Strona 8 z 8

Re: Szarpie i jest slabszy.

: 2014-10-11 10:16
autor: skalpel
Dzieki za odpowiedz o sondzie. A co może być przyczyna oprócz sondy? Mogło paść ECU?

Re: Szarpie i jest slabszy.

: 2014-10-11 10:40
autor: batigol67
Check sie świeci? Na zimnym? ciepłym?

Re: Szarpie i jest slabszy.

: 2014-10-11 13:09
autor: Sallmo
A błędy jakie wyświetla?

Re: Szarpie i jest slabszy.

: 2014-10-11 15:53
autor: skalpel
Check się nie świeci gaśnie normalnie po zapaleniu. Błędów nie sprawdzałem bo w warsztacie powiedzieli ze nie maja adaptera bo za stare auto. Chyba w Polsce dopiero uda mi się podpiąć.

Re: Szarpie i jest slabszy.

: 2014-10-11 16:17
autor: mysz
Nie adapter, a zwykła dioda plus opornik ;)
Zresztą. Check nie musi się świecić, a błędy mogą być. Ponadto, nie musi wywalać błędu sondy, co nie znaczy, że sonda jest sprawna.

Re: Szarpie i jest slabszy.

: 2014-10-11 16:53
autor: sawmaster
ja zrobiłem test check engine zwykłym brzęczkiem ze sklepu elektronicznego

Re: Szarpie i jest slabszy.

: 2014-10-11 17:17
autor: skalpel
Nie mam dostępu do takich rzeczy. Nie umiem niemieckiego i ciągle muszę kogoś prosić żeby zemną jeździł. A jak zmoskuje TEN i GDN to lampka check na zegarach nie będzie pokazywała błędów?

Re: Szarpie i jest slabszy.

: 2014-10-11 18:39
autor: mysz
Nie. To działa tylko w rocznikach 93

Re: Szarpie i jest slabszy.

: 2014-10-12 11:25
autor: Romas
Od sondy raczej by tak nie zamulał żeby się nie dało jeździć, bardziej obstawiam kopułkę aparatu zapłonowego, ostatnio taki przypadek mieliśmy w probasie syna Duracela. jeszcze ewentualnie przepływka ale raczej kopułka :wink:

Re: Szarpie i jest slabszy.

: 2014-10-13 08:55
autor: KrecioPL
Skalpel, przegrzeb temat ze sprawdzaniem błędów - jest schemat podłączenia zwory i diody wraz z wyjaśnieniem jakich części potrzebujesz (dioda, opornik i jak to połączyć - będzie Cię to kosztowało ok. 5 zł).