Siema Mam do was pytanie czy ktoś w swoim aucie montował zawór "blow off" bo widziałem taki na allegro i czy to coś daje ??? Ja bynajmniej myślę że tak !!! A co wy o tym myślicie ????????????????
daje linka
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=49231858
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=48068605
od ilu obrotów pompuje turbina ????
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
No ba, koszt 30 zł. Idź do hydraulicznego i poproś o zawór zwrotny, tylko solidny. Zastąp nim seryjnego by-passa i po zawodach. Rure ssania zaślep a do by passa u góry tam gdzie już pompuje powietrze, przymontuj zaworek hydrauliczny. Wiadomo że nie jest to perfekcyjne miejsce ale syczy nieźle. Niestety czasem potrafi komp ześwirować bo niestety zliczone powietrze gdzieś znika ale zdarza się to dość rzadko. I tylko po dłuższej ostrzejszej jeździe, sprawdziłem na by passie tak się nie dzieje.
Zamontowałem sobie dzisiaj manowakunometr.
I mam pytanko możecie mi opisać co dzieje sie ze wskazówką waszych wskaźników doładowania od momentu odpalenia do momentu ostrej jazdy ??
Bo u mnie to w tej chwili wygląda tak :
Po odpaleniu mam podciśnienie wynoszące -6, w momencie ruszenia wskazówka pnie sie w górę i przy spokojnym przyspieszaniu zamyka sie w okolicach 0 a w momencie depnięcia pompuje na 0,5 PSI i na tym sie kończy. Jak bym nie jechał to mi nie wchodzi wyżej niż 0,5. Zdaje mi sie że to ciut mało.
I jeszcze jedno pytanko, bo w sumie to nie wiem czy dobrze zamontowałem ten manometr. Wpiąłem sie na wężyk idący od tego górnego zaworu turbiny, (co jest między turbo a intercoolerem) idącego w kierunku podszybia - sorki za laicki opis ale mam małe pojęcie o właściwm nazewnictwie tych urządzeń hihihi i sie zastanawiam czy ten wężyk nie jest podciśnieniowy
I mam pytanko możecie mi opisać co dzieje sie ze wskazówką waszych wskaźników doładowania od momentu odpalenia do momentu ostrej jazdy ??
Bo u mnie to w tej chwili wygląda tak :
Po odpaleniu mam podciśnienie wynoszące -6, w momencie ruszenia wskazówka pnie sie w górę i przy spokojnym przyspieszaniu zamyka sie w okolicach 0 a w momencie depnięcia pompuje na 0,5 PSI i na tym sie kończy. Jak bym nie jechał to mi nie wchodzi wyżej niż 0,5. Zdaje mi sie że to ciut mało.
I jeszcze jedno pytanko, bo w sumie to nie wiem czy dobrze zamontowałem ten manometr. Wpiąłem sie na wężyk idący od tego górnego zaworu turbiny, (co jest między turbo a intercoolerem) idącego w kierunku podszybia - sorki za laicki opis ale mam małe pojęcie o właściwm nazewnictwie tych urządzeń hihihi i sie zastanawiam czy ten wężyk nie jest podciśnieniowy
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
- DENAT
- Posty: 206
- Rejestracja: 2003-10-24 13:39
- Galeria: viewtopic.php?t=13615
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Ja też mam u siebie taki zawór tylko że większy i robi duże psss i co najważniejsze spełnia swoje zadanie czyli upuszcza powietrze.Sqad pisze:No ba, koszt 30 zł. Idź do hydraulicznego i poproś o zawór zwrotny, tylko solidny. Zastąp nim seryjnego by-passa i po zawodach. Rure ssania zaślep a do by passa u góry tam gdzie już pompuje powietrze, przymontuj zaworek hydrauliczny. Wiadomo że nie jest to perfekcyjne miejsce ale syczy nieźle. Niestety czasem potrafi komp ześwirować bo niestety zliczone powietrze gdzieś znika ale zdarza się to dość rzadko. I tylko po dłuższej ostrzejszej jeździe, sprawdziłem na by passie tak się nie dzieje.
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa