Klimatyzacja, nabijanie, nawiew, sterowanie, rezystory itp.
- Pluto
- Posty: 597
- Rejestracja: 2006-04-23 17:57
- Galeria: viewtopic.php?t=11609
- Lokalizacja: Ostrołęka
A gdzie można dostać takie sprężynki. Żeby było tak jak w oryginale bo przylutowałem druciki miedziane o odpowiednich długościach i grubościach ale biegi w 1,2 i 3 biegu dmuchały mi z identyczną siłą. Tak jak na 3.
Jak wlutowałem sprężynki od długopisu (obydwie takie same) to dmuchawa chodziła jak należy ale niedługo bo 2 bieg znowu się przepalił. I działa tylko 3 i 4 jak wcześniej.
Jak wlutowałem sprężynki od długopisu (obydwie takie same) to dmuchawa chodziła jak należy ale niedługo bo 2 bieg znowu się przepalił. I działa tylko 3 i 4 jak wcześniej.
I love Skyline
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
Zamiast tych :sprężynek" ja pewnie wlutowałbym 5 lub 10W rezystory o zbliżonych wartościach.
Kiedyś jak naprawiałem u siebie nawiew to mierzyłem prąd jaki pobiera silnik dmuchawy (co prawda nie mam rezystorów tylko płynną regulację dzięki tranzystorowi) i wyszło że pobiera maksymalnie 5-6A. Więc rezystory, powinny chyba wytrzymać.
Kiedyś jak naprawiałem u siebie nawiew to mierzyłem prąd jaki pobiera silnik dmuchawy (co prawda nie mam rezystorów tylko płynną regulację dzięki tranzystorowi) i wyszło że pobiera maksymalnie 5-6A. Więc rezystory, powinny chyba wytrzymać.
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
nie nie ma tak latwoPluto pisze:A gdzie można dostać takie sprężynki. Żeby było tak jak w oryginale bo przylutowałem druciki miedziane o odpowiednich długościach i grubościach ale biegi w 1,2 i 3 biegu dmuchały mi z identyczną siłą. Tak jak na 3.
Jak wlutowałem sprężynki od długopisu (obydwie takie same) to dmuchawa chodziła jak należy ale niedługo bo 2 bieg znowu się przepalił. I działa tylko 3 i 4 jak wcześniej.
tu masz opornosci na kazdym biegu:
1,38 om
0,62 om
0,33 om
0,05 om
wiec mozesz to sobie miernikiem pyknac no ja nie moglem bo owego urzadzenia nie posiadalem, ale jak sam zobaczyles kazdy rezystorek ma swoja grubosc i dlugosc, wiec na oko nie ma co sie bawic bo jak sam napisales miales wszystkie biegi o tej samej sile nawiewu
jezeli masz zaprzyjaznionego elektryka to mysle ze bez problemu to by Ci zrobil, ja np juz musze sie zastanowic nad kupnem omomierza, bo to przydatna rzecz
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA
- Pluto
- Posty: 597
- Rejestracja: 2006-04-23 17:57
- Galeria: viewtopic.php?t=11609
- Lokalizacja: Ostrołęka
Bardzo chętnie w końcu kogoś poznam ale najpierw musze dokończyć autko bo stoi w garażu i trochę tam dłubie. Sprężynki, tarcze ,klocki, wydech 2.5", filterek stożkowy, szybę musze wymienić przednią (ale jeszcze jej nie mam), szybki przyciemnieć, żaróweczki te niby xenony, diodowe w halogen ( połamałem jeden klosz ) jakieś kółka do 1500zł z oponami jakby ktoś gdzieś to chętnie itp. itd.Bogdan9999 pisze:Pluto podejdź do mnie to ci dam to ustrojstwo A czy ty przypadkiem nie chodzisz do medyka w Przasnyszu ??
Jak skończe to wpadne
Sorry za offa
A i nie chodze do przasnysza.
I love Skyline
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
A cóż to za pomysł z wlutowaniem sprężynek od długopisu?
A jeszcze lepszy z użyciem miedzianego drutu.
Miedź jest bardzo dobrym przewodnikiem prądu, a tu chodzi o to, aby
ten prąd zatrzymać. Nie na darmo nazywa się to drut oporowy.
Już tyle było pisane o tym skąd wziąć taki drut oporowy, że wystarczyło tylko troszkę poczytać.
A jeszcze lepszy z użyciem miedzianego drutu.
Miedź jest bardzo dobrym przewodnikiem prądu, a tu chodzi o to, aby
ten prąd zatrzymać. Nie na darmo nazywa się to drut oporowy.
