Strona 4 z 12

Re: LukaszProbe

: 2015-12-27 13:57
autor: LukaszProbe
-- oryginalny post 2015-12-21 17:26 --
vitek pisze:Zrobiłeś Pobkowi ładny prezent po choinkę :wink:
A co tam bede się przejmował ;) Może już półmetek osiągnięty... Chociaz bo ja wiem:)

Re: LukaszProbe

: 2015-12-29 21:51
autor: BomberMAX
Panie jak tam, remont zriobiony?

Re: LukaszProbe

: 2015-12-29 22:00
autor: LukaszProbe
Auto stoi juz u mechanika 8 dzien i jak na razie zdjął tylko glowice:/ Ciągle robi cos innego.. Masakra z tymi mechanikami. Dam znac jak będzie gotowy.A jak tam BomberMax lakiernik ;) będą jakieś fotki :)?

Re: LukaszProbe

: 2015-12-29 22:08
autor: BomberMAX
Będą, miałem odebrać kawałek czasu temu, ale auto zostało na dłużej bo drobiazgi są do porobienia u jego brata mechanika typu drzwi podnięść, zamki usprawnić i takie tam inne sprawki na które zwyczajnie nie znajduję ostatnio czasu, 3 zmiany świątki, piątki niedziele itp itd. natomiast grafik na 2-dni, nic nie można zaplanować na spokojnie, a podobno mundurowi tak dobrze mają.

Re: LukaszProbe

: 2015-12-30 01:21
autor: KrecioPL
LukaszProbe pisze:Auto stoi juz u mechanika 8 dzien i jak na razie zdjął tylko glowice:/ Ciągle robi cos innego.. Masakra z tymi mechanikami.
Mój stoi od 2 tygodni w warsztacie i jak ostatnio dzwoniłem to nawet go nie dotknęli. Ponoć stoi tak jak stał zaparkowany przeze mnie... Szlag mnie trafia.

Re: LukaszProbe

: 2015-12-30 10:25
autor: Eli
Może trzeba zmienić mechanika?

Re: LukaszProbe

: 2015-12-30 12:54
autor: Gooray
No, no, jest takich dwóch w okolicach Wawy co się znają!

Re: LukaszProbe

: 2015-12-30 13:58
autor: KrecioPL
Obecnie stoi u elektryka w Piasecznie.

Re: LukaszProbe

: 2016-01-08 15:05
autor: LukaszProbe
-- oryginalny post 2015-12-30 17:51 --

Mam dobre wieści:) Mechanik wymienił pierścienie :) Jak byłem na "kontroli" to właśnie skręcał miskę. Oczywiscie dałem mu od razu zaworek pompy oleju, żeby za jedną robotą wymienił.Podobno silnik w bardzo dobrym stanie co mnie cieszy:) Jutro mają planować glowice. Po sylwku autko ma byc do odbioru. Długo to trwa ale mam nadzieję, że będzie warto :)

-- dodano 2016-01-08 15:05 --

Ma ktos patent jak wyjąć pozostałość po czujniku predkosci znajdującego się na gorze skrzyni biegów, pod przepustnicą (slaby dostęp) Mechanik dziś rozlozyl ręce. Częściowo ułamany czujnik nawet nie drgnie tak się zapiekł. Moze jakis specjalny preparat? Kurcze od zakupu jeżdzę bez wskaznika predkosci :/ kicha jak nie wiem. Nie chce mi się z tego powodu wyjmować skrzyni...

Re: LukaszProbe

: 2016-01-08 20:32
autor: Romas
rozwiercić troche dookoła stalowego rdzenia i wyszarpać za niego, np. szczypy i zbudować młotek bezwładnościowy

Re: LukaszProbe

: 2016-01-08 21:50
autor: LukaszProbe
-- oryginalny post 2016-01-08 21:22 --
Romas pisze:rozwiercić troche dookoła stalowego rdzenia i wyszarpać za niego, np. szczypy i zbudować młotek bezwładnościowy
Romas dzieki za rade ale mozna troche jaśniej :) szczypy i młotek bezwładnościowy- co to?

