Strona 2 z 5

Re: LukaszV8

: 2015-10-27 11:22
autor: KrecioPL
Dobrze Mysz prawi - wg kodeksu gaśnica ma być sprawna :) A jak policjant ma sprawdzić sprawność gaśnicy podczas kontroli? Użyć jej :mrgreen:
Stąd zawsze pytanie - nie czy działa, ale czy jest.

Re: LukaszV8

: 2015-10-27 14:52
autor: LukaszProbe
Kurcze piękna jedyneczka! Szacun za zaangażowanie!

Re: LukaszV8

: 2016-03-12 07:56
autor: LukaszV8
-- oryginalny post 15 lis 2015, o 14:41 --
KrecioPL pisze:Wg kodeksu - jeśli jesteś w stanie naprawić usterkę podczas kontroli, nie możesz być za nią ukarany.
A więc na następny raz (oby nie było,ale pewnie i tak będzie) będę mądrzejszy o ten przepis :wink:
LukaszProbe pisze:Kurcze piękna jedyneczka! Szacun za zaangażowanie!
Dziękuję. :)



Poniżej foty na których jest mój GTek z spotu pod Krokusem w Krk 14.11.15

Obrazek
Obrazek
Obrazek

-- dodano 4 mar 2016, o 17:26 --

Byłem dzisiaj na przeglądzie. Pojechałem trochę z niepewnością jak to będzie jak zobaczą amerykańca, że znowu na wymyślają.

Diagnostą okazał się starszy gość z 60lat. Powiedział tylko tyle, że auto jest nie do ... i przetrzyma nie jedno jeszcze współczesne auto i że nie ma to jak stary porządny amerykaniec na którym półmilionowe przebiegi nie robią wrażenia. Np. tuleje wahacza mam jeszcze fabryczne i nie odczuwam żadnych drgań na kierownicy, stuków itp. Nawet ten diagnosta stwierdził, żeby ich nie ruszać bo co fabryka to fabryka. Fajny gość :) Ale najbardziej był w szoku składu spalin bo mówi, że niejedno nowsze może mu pozazdrościć wyników składu spalin, a to auto jest z 92 roku. :) Nie piszę bajek tylko dzielę się pozytywnym wrażeniem, które wyniosłem po dzisiejszym przeglądzie.

W sumie sam byłem trochę zdziwiony bo myślałem, że po tylu latach katalizator już ledwo daje radę. Generalnie do zaglądnięcia mam w tylne hamulce bo słabo hamują no i zadbanie o blacharkę z naciskiem u mnie na podłogę.

Generalnie jestem w bardzo pozytywnym zaskoczeniu. Cieszę się, że spaliny tak dobrze wyszły bo to też świadczy o kondycji silnika. :) I cieszę się, że są jeszcze ludzie nie ważne, że ze starszego pokolenia, którzy umieją poznać prawdziwą porządną motoryzację.

-- dodano 4 mar 2016, o 17:46 --

A z takich bieżących rzeczy wartych wspomnienia to nastąpiła przesiadka z Valvoline MaxLife 10W40 na Fuchs Titan Syn MC 10W40. Obrazek
Silnik ,,wyczyszczony'' i opłukany ze starego oleju płukanką Millers. Przebieg obecny 250149. Olej wraz z filtrami wymieniłem po 8000tyś. tak jak jest zalecane przy tym silniku.
Jakaś aktualniejsza galeria będzie jak się zrobi w końcu wiosenna pogoda, a nie te pieprzone chlapy co chwilę...

-- dodano 12 mar 2016, o 07:46 --

Foty z N.Targu bo Gietek często pokonuje trasy Kraków-,,polskie góry''
Obrazek
Obrazek
Obrazek

PS.: Auto nie było lakierowane przeze mnie i poprzedniego właściciela, tyle wiem, a piszę o tym bo ludziska pytają mnie o to często.

-- dodano 12 mar 2016, o 07:56 --

Jak patrzę na to ostatnie zdjęcie to aż się prosi, żeby ,,przypieprzyć'' na gaz i zakręcić jednego bączka 4fun&dopamine, ale niestety Probe zostało upośledzone w przód napęd :?
Świetne auto,ale strasznie mi brakuje napędu na tył. Ale co się dziwić Ford zrobiłby sobie konkurencję dla rustanga...

Re: LukaszV8

: 2016-04-10 13:13
autor: zacanaheim
Tak tylny napęd to upośledzenie tego samochodu :( . Gratuluje ślicznej jedynki.

