KŁOPOTY Z ROZRUSZNIKIEM porada
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: KŁOPOTY Z ROZRUSZNIKIEM porada
Śruba nie jest "pusta", ale nie podłączasz do niej nic z zewnątrz.
Chyba, że chcesz sprawdzić uzwojenie cewki. Pomiędzy S ("spinka") a M ("pusta" śruba) powinna być ciągłość, pomiędzy S a obudową cewki - ciągłość, pomiędzy B (śruba z plusem z akumulatora) a M - przerwa.Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- tymooon
- Posty: 72
- Rejestracja: 2008-12-23 19:54
- Galeria: viewtopic.php?t=15874
- Lokalizacja: olsztyn
Re: KŁOPOTY Z ROZRUSZNIKIEM porada
Toż mówie, że debil ze mnie z tej mechaniki to czego jeszcze schematy wstawia?! No ale dzięki w ogóle za zainteresowanie;-) A pytanie może zadam inaczej. Czy aby mój rozrusznik został prawidłowo podłączony muszę mieć cokolwiek przykręcone do tej śruby ( kabel, blaszkę, itp) oznaczonoej na rysunku `????` ? TAK lub NIE . Jeżeli TAK to co to ma być, gdzie tego szukać itp. Jeżeli NIE - to nie Tak byłoby zrozumiale i czytelnie ( po chłopsku ). Dzięki.
Probe 1 gen. 2.2 Turbo GT 92`
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
Re: KŁOPOTY Z ROZRUSZNIKIEM porada
Czytamy ze zrozumieniemŚruba nie jest "pusta", ale nie podłączasz do niej nic z zewnątrz.
Ostatnio zmieniony 2009-04-05 13:24 przez Lisiu, łącznie zmieniany 1 raz.
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Re: KŁOPOTY Z ROZRUSZNIKIEM porada
Musisz, do jednej z tych grubych śrub masz przykręcony przewód [+] (gruby i czerwony) bezpośrednio z akumulatora, do drugiej przewód (gruby), który wchodzi w obudowę rozrusznika. Na tę wsuwkę wkładasz przewód (cienki) idący od stacyjki lub modułu sterującego silnikiem (nie chce mi się sprawdzać jak jest w probe).
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
- tymooon
- Posty: 72
- Rejestracja: 2008-12-23 19:54
- Galeria: viewtopic.php?t=15874
- Lokalizacja: olsztyn
Re: KŁOPOTY Z ROZRUSZNIKIEM porada
Czyli na jednej śrubie przewód + z aku, na drugiej przewód bezposrednio z rozrusznika, no i spinka. Dziękować
Probe 1 gen. 2.2 Turbo GT 92`