Re: wymiana uszczelniaczy zaworow
: 2011-07-10 09:46
				
				no  ja nawet nie probuje zdejmowania zabezpieczen jesli zawór od razu prawie nie opiera sie o tlok bo i tak jest trudne  tzn  zdjac to łatwo ale zalozyc trudniej
  tzn  zdjac to łatwo ale zalozyc trudniej  ja mam 2.2 silnik  12 zaworow wiec i tak to jakos drogo z tymi u
   ja mam 2.2 silnik  12 zaworow wiec i tak to jakos drogo z tymi u
szczelniaczami - firma corteco nie mam pojecia czy dobe
  nie mam pojecia czy dobe  
 
hmm ja mam bardzo zaniedbany silnik wiec trzeba sie wziasc i zrobic wszystko porzadnie a nie na skróty jak to juz zrobilem z uszczelniaczami 
  
kto wie ile lat maja plyny paski itd poza tymi plynami  do spryskiwaczy
  poza tymi plynami  do spryskiwaczy  
   
   
   a olej w skrzyni biegow az strach pomyslec
  a olej w skrzyni biegow az strach pomyslec  no co do oleju to wiem ze w silniku  jest ok i poprzedni wlasciciel o to dbał
  no co do oleju to wiem ze w silniku  jest ok i poprzedni wlasciciel o to dbał  bo na 300 km wypija litr
  bo na 300 km wypija litr  
   
   
   
   
   
  
co do pierscieni...... mam dylemat bo kto wie czy te drozsze są lepsze 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   to nie jest takie oczywiste
   to nie jest takie oczywiste   chyba
 chyba   
  
			 tzn  zdjac to łatwo ale zalozyc trudniej
  tzn  zdjac to łatwo ale zalozyc trudniej  ja mam 2.2 silnik  12 zaworow wiec i tak to jakos drogo z tymi u
   ja mam 2.2 silnik  12 zaworow wiec i tak to jakos drogo z tymi uszczelniaczami - firma corteco
 nie mam pojecia czy dobe
  nie mam pojecia czy dobe  
 hmm ja mam bardzo zaniedbany silnik wiec trzeba sie wziasc i zrobic wszystko porzadnie a nie na skróty jak to juz zrobilem z uszczelniaczami
 
  kto wie ile lat maja plyny paski itd
 poza tymi plynami  do spryskiwaczy
  poza tymi plynami  do spryskiwaczy  
   
   
   a olej w skrzyni biegow az strach pomyslec
  a olej w skrzyni biegow az strach pomyslec  no co do oleju to wiem ze w silniku  jest ok i poprzedni wlasciciel o to dbał
  no co do oleju to wiem ze w silniku  jest ok i poprzedni wlasciciel o to dbał  bo na 300 km wypija litr
  bo na 300 km wypija litr  
   
   
   
   
   
  co do pierscieni...... mam dylemat bo kto wie czy te drozsze są lepsze
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   to nie jest takie oczywiste
   to nie jest takie oczywiste   chyba
 chyba   
  

 co do cen to spotkalem sie z roznymi zaleznie od sklepu od 120 za komplet w internecie  po 220 zwykly sklep a nawet-ponoc oryginalne mazdowskie 160 zł na jeden tłok
   co do cen to spotkalem sie z roznymi zaleznie od sklepu od 120 za komplet w internecie  po 220 zwykly sklep a nawet-ponoc oryginalne mazdowskie 160 zł na jeden tłok