielichów i podłogi...od razu kontakt się urywał jak by internetu nie opłacił :wink: Zresztą nawet tu był taki przykład gdzie chłopak kupił igłe po konserwacji podwozia....Długo nią nie pojeździł jak zajrzał do tej "konserwacji" ;)


Kończę bo nie chcę zostać specjalistą od progów.... :mrgreen: ta fucha jest zajęta :mrgreen:
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(

Awatar użytkownika
marek08
Posty: 268
Rejestracja: 2015-03-12 16:34
Car: Probe F2T, Omega B 2.0 8V Turbo
Gallery: viewtopic.php?t=22798
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Re: marek08

Post autor: marek08 » 2015-03-18 19:43

Poszukałem trochę i znalazłem zdjęcie z zeszłego roku, w którym trochę widać silnik, bo ktoś mówił, żebym wstawił :) Tak jak mówiłem, nie ma nic ciekawego :P
Obrazek
Lepszego nie mam :D

A i pytanie do Was, da się wymienić skrzynie bez wjeżdżania na żaden podnośnik, czy kanał? Da się tak u siebie na podwórku? :D
Ostatnio zmieniony 2015-04-07 18:12 przez marek08, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 4930
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Car: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Gallery: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: marek08

Post autor: Romas » 2015-03-19 05:16

da się ale jest bardzo nie wygodnie włożyć nową.

Awatar użytkownika
marek08
Posty: 268
Rejestracja: 2015-03-12 16:34
Car: Probe F2T, Omega B 2.0 8V Turbo
Gallery: viewtopic.php?t=22798
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Re: marek08

Post autor: marek08 » 2015-03-20 17:50

Znalazło się trochę wolnego czasu, to w końcu się leniwy pan wziął za swojego pupila :D Dzisiaj na razie odkręciłem zderzak przedni i lampy. Prawy silniczek nie jest sprawny, więc już go zamówiłem. Niestety nikt nie ma żadnego Probasa jeżdżącego do 1000-1500 zł, dlatego będę kupował części oddzielnie. Do zrobienia jest między innymi:
- Wymienić skrzynię i sprzęgło
- Wymienić amortyzatory
- Wymienić filtr paliwa, pompę i wtryski

Tęskniłem za tym jego dźwiękiem (od października nie był odpalany), dlatego dzisiaj się zebrałem, "przegoniłem" trochę i zacząłem coś działać :D

Zdjęcia z dzisiaj:
Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 2015-04-07 18:14 przez marek08, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
LukaszV8
Klubowicz
Posty: 640
Rejestracja: 2009-01-06 10:10
Car: Probe GT 1992r.
Gallery: viewtopic.php?t=23045
Lokalizacja: Kraków/Myślenice

Re: marek08

Post autor: LukaszV8 » 2015-03-21 19:11

Marek leniu :1111_bicz: zrób, że mi tą listę tych kolanek z tego fmic jakie zamówiłeś do swojego... :wink: :wink: :wink:

PS.: U mnie też sprzęgło do wymiany, zamówiłem Exedy,zobaczymy jak to będzie latać....
Obrazek
,,...Panie, a ile to pali?...''

Awatar użytkownika
marek08
Posty: 268
Rejestracja: 2015-03-12 16:34
Car: Probe F2T, Omega B 2.0 8V Turbo
Gallery: viewtopic.php?t=22798
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Re: marek08

Post autor: marek08 » 2015-03-21 21:21

Mówiłem, że było sporo cięcia, nic nie jest idealne i nie chciałem w błąd wprowadzać :lol: Wiem, że Lukas007 ma chyba calusieńki dolot pięknie zrobiony (swoją drogą śledzę temat Proba Lukasa i jest moim wzorem - SZACUN :) ), więc prędzej on poda ci dokładne średnice i wymiary wszystkiego ;) Gdybyś kupił to co ja mam, to zjadłoby ci więcej nerwów niż to warte ;) Dlatego dla dobra własnych nerwów zwróć się do Lukasa :lol:

Wracając do mojego Proba, to zamówiłem już zepsuty silniczek reflektora, a skrzynię i kilka innych upatrzonych drobiazgów (między innymi ori kolanko przy przepustnicy, które podobno jest białym krukiem :) ) zamówię w poniedziałek. Wiele razy zdejmowałem zderzak, ale dopiero teraz przyjrzałem się jednej rzeczy. Muszę wymienić skrzynię i dzisiaj zastanawiałem się jak się do tego zabrać. Pomyślałem, że nie mając podnośnika, kanału, ani żurawia, najprościej będzie wyjąć silnik ze skrzynią rozkręcając cały przód (po to też zdjąłem zderzak). Jednak po dłuższych oględzinach okazało się, że poprzedni właściciel zespawał ze sobą elementy, które trzeba by było odkręcić :1111_bicz: A po kiego to nie wiem :x Więc wyjęcie go przodem odpada. Bez żurawia ciężko też będzie go wyjąć górą. Przekopałem całe forum, znajdowałem sporo przykładów, ładnie fotografowanych krok po kroku, ale chyba wszystkie wymagały podnośnika lub kanału. Na prawdę, mogę go podnieść max 40-50 cm w górę zwykłym podnośnikiem i ustawiając go na "kołkach" nie chcę się pchać wtedy pod samochód i dołem wyjmować skrzyni, jak samochód nie będzie pewnie stał. Śmiejcie się, śmiejcie :D :lol: ale serio nie posiadam takich rzeczy jak żuraw, kanał, czy podnośnik :P Macie jakieś pomysły jak zrobić to w inny sposób?