Re: LukaszV8

: 2016-04-10 15:20
autor: Bogdan9999
Trochę chęci i dość tanio można mieć tylny napęd ;)

Re: LukaszV8

: 2016-04-10 15:42
autor: wuka
Bogdan9999 pisze:Trochę chęci i dość tanio można mieć tylny napęd ;)
Z bardzo mocnym naciskiem na trochę chęci :D

Re: LukaszV8

: 2016-04-10 15:50
autor: pawlacz
https://www.youtube.com/watch?v=-W48ROH9dkc wystarczy mieć s4 pod ręką, to chociaż awd będzie

Re: LukaszV8

: 2016-04-10 18:55
autor: marek08
Jak wszystko dobrze pojdzie, to beda w klubie chyba co najmniej dwie Jedynki z AWD (a wiadomo, ze z AWD mozna miec latwo RWD :P )

Re: LukaszV8

: 2016-04-14 17:54
autor: LukaszV8
-- oryginalny post 14 kwi 2016, o 17:42 --

To pewnie z 200kg by przytyło Probe z takim napedem...osiągi spadną...

-- dodano 14 kwi 2016, o 17:52 --
Bogdan9999 pisze:Trochę chęci i dość tanio można mieć tylny napęd ;)
Bogdan to jak ? Słucham z zaciekawieniem i to nie żaden cynizm...byłbym skłonny podjąć taki temat...
marek08 pisze:Jak wszystko dobrze pojdzie, to beda w klubie chyba co najmniej dwie Jedynki z AWD (a wiadomo, ze z AWD mozna miec latwo RWD :P )
Marek wystarczy rwd...

Re: LukaszV8

: 2016-04-14 18:11
autor: marek08
Do zabawy wiadomo, ze RWD, ale jak ktos ma kiedys w planach startowac na 1/4 mili, to bez AWD ani rusz ;) I mysle, ze latwiej byloby zrobic na cztery lapy, a pozniej jesli juz sobie odlaczac poloski (domowy sposob na RWD :D ) Mozna byloby wstawic Haldex'a z VW bez zmieniania polozenia silnika z poprzecznego na wzdluzny :wink: Tylko zabawa z zaadaptowaniem skrzyni, polosiami customowymi, no i oczywiscie z tylnym zawieszeniem i napedem :) Ale wszystko jest do ogarniecia i mam zamiar wlasnie w niedalekiej przyszlosci zaczac to ogarniac w moim Probe.

PS. Wiadomo, ze w serii osiagi spadna, ale jak ma sie AWD to juz jest sens isc w meskie moce :)

Pozdro :)

Re: LukaszV8

: 2016-04-14 19:49
autor: Romas
marek08 pisze: a pozniej jesli juz sobie odlaczac poloski (domowy sposob na RWD )
No toś mnie rozbawił :mrgreen:

Re: LukaszV8

: 2016-04-14 20:02
autor: marek08
Oczywiscie to byl zart, ale widzialem kilku agentow, ktorzy ucinali poloski i wsadzali koncowki w przedni dyfer tylko po to, zeby im olej nie ciekl i smigali na RWD :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: LukaszV8

: 2016-04-14 21:04
autor: Romas
ehh panie a wiesz na jakiej zasadzie działa napęd 4x4? myślisz ze zaślepisz i to będzie jeździło jak powinno? :mrgreen:

Re: LukaszV8

: 2016-04-14 21:12
autor: zacanaheim
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: haha...może jeździli UAZ'ami ;> stąd takie wnioski.

Re: LukaszV8

: 2016-04-14 21:36
autor: marek08
Szczerze mowiac, to chlopak, od ktorego kupilem Audi quattro bawil sie nia wczesniej w zime na RWD :wink: I wiem, ze nie jezdzil jak powinien, bo teoretycznie nie mial pelnej mocy na jednej osi :) Ale dobra, koniec juz bo sam sie pogubilem w tym co pisze #-o Dlatego mowie, z AWD moim zdaniem mniej zabawy, ale pewnie sie nie znam :P

Re: LukaszV8

: 2016-04-25 19:13
autor: LukaszV8
Czyli wkońcu co... chcąc nawet zaadaptować awd do probe nie ważne jakie czy to haldexa z aut vagowskich czy inne torseny np. pod samo rwd to jak mam to połączyć z f2t ? bo wyciąć szczelinę na wał napędowy to jeszcze pół biedy...