-- dodano 2016-01-08 21:48 --

Dzisiaj doszła jeszcze inna sprawa.. mechanik złożył silnik w całość a probek nie chce zagadac:) Dodatkowo przy rozbiorce zapomnial sobie zaznaczyc jak byl zalozony aparat zaplonowy. Przeslalem mu info dotyczące ustawienia z naszego forum i niby zrobil to ksiązkowo..Jakaś propozycja od Was?? Moze jakas wtyczka nie dopieta? Silnik generalnie kręci ale nie ma z tego żadnego efektu..
I jeszcze jedno po przekręceniu stacyjki na panelu przed odpaleniem powinien się świecic cheek silnika? Bo z tego co pamietam to mi się nie swiecił a teraz jest cały czas... Mam nadzieję, że auto od mechanika wyjedzie sprawne:) bo w sumie sprawne zostawiłem. Chciałem tylko uszczelnić silnik.. zobaczymy jak to się zakończy:)

Re: LukaszProbe

: 2016-01-09 00:28
autor: Romas
u masz przykład młotka https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q= ... 1945318221
a codo aparatu to są 4 możliwości go zamontowania o ile go nie rozbierał, bo wtedy jeszcze x4 o ile podpiął prawidłowo fajki, bo jak nie to wtedy dochodzi kolejnych kilka kombinacji :wink:

Re: LukaszProbe

: 2016-01-09 17:03
autor: LukaszProbe
-- oryginalny post 2016-01-09 08:27 --

Dzieki za pomoc. Fajki są na bank dobrze podpięte. Aparat nie byl rozbierany. Sposob montazu aparatu - na jedynce tlok w gornym polozeniu , palec w aparacie ustawiony na jedynce. Moze jakas inna przyczyna jest... Mam drugi aparat w domu zloze go w calosc i zawiozę go do niego moze cos pomoże.

-- dodano 2016-01-09 17:03 --

Silnik odnowiony :) Probeczek juz w domku :)
Kilka fotek z dzisiejszego dnia..

Re: LukaszProbe

: 2016-01-09 21:58
autor: Dziki Beduin
Fajnusio i co było powodem usterki? Ładniutko wygląda ;)

Re: LukaszProbe

: 2016-01-09 22:33
autor: LukaszProbe
Dziki Beduin pisze:Fajnusio i co było powodem usterki? Ładniutko wygląda ;)
Nie bylo usterki po prostu źle założył aparat. Ustawił jak być powinno i hula elegancko ;)

Re: LukaszProbe

: 2016-01-09 22:48
autor: Dziki Beduin
No to dobrze że nic poważnego.

Re: LukaszProbe

: 2016-01-10 16:29
autor: LukaszProbe
Troszkę na dniach zebrałem nowych części do Probasa.. Nowe reflektory , xsenon, nakładki progowe, uszczelki na szyby drzwi przednich, rozpórka. Tak że w najbliższym czasie jest co robić :) Kupiłem też listwę obniżającą przedni zderzak co prawda z innego auta ale po przymiarce pasuje. W lato czeka mnie malowanie dlatego muszę kupić jakiś kompresorek do lakierowania...
W sumie przez cztery miesiące jak mam probka trochę rzeczy już przy nim zrobiłem..Zrobię całą listę to wkleje do mojego tematu..pewnie się trochę uzbiera...Byle do przodu ;)

Re: LukaszProbe

: 2016-01-10 16:54
autor: Prezes5G19
To żeś się szarpnoł trochu. Życzę samych powodzeń z probkiem w nowym roku i pozdrawiam.

Re: LukaszProbe

: 2016-01-10 17:03
autor: wuka
Do xsenonów zamontuj sobie spryskiwacze, bo Ci dowód zabiorą.

Re: LukaszProbe

: 2016-01-10 19:43
autor: LukaszProbe
wuka pisze:Do xsenonów zamontuj sobie spryskiwacze, bo Ci dowód zabiorą.
Dzięki za radę!

