coś mi stuka jak w dieslu

Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

obawiam sie ze jak juz masz bak bez czujnika to raczej ciezko bedzie (no chyba ze najdziesz takiego desperata co ci go wspawa ) ale zasadniczo lepiej odpuscic temat bo moze sie okazac ze za kilka lat beda chodzily wycieczki i bedzie "a tutaj prosze szanownej wycieczki byl kiedys garaz strobera ale po wybuchu zbiornika zostal tylko ogladany przez panstwa lej" :wink:
pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober »

Ale Ja nie chcę ingerować w bak(który jest plastikowy, chyba że mówisz o spawaniu plastiku :twisted: ) tylko pytam czy ktoś się nad tym pocił,jak to zrobił i czy działa!Jeżdże bez 4 lata i żyje :!: :twisted:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
Gość

Post autor: Gość »

Strober gdzie ty masz full kontrolek z podpisami????
U mnie tylko 1 lampka na licznikach jest nie uzywana (i nie ma podpisu ani piktogramiku)
Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober »

U mnie ciut więcej jest nie aktywnych np.zapięcie pasów,płyn wycieraczek,rezerwa,ABS.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
Gość

Post autor: Gość »

aaaa to przepraszam ;)

U mnie wsyskie dzialajom kiedy trzeba....
Gość

Post autor: Gość »

Witaj,

Te panewki ktore wymieniles to panewki korbowodowe. Nam popukuja popychacze hydrauliczne, a nie panewki.
A oryginalny popychacz caly mazdowski to gdzies 100PLN na jeden zawor.
Masz ich 16 to widzisz jaki bylby koszt wymiany wszystkich?

Stad takie rozwiazanie...
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

Cooly pisze:A oryginalny popychacz caly mazdowski to gdzies 100PLN na jeden zawor.
Masz ich 16 to widzisz jaki bylby koszt wymiany wszystkich?
A jak masz V6 to jest jeszcze fajniej :twisted:
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Gość

Post autor: Gość »

hehehehehe noooo jeszcze fajniej ;)
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

No chyba że ma się jeden silnik na części do drugiego..... Jeśli ktoś potrzebuje szklanki lub popychacza - zapraszam - jeszcze jedna głowica mi została. 8)
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
akademia
Posty: 163
Rejestracja: 2004-09-27 12:09
Galeria: viewtopic.php?t=5499

POzdrawiam

Post autor: akademia »

Ja kocham mojego czarnego probaska, został przywieziony z USA w pażdzierniku 1997 i od tej pory jest mój, traktuje go jak żonę:)) Polecam ten samochód WSZYSTKIM,tz chodzi o Probe, Ci co nim jeżdzą mają duszę tak samo jak one!:) Stukało mi chwilecke ale niewiem czy przez przypadek nie uciszylem tego wymianą oleju,która nastąpiła na drugi dzień:) Kochani koledzy proszę powiedzcie mi gdzie i jak mogę uciszyć plastiki które są z tyłu, bo czsami je troszkę słyszę...:)
Black Probe 16V 97/98 medici
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”