Re: LukaszV8

: 2016-04-25 22:18
autor: Bogdan9999
Da sie Panowie dużo się da kwestia odpowiedniej wiedzy i zaplecza warsztatowego lub $

Re: LukaszV8

: 2016-04-26 07:17
autor: Prezes5G19
Zawiecha cała do wyrzeźbienia od nowa . Tu już kłania się precyzyjna robota z spawalnictwa , materiałoznawstwa i mechaniki ogólnej . Jak dla mnie ktoś kto się na to szarpnie i dopnie swego z zadowalającym skutkiem jest już kimś .

Re: LukaszV8

: 2016-04-26 17:06
autor: LukaszV8
I w dużej mierze będzie to głównie sama satysfakcja, że mam probe awd niż ,,pożytek'' z tego bo za wyłożone pieniądze na to wszystko spokojnie starczyło by na jakąś subaru imprezę do zabawy... zależy jak leży jak to mówią... :-k

Re: LukaszV8

: 2016-04-26 17:10
autor: Bogdan9999
Hmm tak to prawda ale kto ma probe AWD ? hehe

Re: LukaszV8

: 2016-04-30 15:04
autor: LukaszV8
Orientuje się ktoś od czego są te dwie ,,puszki'' pod fotelem kierowcy ? coś od abs'u ?
Obrazek

Re: LukaszV8

: 2016-04-30 18:04
autor: Lukas007
Jedna puszka jest od aktywnego układu wspomagania o ile sie nie myle. Drugiej nie jestem pewien, ale chyba cos wlasnie z ABSem

Re: LukaszV8

: 2016-06-04 06:58
autor: LukaszV8
-- oryginalny post 30 kwi 2016, o 19:14 --

#-o #-o #-o #-o #-o a ja stwierdziłem, że jest to ten wzmacniacz od fabrycznego audio, porozpinałem wtyczki i byłem wielce zdziwiony, że mi anti locka na desce wyje***** #-o #-o #-o :oops:

Dzięki Lukas.

-- dodano 4 cze 2016, o 06:55 --

Klimatyzacja sprawdzona, szczelniutka, nabita czynnikiem przyjemnie chłodzi, ale niestety nie działa od strony elektrycznej... Sprężarkę uruchamiam na razie ,,na krótko'' bezpośrednio podając prąd z akumulatora, ale nie dziwie się bo czas nie obszedł się łagodnie ze stykami elektrycznymi od klimy...


Miałby ktoś schemat elektryczny jak to wygląda ?
Po włączeniu guzika A/C normalne, że powinna załączyć się sprężarka, ale czy ten mniejszy wentylator na chłodnicy też ??

pozdrawiam


PS.: Z autem dzieje się sporo ostatnio, ale wyniki prac zaprezentuję jak skończę czyli pewnie jak jesień nadejdzie.

Re: LukaszV8

: 2016-06-04 08:03
autor: vitek
LukaszV8 pisze:Miałby ktoś schemat elektryczny jak to wygląda ?
Zerknij tu :arrow: Strona główna forum :arrow: Dział techniczny :arrow: Elektryka - I gen (1989-1992) :arrow: ostatnia strona, trzydziesty temat od końca

Leń :wink: :mrgreen:

Re: LukaszV8

: 2016-06-18 20:26
autor: LukaszV8
-- oryginalny post 4 cze 2016, o 12:02 --

:oops: :oops: :oops:


Dziękuję Witku.

-- dodano 7 cze 2016, o 20:17 --

Walczę sobie...z elektryką klimy...Obrazek

Trzeba było skombinować nową wtyczkę do przekaźnika klimatyzacji tego przy wentylatorze bo ta stara wtyczka wraz z konektorami od przekaźnika wyglądała jak uśmiech orka z Mordoru....Obrazek

Wtyczki w żadnym elektrycznym sklepie nigdzie nie dostałem więc zapożyczyłem ją z innego elementu instalacji mojego Probe gdzie sobie sterczała nie używana bo pewnie była pod jakiś czujnik od vmm, w które moje probe nie jest wyposażony niestety...

Iiii pojawiło się dosłownie światełko nadzieji...po wciśnięciu przycisku a/c zapala się kontrolka od klimatyzacji, załącza sprężarkę i wentylator (na 2 sekundy i gaśnie)...zmykam stąd do odpowiedniego działu na forum...może chłopaki pomogą co dalej... :) Obrazek

-- dodano 18 cze 2016, o 20:26 --

czy to jest fabryczny wzmacniacz ????

Obrazek