Zrobiłem taki mały rachunek sumienia - co zrobiłem w Probku przez ostatnie cztery miesiące... a końca jeszcze nie widać ;)

- Konserwacja podwozia.
- nowy filtr powietrza
- nowy sworzeń, przegub używany, tłumik środkowy, opony wyważanie
- Wymiana na używaną chłodnice wspomagania układu kierowniczego
- Światła do jazdy dziennej LED
- Wymiana stacyjki oraz dorobienie klucza
- nowy filtr paliwa
- Nowe klocki hamulcowe i tarcze przód (firmy Sakura)
- Rozrząd Powergrip 135na20 (5341XS), pompa wody, uszczelka pod klawiaturą, łożysko w prawym przednim kole, świece Denso
- Wymiana piór wycieraczek
- Regulacja gazu (STAG 4 generacji, sekwencyjny, wtrysk wielopunktowy)
- Zbieżność przód
- Założenie wewnętrznej anteny radiowej
- Wymiana oleju mineralny
- Nowa miska oleju
- Nowe przewody WN Magneti Marelli
- Wymiana uszczelki pomiędzy kolektorem a strumienicą
- Nowy filtr gazu fazy lotnej i fazy przejściowej
- Dodatnie preparatu czyszczącego układ do benzyny oraz do Gazu marki Boll
- Czyszczenie przepustnicy oraz elektrozaworu (tzw krokowiec) oraz zaślepienie zaworu EGR, wymiana uszczelki pod przepustnicą (FS01-13-655)
- Założenie nowej centralki do sterowania centralnym zamkiem z pilota Motokey
- Spawanie wzmocnienie lewa podłużnica oraz prawy tylny próg wraz z konserwacją progu od wewnątrz preparatem do profili zamkniętych
- Regulacja drzwi (dołożenie podkładki pod dolny zawias)
- Uszczelki konserwacja
- Remont silnika – nowe pierścienie olejowe (Power seal), uszczelniacze zaworów, uszczelka pod głowicą, uszczelka pod klawiaturę, uszczelka kolektorów (zestaw uszczelek Ajusa), planowanie głowicy, wymiana dwóch prowadnic zaworowych.
- Wymiana oleju Shell Helix hx7 10w40 + filtr oleju
- Wymiana zaworka pompy olejowej wraz ze sprężynką (FS01-14-115 i FE5A-14-116)
DODATKOWO w 2015r – wymiana i naprawa w kabinie oświetlenia na LED, zdjęcie tylnych emblematów, wymontowanie na stałe tylnej wycieraczki oraz oryginalnej anteny, przyciemnienie tylnej blendy ozdobnej od świateł, częściowe wygłuszenie tylnej części pojazdu, założenie podłokietnika, wymiana kierownicy skórzane MEDICI na lepszy stan, założenie maskownic na tylne głośniki
Zakupione do założenia - komplet listew progowych, spoiler, klosze + xenon, listwa na zderzak, uszczelki do szyb

Na chwilę obecną to by było na tyle :)

Re: LukaszProbe

: 2016-01-10 19:49
autor: Romas
wuka pisze:Do xsenonów zamontuj sobie spryskiwacze, bo Ci dowód zabiorą.
ze spryskami czy bez dowód i tak poleci :wink:

Re: LukaszProbe

: 2016-01-10 20:10
autor: wuka
Romas pisze:
wuka pisze:Do xsenonów zamontuj sobie spryskiwacze, bo Ci dowód zabiorą.
ze spryskami czy bez dowód i tak poleci :wink:
Chyba nie do końca, sprawdzają czy klosz ma homologację, i w przypadku xsenonów czy są spryskiwacze. Ale na 100% pewien nie jestem.

Re: LukaszProbe

: 2016-01-10 20:12
autor: LukaszProbe
wuka pisze:
Romas pisze:
wuka pisze:Do xsenonów zamontuj sobie spryskiwacze, bo Ci dowód zabiorą.
ze spryskami czy bez dowód i tak poleci :wink:
Chyba nie do końca, sprawdzają czy klosz ma homologację, i w przypadku xsenonów czy są spryskiwacze. Ale na 100% pewien nie jestem.
Zgodnie z przepisami xsenon powinien być jeszcze w soczewce.

Re: LukaszProbe

: 2016-01-10 20:20
autor: Dziki Beduin
Ja tez chyba kupię Bi Xenon tylko barwę wybiorę 4300K bo to najbliższe oryginalnej żarówki chyba i mniejsze prawdopodobieństwo zatrzymania.

Re: LukaszProbe

: 2016-01-11 11:30
autor: mysz
Dziki Beduin pisze:Ja tez chyba kupię Bi Xenon tylko barwę wybiorę 4300K bo to najbliższe oryginalnej żarówki chyba i mniejsze prawdopodobieństwo zatrzymania.
Potwierdzam :)
Śmigam już ponad rok na xenonie i problemów nie było. Przyczepiali się do dziennych, ale nie do xenonów.