Już tyle było pisane o tym skąd wziąć taki drut oporowy, że wystarczyło tylko troszkę poczytać.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Oporności też były już w pierwszym poście na tej stronie - zwróćcie też uwagę, że jeśli ktoś ma klimę, to nie ma ostatniego rezystora (zamiast niego jest przewód = 0Ω).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Pluto
- Posty: 597
- Rejestracja: 2006-04-23 17:57
- Galeria: viewtopic.php?t=11609
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Roswell
- Posty: 441
- Rejestracja: 2006-09-01 11:12
- Galeria: viewtopic.php?t=9688
- Lokalizacja: Ustroń
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Zwykły nadprzewodnik
Właśnie dlatego płytka jest dodatkowo chłodzona (powietrzem)
Właśnie dlatego płytka jest dodatkowo chłodzona (powietrzem)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- domo
- Posty: 745
- Rejestracja: 2006-04-08 20:45
- Galeria: viewtopic.php?t=11027
- Lokalizacja: Gubin
ma to swój numer katalogowy i można to zamówić, kiedyś chłopaki podawali cene i była to cyfra 3-znakowa
nie lepiej nakręcić troche drutu oporowego w spiralke zlutować porządnie albo zgrzać najlepiej
troche roboty ale kupa pieniędzy zaoszczędzona.
Z doświadczenia wiem, że najlepiej od razu poszukać nowych wkrętów do przykręcenia całości bo orginałki mogą być mocno skorodowane.
nie lepiej nakręcić troche drutu oporowego w spiralke zlutować porządnie albo zgrzać najlepiej
troche roboty ale kupa pieniędzy zaoszczędzona.
Z doświadczenia wiem, że najlepiej od razu poszukać nowych wkrętów do przykręcenia całości bo orginałki mogą być mocno skorodowane.
Lecz nie skończyła się obława i nie śpią gończe psy
I giną ciągle wilki młode na całym Bożym świecie
Nie dajcie zedrzeć z siebie skór, brońcie się i wy
O, bracia wilcy brońcie się nim wszyscy wyginiecie
I giną ciągle wilki młode na całym Bożym świecie
Nie dajcie zedrzeć z siebie skór, brońcie się i wy
O, bracia wilcy brońcie się nim wszyscy wyginiecie
- guciek
- Posty: 365
- Rejestracja: 2006-05-16 23:19
- Galeria: viewtopic.php?t=9590
- Lokalizacja: Trzebinia
Gdzie w Krakowie lub w okolicach nabije klime gazem R12?
musze dopełnic czynnik i dzwonie po zakladach i nigdzie nie maja gazu r12 albo mowia ze moga zalatwic ale to bedzie kosztowac .wiec musze znalesc zrodlo gdzie i pewnie nabije r12.
orietuje sie moze ktos moze ktos jak by bylo w katowicach tez mi odpowiada bo tu i tu mam taka sama droge
orietuje sie moze ktos moze ktos jak by bylo w katowicach tez mi odpowiada bo tu i tu mam taka sama droge
był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
przez telefon to wątpie żeby Ci ktoś powiedział że Ci nabije, to jest zabronione i grożą za to spore grzywny. Podejżewam że osobiście było by Ci łatwiej dogadać się
Tylko czy sie opłaca??
jak nabicie wyniesie ok.300zł ...
a problem z dostaniem tego czynniku będzie coraz większy,
więc jak planujesz się chłodzić dłużej, to może warto pomyśleć o przerobieniu układu?? wtedy nabicie może nawet 100zł kosztować
Tylko czy sie opłaca??
jak nabicie wyniesie ok.300zł ...
a problem z dostaniem tego czynniku będzie coraz większy,
więc jak planujesz się chłodzić dłużej, to może warto pomyśleć o przerobieniu układu?? wtedy nabicie może nawet 100zł kosztować
- wacek
- Posty: 176
- Rejestracja: 2006-10-31 12:58
- Galeria: viewtopic.php?t=14682
- Lokalizacja: a z Lasu
Tu http://www.auto-klima.pl/ nabijają klimatyzację czynnikiem R12
"Polemika - w zależności od interlokutora może to być wymiana poglądów, wymiana ciosów lub wymiana ognia."
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Eeee ja miałem w poprzednim probe napełnione zwykłem odczynnikiem bo tego nie mogłem dostać i nic się nie stało.
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
w Dąbrowie Górniczej nabijesz bez problemu cena 250 PLN. pisz na Pw. to powiem ci jak dojechać, bo dokładnie nie znam adresu, ale dojazd jest prosty bo warsztat jest na głównej ulicy.
pzdr.
pzdr.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
a czy ktos wie gdzie w okolicy częstochowy nabijają czynnikiem r12?
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Wprawdzie nie wiem jak sprawdzić, ale jeżeli masz regulację zawieszenia i też przestała działać to na 99 % to ten przekaźnik. Poza tym jak autko było u blacharza mógł być wyjmowany akumulator a podczas tej czynności łatwo urwać ten przekaźnik albo poluzować przewody na nim.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Miałem wymieniany przedni błotnik od strony aku i może to być to. Jeżeli idzie o regulację zawieszenia to pomimo, że nie działała słychać było wcześniej (zanim oddałem Pysię do rzeźnika) jak coś tam przełącza przy kołach.
Co to za przekaźnik, gdzie go można dostać, czym zastąpić i ile zedrze?
Co to za przekaźnik, gdzie go można dostać, czym zastąpić i ile zedrze?
Red 2.2 GT '91