A i szczerze myślałem, że po pokazaniu zdjęć gdzie lekko widać silnik, pojawią się komentarze typu: "O jeeeeju, gaz i zwiększanie mocy?? Ale dziwak :D :lol: " Ale dla mnie liczy się, żeby jeździć szybko i tanio. A poza tym, tego silnika nie mam zamiaru jeszcze długo trzymać, więc niech się jeszcze pomęczy tym gazem :P W planach jest za kilka lat lub jak po prostu ten padnie (na razie ma tylko 197 000 km przejechane, co jest udokumentowane) zaadaptować silnik i napęd z samochodu, którego byście się nie spodziewali... :) Ale to na razie tylko plany i drogie marzenia ;)

A dla tych, którzy są bardziej "fejsbukowi", polecam fanpage mojego samochodu, na którym pokazuje, co się przy nim dzieje tak samo, jak tutaj i wklejam praktycznie te same zdjęcia co tu - Probe F2T by Marecki :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10501
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Car: Probe 1995 2,5 turbo; Audi S6 2003 4,2
Gallery: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: marek08

Post autor: Kocureq » 2015-03-21 21:47

Zamiast kombinować dziwnymi metodami, poszukaj kanału lub podnośnika do wynajęcia na godziny / doby. Niektóre stacje benzynowe mają, czasem zaprzyjaźnione firmy mają kanały / rampy których użyczą

Awatar użytkownika
LukaszV8
Klubowicz
Posty: 640
Rejestracja: 2009-01-06 10:10
Car: Probe GT 1992r.
Gallery: viewtopic.php?t=23045
Lokalizacja: Kraków/Myślenice

Re: marek08

Post autor: LukaszV8 » 2015-03-21 21:54

marek08 pisze:Pomyślałem, że nie mając podnośnika, kanału, ani żurawia, najprościej będzie wyjąć silnik ze skrzynią rozkręcając cały przód (po to też zdjąłem zderzak). Jednak po dłuższych oględzinach okazało się, że poprzedni właściciel zespawał ze sobą elementy, które trzeba by było odkręcić :1111_bicz: A po kiego to nie wiem)

Z księżyca spadłeś czy jak...po prostu auto było walnięte od przodu i pospawali wszystko...kilof, szpadel w łapy i kop kanał, a nie narzekaj...
Obrazek
,,...Panie, a ile to pali?...''

Awatar użytkownika
marek08
Posty: 268
Rejestracja: 2015-03-12 16:34
Car: Probe F2T, Omega B 2.0 8V Turbo
Gallery: viewtopic.php?t=22798
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Re: marek08

Post autor: marek08 » 2015-03-21 22:58

Jestem marudny, bo kanału nie mogę wykopać, bo we wszystkich możliwych miejscach na podwórku pod ziemią biegną rury, a pojechać nim nie moge na żaden kanał czy coś, no działa tylko jedynka w skrzyni :lol: Ale dobra, już nie będę marudził, bo i tak miałem zrobić jakąś rampę, a teraz będę miał pretekst, żeby w końcu ruszyć tyłek ;) A jeśli chodzi o walnięcie, to rzeczywiście... :p Po prostu wcześniej nie zwróciłem na to uwagi, ani też nie było żadnej różnicy w jeździe między tym, a nie bitym ;) A poza tym poprzedni właściciel zarzekał się, że 100% nie bity :lol:
Obrazek

Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10501
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Car: Probe 1995 2,5 turbo; Audi S6 2003 4,2
Gallery: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: marek08

Post autor: Kocureq » 2015-03-22 08:56

Skąd właściciel 20-letniego auta może wiedzieć, czy było bite :-) jak nie chodzą biegi, to zaholuj... Zajmie to krócej niż roztrzasanie na forum kwestii jak wyjąć skrzynię i silnik na kołkach. Dać się da, kiedyś na trawie wyjmowalem, ale to było auto już bez kół i części zawieszenia :-)

Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 4930
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Car: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Gallery: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: marek08

Post autor: Romas » 2015-03-22 10:50

Ja wymieniałem skrzynie w f2T pod domem kumplowi więc się da tylko zabawy troszkę jest z włożeniem bo na leżąco musisz się pomęczyć i mieć kogoś do pomocy. a jak nie chce Ci się bawić oddaj do warsztatu i po problemie :wink:

Awatar użytkownika
marek08
Posty: 268
Rejestracja: 2015-03-12 16:34
Car: Probe F2T, Omega B 2.0 8V Turbo
Gallery: viewtopic.php?t=22798
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Re: marek08

Post autor: marek08 » 2015-04-10 21:24

Przyszły dzisiaj nowe fanty, które od razu zamontowałem :)
Obrazek

Stara atrapa tylnego światła przeciwmgłowego
Obrazek

Została zamieniona na działające ori światło przeciwmgłowe
Obrazek

Przetartą, skórzaną gałkę
Obrazek

Zastąpiłem nowa, niestety nie skórzaną
Obrazek

No i w końcu lampy otwierają się i zamykają :mrgreen:
Zamówiłem też w czwartek skrzynię i sprzęgło, też na dniach powinny być, więc wezmę się do roboty.

No i jakieś tam zwykłe foto z wjazdu na moje podwórko (które po prostu mi się spododobało :lol: )
Obrazek

Przy okazji dzisiaj nagrałem jak to "gada". Filmik trochę słabej jakości, bo kręcony telefonem :lol: Na żywo brzmi lepiej
https://www.youtube.com/watch?v=wRETTDBQrD4
Cz.2
https://www.youtube.com/watch?v=c7UBPy8UxkI

Mogę wrzucać zdjęcia takiej wielkości? Myślę, że wygodniej się je ogląda. Jak nie, to zmienię wszystko z powrotem na miniaturki.
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”