: 2006-05-13 21:08
				
				FE3 jest na zaprzyjkaźnionym szrocie niedaleko mnie za 2000zł.  Jak by co to daj znaka.
 Jak by co to daj znaka. 
			 Jak by co to daj znaka.
 Jak by co to daj znaka. 
 Jak by co to daj znaka.
 Jak by co to daj znaka. 
 , chetnie bym taki nabyl
 , chetnie bym taki nabyl 
Wiesz może dla mnie mała ingerencja to ma inne granice niż u innychSqad pisze:250 koni i mało ingerencji??prosze nie ośmieszaj się, chce to zobaczyć.

 wiadomo już o jakiś różnicach w pracy silnika czy jeszcze rozebrany?
  wiadomo już o jakiś różnicach w pracy silnika czy jeszcze rozebrany? Ładne ładne
  Ładne ładne  Dobra robota, a to jeszcze nie wszystko co odkryjemy na koniec projektu
 Dobra robota, a to jeszcze nie wszystko co odkryjemy na koniec projektu 
Czyzby tam sie chowal jakis chrom na zakrytych kolektorach??RX pisze:Witam,
HeheŁadne ładne
Dobra robota, a to jeszcze nie wszystko co odkryjemy na koniec projektu
Pozdrawiam!
 
  
 
   
  
 Chociaż mi chodziło o dalsze przeróbki podnoszące moc, nie tylko kolektory zostały zmienione
 Chociaż mi chodziło o dalsze przeróbki podnoszące moc, nie tylko kolektory zostały zmienione  Ale to już hamownia prawdę powie
 Ale to już hamownia prawdę powie 
 
   
  
Tutaj powinien wypowiedzieć się Kalii, on dłubie.zukdrawsko pisze:Witam.
RX zdradz jakie sa koszta zrobienia takich kolektorów
 A RX myślę że w te lato to zobaczę twoje auto ??
  A RX myślę że w te lato to zobaczę twoje auto ?? 
 Ładna robota zobaczymy ile z tego wyjdzie kuników
  Ładna robota zobaczymy ile z tego wyjdzie kuników  
 
 
 A na poważnie osłona termiczna jest zrobiona po to że ścianki kolektora mają 1,5mm przez co bardzo szybko oddają ciepło i mogą się nawej rozgrzewać do czerwoności .Co do polerowanej stali to wszystko wygląda ładnie ale wystarczy pośmigać parę dni i cały efekt chrom zrobi się żółty a potem ciemnobrązowy tak było u mnie w jedynce kolektory były polerowane a już po odpaleniu i rozgrzaniu zrobiły się żółte.Natomiast jeżeli chodzi o cenę to narazie mogę podać cenę samych materiałów w granicach 650 700zł - tokarz bierze za wykrojenie kryz 300 a reszta chodzi mi o rurki z kwasówki i kolana to jak ktoś ma rabaty to może nieco taniej ja niestety nie mam ale ogólnie kwasówka jest droga i tego się nie przeskoczy.
 A na poważnie osłona termiczna jest zrobiona po to że ścianki kolektora mają 1,5mm przez co bardzo szybko oddają ciepło i mogą się nawej rozgrzewać do czerwoności .Co do polerowanej stali to wszystko wygląda ładnie ale wystarczy pośmigać parę dni i cały efekt chrom zrobi się żółty a potem ciemnobrązowy tak było u mnie w jedynce kolektory były polerowane a już po odpaleniu i rozgrzaniu zrobiły się żółte.Natomiast jeżeli chodzi o cenę to narazie mogę podać cenę samych materiałów w granicach 650 700zł - tokarz bierze za wykrojenie kryz 300 a reszta chodzi mi o rurki z kwasówki i kolana to jak ktoś ma rabaty to może nieco taniej ja niestety nie mam ale ogólnie kwasówka jest droga i tego się nie przeskoczy.Z samych kolektorów się nie dowiemy bo jeszcze zmodyfikowana została głowica - ile się dało tyle się ściągnęło (dużolukask pisze:No no i nawet zaizolowane termicznieŁadna robota zobaczymy ile z tego wyjdzie kuników
 ), a żeby ściągać dalej, trzeba by dłubnąć rozrząd bo nie zgadzałyby się znaki. Ponad to seryjne kolektory miały dwa precaty, których obecnie nie ma. Dalej - vris mod - przelot 2" + przelotowy tłumik robiony na zamówienie - smt6 - strojenie i chya koniec... hmm
 ), a żeby ściągać dalej, trzeba by dłubnąć rozrząd bo nie zgadzałyby się znaki. Ponad to seryjne kolektory miały dwa precaty, których obecnie nie ma. Dalej - vris mod - przelot 2" + przelotowy tłumik robiony na zamówienie - smt6 - strojenie i chya koniec... hmm 
 
  

RX jak będziesz piłował silnik to w masce chirurgicznejKALII pisze:To koc azbestowy .
 
   
  Bogdan, KLZE chyba nie ma jeszcze EGR.
  Bogdan, KLZE chyba nie ma jeszcze EGR.Koc azbestowy jest dobry heheRonin pisze: Bogdan, KLZE chyba nie ma jeszcze EGR.


