Strona 7 z 12
Re: LukaszProbe
: 2016-02-18 07:55
autor: Spider33
Trzeba uważać bo człowiek przyzwyczajony ze probas bez problemu pod krawężnik podjeżdża. Po obniżeniu juz tak kolorowo nie jest. No ale cos za cos.
Re: LukaszProbe
: 2016-02-18 11:09
autor: Prezes5G19
LukaszProbe pisze:Prezes a to trzeba podac jakis model??
Panowie czy obnizanie probka o 35mm ma sens z punktu widzenia optycznego? Jest to wyraznie widoczne? Czy lepiej cos więcej np 50?
Na tej stronie jest konfigurator w którym wybierasz wszystkie parametry tj. rodzaj mocowań , siła wypychania i ściskania , długość cylindra i pręta pracującego , grubość itp.
Po skonfigurowaniu własnego wyskoczy ci nr produktu , po którym szukasz sprężyny u najtańszego sprzedawcy i finito.
Co do gleby to powiem Ci że jeśli chcesz to dobrze zrobić to wymień amorki na takie które pracują w tym zakresie. Jeśli zarzucisz teraz sprężynki -
35 i mniej to po niedługim czasie zepsujesz te amory co masz i samochód będzie pływał itp.
Re: LukaszProbe
: 2016-02-18 21:20
autor: Romas
ale zobacz jaka tam felga siedzi

Re: LukaszProbe
: 2016-02-18 22:28
autor: LukaszProbe
No fele malutkie to fakt. Chętnie bym sie przejechal takim probkiem na -35 i -50 do porownania. Moze bym sie zdecydował przyszłościowo na cos..
Re: LukaszProbe
: 2016-02-19 10:18
autor: KrecioPL
LukaszProbe pisze:No fele malutkie to fakt. Chętnie bym sie przejechal takim probkiem na -35 i -50 do porownania. Moze bym sie zdecydował przyszłościowo na cos..
To zapraszam na
ZLOT - jest już na listę zapisanych kilka osób, które w II gen mają -35mm. Są nawet tacy, co uskuteczniają przy tym jazdę na 18" i profilu 35

Bez problemu będziesz mógł sobie porównać wszystko.
Re: LukaszProbe
: 2016-02-19 12:15
autor: mysz
KrecioPL pisze:LukaszProbe pisze:No fele malutkie to fakt. Chętnie bym sie przejechal takim probkiem na -35 i -50 do porownania. Moze bym sie zdecydował przyszłościowo na cos..
To zapraszam na
ZLOT - jest już na listę zapisanych kilka osób, które w II gen mają -35mm. Są nawet tacy, co uskuteczniają przy tym jazdę na 18" i profilu 35

Bez problemu będziesz mógł sobie porównać wszystko.
W tym sezonie nie zakładam opon- będę na samych felgach jeździć

Re: LukaszProbe
: 2016-02-20 00:19
autor: cuba27
U mnie na tych zdjęciach sa felgi 16 7,5 j, opona 50/225. Ale na ten sezon 17 + gwint i będzie miód:)
Re: LukaszProbe
: 2016-02-27 19:10
autor: LukaszProbe
-- oryginalny post 2016-02-27 13:11 --
W przyszlym tygodniu jak się uda przeprowadzę drobne modyfikacje. Części już tj. Dolot ze stożkiem i siłowniki klapy. Dam znać jaki będzie efekt...
-- dodano 2016-02-27 19:10 --
Udało mi się dzisiaj założyć siłowniki. Z praktycznych porad gdyby ktoś chciał wymieniać: Zamowiłem od Euro auto zbyt Krosno - cena za komplet 119zl z przesyłką. Wymiary > 490mm > > 180mm > > 690N > > > > Mocowanie oczka 10mm. Z tym, że 690 N moim zdaniem są za mocne (nawet dla klapy ze spoilerem) Moim zdaniem idealne bylyby o sile 600-650N dla wersji ze spoilerem. Teraz co prawda amor jest scisniety w klapie i mam nadzieje, ze sie uloży (zmięknie) . Na chwilę obecną trzeba użyć trochę siły aby zamknąć klapę.
Re: LukaszProbe
: 2016-02-28 00:30
autor: Stig
Ladnie zbudowany dolot

ale z tego co widze bedzie szedl na wprost a nie w bok czy gdzies pod spod?
Re: LukaszProbe
: 2016-02-28 01:27
autor: Bogdan9999
z tego co widzę te gumki długo nie pociągną co zastosowałeś.
Re: LukaszProbe
: 2016-02-28 07:54
autor: LukaszProbe
Na chwilę obecną na wprost ale max do przodu ew.go przerobie jak będzie coś nie tak. Co do gumek to są grube tak ze myślę, że spokojnie kilka lat wytrzymają.
Re: LukaszProbe
: 2016-02-28 08:32
autor: Stig
Ja bym pomyslal cos zeby go puscic tak zeby nie zasysal cieplego powietrza

