 ) to na wiosnę będzie wystrojony i gotowy
 ) to na wiosnę będzie wystrojony i gotowy   
 


 ) to na wiosnę będzie wystrojony i gotowy
 ) to na wiosnę będzie wystrojony i gotowy   
 







 
  
 

 
  
   
 

 dziur w bloku, w tym urywając łapy alternatora:
  dziur w bloku, w tym urywając łapy alternatora:

 
 



 
 

 Powodzenia w dalszych pracach.
 Powodzenia w dalszych pracach. 
  
   
   
  3000zł
 3000zł   . To się wszystko jeszcze okaże
  . To się wszystko jeszcze okaże  
 


 Widać nie odpuszczasz tematu. Nie zasypujesz gruszek w popiele
  Widać nie odpuszczasz tematu. Nie zasypujesz gruszek w popiele   
  




 
 

Powiem Ci że ładuje tyle kaski tylko po to żeby wiedzieć że nic się nie urwie, nie pęknie, nie puści w silniku. Kiedyś może zrobię większą moc, ale pytanie czy skrzynia biegów od FSa to wytrzyma. Jakbym miał pewność że skrzynia wytrzyma, to od razu ładowałbym 500 kuni ( + lepszy osprzęt) Poza tym nie wiemy też jaki jest potencjał turbosprężarki bo takiej hybrydy nie robił nikt i nikt tego nie testował jeszcze. Wszystko rozwinie się powoli, mam też do dokończenia projekt Aixama z silnikiem 600 z ściga i M30 Turbo z bmw, też wszystko z czasemBogdan9999 pisze: 2023-01-14 02:47 Chcesz powiedzieć że ładujesz w silnik 10 tyś kucizna wszędzie a we wszystko pewnie wyjdzie ze 20 i celujesz w 300 koni ? Przemyśl to co robisz bo szkoda czasu. Na tych gratach ja bym celował w 500-600 a nie śmieszne 300 km. Nie te czasy 15 lat temu to robiło wrażenie.



 Albo płytkowej szpery dopasować od czegoś co jest normalnie dostępne lub inną skrzynię.
 Albo płytkowej szpery dopasować od czegoś co jest normalnie dostępne lub inną skrzynię.

 Dodatkowo to hybryda z popularnych części, korpus, żeliwo i alu - Iveco daily, wałek Ducato po clippingu, koło Navara 3.0 V6  do tego gruszka z TFSI, rozwiercony Wastegate w turbo, też wszystkie części są populares i stosunkowo tanie
  Dodatkowo to hybryda z popularnych części, korpus, żeliwo i alu - Iveco daily, wałek Ducato po clippingu, koło Navara 3.0 V6  do tego gruszka z TFSI, rozwiercony Wastegate w turbo, też wszystkie części są populares i stosunkowo tanie  U nas takie wynalazki to zazwyczaj od ręki robimy bo wachlarz części na magazynie  jest taki że zawsze się coś dobierze, większość turbin stoi w zakładach które nie mają pojęcia co robią. Co do skrzyni biegów to właśnie muszę zacząć myśleć coś nad ty, podpytać tu i tam, może na amerykańskich forach lub coś w ten deseń
 U nas takie wynalazki to zazwyczaj od ręki robimy bo wachlarz części na magazynie  jest taki że zawsze się coś dobierze, większość turbin stoi w zakładach które nie mają pojęcia co robią. Co do skrzyni biegów to właśnie muszę zacząć myśleć coś nad ty, podpytać tu i tam, może na amerykańskich forach lub coś w ten deseń

A da się w ogóle czymś takim przyspieszać nie paląc gumy na każdym biegu ?



 
   
 



 
 


 
  
 
 




 
 
 
 

