Strona 2 z 5
					
				
				: 2007-02-25 22:51
				autor: Lisiu
				Drzymek pisze:Maxxum pisze:To może i ja się podepnę pod temat...
W tym tygodniu również wystąpiły u mnie problemy ze zbyt niskimi obrotami na biegu jałowym. Jadę sobie na jakimś biegu, włączam na luz i obroty spadają do 500 obr./min, silnik przez 1-2 sekundy nierówno pracuje a potem obroty wchodzą na normalny poziom, czyli jakieś 750 obr./min
Stary, dokładnie mam tak samo od tygodnia. Jadę, wrzucam na luz, sekundę go przydusi i znowu jest normalnie. Może to zapchany filtr paliwa? 

 
ja tak mam od kiedy tylko mam probka, filtr nowiutki, świece i kable też, dolot szczelny. Nie mam pojęcia co to powoduje... 

 
			 
			
					
				
				: 2007-02-25 22:57
				autor: Eli
				silniczek krokowy... najlepiej go wyjac i wyczyscic.. nie ma najczesciej sensu wymieniac
			 
			
					
				
				: 2007-02-25 23:01
				autor: Maxxum
				Też myślałem nad filtrem paliwa - to by nawet miało sens, bo objawy wystąpiły po zatankowaniu nowego paliwa, może poszedł jakiś syfek na filtr. Trzeba będzie to oblukać.  

 
			 
			
					
				
				: 2007-02-26 15:19
				autor: davidlive
				Panowie to jest jakaś paranoja .U mnie jest to samo nie moge obrotów zwiększyć i jak wcisne sprzegło to jest tak 500 i dopiero potem sie podnosi  
  
 
			 
			
					
				
				: 2007-02-26 16:10
				autor: _KrISS_
				Ja mam to samo. Podkręciłem trochę na przepustnicy i jest lepiej ale do ideału sporo brakuje.
			 
			
					
				
				: 2007-02-27 12:49
				autor: ZENiTH
				A ja właśnie uporałem się z problemem. Sprawdźcie sobie gumowe kolanko łączące przepływomierz z plastikową rurą łączącą przepływomierz z turbiną. Na tym gumowym kolanku występują duże drgania od silnika i niestety od starości pęka guma i wylatują dziury. Pęknięcie powoduje zasysanie lewego powietrza i dzieją się cuda.
			 
			
					
				
				: 2007-02-27 13:26
				autor: Drzymek
				ZENiTH pisze:A ja właśnie uporałem się z problemem. Sprawdźcie sobie gumowe kolanko łączące przepływomierz z plastikową rurą łączącą przepływomierz z turbiną. Na tym gumowym kolanku występują duże drgania od silnika i niestety od starości pęka guma i wylatują dziury. Pęknięcie powoduje zasysanie lewego powietrza i dzieją się cuda.
Ja nie mam tego kolanka, bo mam wszystko zastąpione łącznikami tuningowanymi a i tak mam taką dolegliwość.
 
			 
			
					
				
				: 2007-02-27 18:12
				autor: Pelot
				Drzymek pisze:ZENiTH pisze:A ja właśnie uporałem się z problemem. Sprawdźcie sobie gumowe kolanko łączące przepływomierz z plastikową rurą łączącą przepływomierz z turbiną. Na tym gumowym kolanku występują duże drgania od silnika i niestety od starości pęka guma i wylatują dziury. Pęknięcie powoduje zasysanie lewego powietrza i dzieją się cuda.
Ja nie mam tego kolanka, bo mam wszystko zastąpione łącznikami tuningowanymi a i tak mam taką dolegliwość.
 
a może one są nie szczelne...
 
			 
			
					
				
				: 2007-02-27 18:59
				autor: Bogdan9999
				Chłopaki mam to samo z tym ze u mnie czasem nawet potrafi zgasnąć  

  I teraz nie wiem co robić ale tak łatwo mu nie odpuszczę  

  Ewentualnie pomocnik 10 kilowy stoi w garażu. 

 
			 
			
					
				
				: 2007-02-27 20:48
				autor: Maxxum
				jedno mogę powiedzieć - wymieniłem filtr paliwa - nie pomogło  
 
Zagadka nadal nie rozwiązana...
 
			 
			
					
				
				: 2007-02-28 09:25
				autor: ZENiTH
				Mam jeszcze jedną propozycję rozebrać przepustnice i wyczyścić całość benzyną w szczególności taką małą dyszę w BAC. Trzeba sprawdzić całą drogę zasysania powietrza od filtra do przepustnicy. Gdzieś może być nie szczelność
			 
			
					
				
				: 2007-02-28 10:34
				autor: Bogdan9999
				U mnie była czyszczona przepustnica nic nie pomogło 

 
			 
			
					
				
				: 2007-03-01 14:48
				autor: Maxxum
				u mnie też przepustnica była czyszczona jakiś rok temu...
			 
			
					
				
				: 2007-03-02 15:18
				autor: Drzymek
				No to może ten silniczek krokowy... 

 
			 
			
					
				
				: 2007-03-02 15:53
				autor: davidlive
				
			 
			
					
				
				: 2007-03-03 08:56
				autor: Drzymek
				
			 
			
					
				
				: 2007-03-03 16:58
				autor: davidlive
				
I co w związku z tym ??? w czym nam to pomoże ,masz jakieś propozycje ???
 
			 
			
					
				
				: 2007-03-04 02:12
				autor: Eli
				
http://nubira.autokacik.pl/porady/silni ... czekk.html
przeczytaj uwaznie i pomysl czy mozna nie wyposazyc PRoba w silniczek krokowy 

 
			 
			
					
				
				: 2007-03-04 11:32
				autor: Drzymek
				
			 
			
					
				
				: 2007-03-04 13:51
				autor: davidlive
				Jestem załamany cos sie poj** znów . 
Panowie sytuacia wygląda następująco ,
silnik gdy jest zimny warjuje , obroty skacza od 400 do 1500 albo stoja na 1500 , gdy sie nagrzeje wszystko w porządku autko wymiata ale na zimnym to litosci . 
Nie czaje tego co mu może być, jak jest zimny to nawet gasnie , może to filtr paliwa (tak nawiasem to ile on kosztuje ).
			 
			
					
				
				: 2007-03-04 15:15
				autor: daniel
				filtr paliwa to sa jakies grosze powaznie, a z tym wariowaniem 

  sprawdzałeś kody błędów??, jak ja miałem uszkodzony zaworek od odmy i czujnik temp to podobnie było 

 
			 
			
					
				
				: 2007-03-04 15:30
				autor: york
				filtr paliwa ~ 50zl
			 
			
					
				
				: 2007-03-04 16:25
				autor: daniel
				york pisze:filtr paliwa ~ 50zl
ja dałem 30zł.
 
			 
			
					
				
				: 2007-03-04 20:41
				autor: davidlive
				Czujnik temp. jest koło termostatu tak???
			 
			
					
				
				: 2007-03-04 21:31
				autor: daniel
				tam masz 2 czujniki koło termostatu, jeden co "steruje" wentylatorem i 2-gi bliżej pokrywy zaworów ( taki gruby) co niesie informacje do kompa 

 , od tego czujnika dość wiele zależy, jak ja miałem go uszkodzone, to gdy na dworze było tylko +1 to dosłownie za 10-tym razem samochód odpalał, wymieniłem czujnik i gdy było -10 samochód stał 2 dni, przyszedłem i bez gazu go odpaliłem 

  więc różnica kolosalna