Re: LukaszProbe
: 2016-02-28 11:46
autor: Romas
Oj Stig nie znasz, stożek jest będzie kiler

Re: LukaszProbe
: 2016-02-28 11:54
autor: Spider33
Romas pisze:Oj Stig nie znasz, stożek jest będzie kiler

Jak dla mnie auto lepiej brzmi i fajnie to wygląda. Nawet dla tego faktu warto założyć stożek. Chociaz niektorzy wierza ze +15 hp dodaje;)
Re: LukaszProbe
: 2016-02-28 12:14
autor: Stig
Spider33 pisze:Romas pisze:Oj Stig nie znasz, stożek jest będzie kiler

Jak dla mnie auto lepiej brzmi i fajnie to wygląda. Nawet dla tego faktu warto założyć stożek. Chociaz niektorzy wierza ze +15 hp dodaje;)
A dla mnie dla takiego faktu nie warto go zakladac, +15 hp na pewno nie daje ale na pewno dziala gorzej niz seryjny dolot. A co do faktu samego zimnego dolotu puszczonego w miejsce w ktorym zasysa zimne powietrze jestem przekonany ze cos daje, tylko dodatkowo nalezaloby go owinac bandazem jak na kolektor wydechowy , wtedy to ma sens. I tak tez zamierzam uczynić ze swoim dolotem. W wolnossaku na pewno nie daje tyle co w aucie z turbo ale cos daje. W jedynce np dobrze zbudowany dolot i wydech dodaje kilkanascie koni
Re: LukaszProbe
: 2016-02-28 13:51
autor: LukaszProbe
Kurcze a liczyłem na +50;)
W sumie mam takie samo zdanie w tym temacie jak Spider33 mając nadzieję, że chociaż moc nie spadnie a może nawet dojdzie 1KM:)
Re: LukaszProbe
: 2016-02-28 13:58
autor: Romas
Ludzie warto założyć stożek ale powinien ciągnąć zimne powietrze z zewnątrz a nie kuźwa piekło z kolektora

Re: LukaszProbe
: 2016-02-28 15:33
autor: LukaszProbe
Romas pisze:Ludzie warto założyć stożek ale powinien ciągnąć zimne powietrze z zewnątrz a nie kuźwa piekło z kolektora


Re: LukaszProbe
: 2016-02-28 17:09
autor: S.H.A.R.K
Jak nie chcesz mieć załamań na klapie to jak najszybciej wywal te siłowniki. Są za mocne, wystarczy że raz użyjesz większej siły na którąś rękę przy zamykaniu i pagórek gotowy.
Re: LukaszProbe
: 2016-02-28 17:22
autor: LukaszProbe
Dzięki Shark za rade. To może dam jeden stary silownik??
Re: LukaszProbe
: 2016-02-28 17:57
autor: S.H.A.R.K
to jeszcze gorsze głupstwo zrobisz... lepiej wsadź jakieś w miare dobre uzywki, lub dobierz coś nowego ale z mniejszymi niutami.
Re: LukaszProbe
: 2016-02-28 19:20
autor: LukaszV8
Stożki srożki... zakładają tjuningi nie wiadomo jakie, subełufery to jest zawsze najważniejsze... ale jeździ taki na 15 letnich sparciałych oponach i z resztką hamulców bo to jest często już mniej ważne...
(ogólnie to mówię nie o konkretnej osobie żeby nie było)
Re: LukaszProbe
: 2016-02-28 19:51
autor: Spider33
LukaszProbe pisze:Dzięki Shark za rade. To może dam jeden stary silownik??
Ja tak zrobiłem i wszystko jest ok. Ale u mnie siedzi 600 N.
Re: LukaszProbe
: 2016-02-28 20:05
autor: S.H.A.R.K
Blisko 700 to zabójstwo dla klapy... sam u siebie załatwiłem tak klapę na siłownikach 690Nm i widziałem to samo na autach z siłownikami powyzej 620Nm.
Skoro u Ciebie Spider przy 600Nm jest ok to jak widać te 600 niutów to max jakie można montować.
Re: LukaszProbe
: 2016-02-28 21:35
autor: Prezes5G19
Ja mam 640 i do dziś nie mam z tym żadnego problemu nawet po demontażu lotki. To przepłaciłeś o dobrą flachę Łukasz za te siłowniki.