Strona 8 z 8
					
				Re: Szarpie i jest slabszy.
				: 2014-10-11 10:16
				autor: skalpel
				Dzieki za odpowiedz o sondzie. A co może być przyczyna oprócz sondy? Mogło paść ECU?
			 
			
					
				Re: Szarpie i jest slabszy.
				: 2014-10-11 10:40
				autor: batigol67
				Check sie świeci? Na zimnym? ciepłym?
			 
			
					
				Re: Szarpie i jest slabszy.
				: 2014-10-11 13:09
				autor: Sallmo
				A błędy jakie wyświetla?
			 
			
					
				Re: Szarpie i jest slabszy.
				: 2014-10-11 15:53
				autor: skalpel
				Check się nie świeci gaśnie normalnie po zapaleniu. Błędów nie sprawdzałem bo   w warsztacie powiedzieli ze nie maja adaptera bo za stare auto. Chyba w Polsce dopiero uda mi się podpiąć.
			 
			
					
				Re: Szarpie i jest slabszy.
				: 2014-10-11 16:17
				autor: mysz
				Nie adapter,  a zwykła dioda plus opornik 

Zresztą. Check nie musi się świecić, a błędy mogą być. Ponadto, nie musi wywalać błędu sondy,  co nie znaczy,  że sonda jest sprawna.
 
			
					
				Re: Szarpie i jest slabszy.
				: 2014-10-11 16:53
				autor: sawmaster
				ja zrobiłem test check engine zwykłym brzęczkiem ze sklepu elektronicznego
			 
			
					
				Re: Szarpie i jest slabszy.
				: 2014-10-11 17:17
				autor: skalpel
				Nie mam dostępu do takich rzeczy. Nie umiem niemieckiego i ciągle muszę kogoś prosić żeby zemną jeździł. A jak zmoskuje TEN i GDN to lampka check na zegarach nie będzie pokazywała błędów?
			 
			
					
				Re: Szarpie i jest slabszy.
				: 2014-10-11 18:39
				autor: mysz
				Nie. To działa tylko w rocznikach 93
			 
			
					
				Re: Szarpie i jest slabszy.
				: 2014-10-12 11:25
				autor: Romas
				Od sondy raczej by tak nie zamulał żeby się nie dało jeździć, bardziej obstawiam kopułkę aparatu zapłonowego, ostatnio taki przypadek mieliśmy w probasie syna Duracela. jeszcze ewentualnie przepływka ale raczej kopułka  

 
			
					
				Re: Szarpie i jest slabszy.
				: 2014-10-13 08:55
				autor: KrecioPL
				Skalpel, przegrzeb temat ze sprawdzaniem błędów - jest schemat podłączenia zwory i diody wraz z wyjaśnieniem jakich części potrzebujesz (dioda, opornik i jak to połączyć - będzie Cię to kosztowało ok. 5 zł).