centralny nie zamyka ale otwiera !!! pomocy !!!
centralny nie zamyka ale otwiera !!! pomocy !!!
mam problem, bo centralnym otworze drzwi z piolota a nie zamkne, stalo sie tak po zmianie akumulatora, jak probuje zamknac drzwi od srodka door lockiem to tez nie dziala, prosze o pomoc
lajman@poczta.onet.pl
lajman@poczta.onet.pl
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Tutaj masz schemat instalacji doorlock'a.
http://www.probe.kim.pl/upload/goget.php?id=339
Prawdopodobnie problem jest w samym przekazniku (power door lock relay).
Zapomnialem dodac, ze bedzie sie to inaczej mialo, jesli masz podpiety alarm.
http://www.probe.kim.pl/upload/goget.php?id=339
Prawdopodobnie problem jest w samym przekazniku (power door lock relay).
Zapomnialem dodac, ze bedzie sie to inaczej mialo, jesli masz podpiety alarm.
Musisz najprawdopodobniej zresetować alarm. Zależnie od modelu:
- przekręć 5x stacyjnę ON - OFF
- odłącz alumulator na 5s.
- znajdź wyłącznik awaryjny alarmu i wyłącz go i włącz
- oraz metoda "na desperata" - (działa zawsze, choć skutki uboczne nieustalone) - znajdź centralkę alarmu (szukaj pod kokpitem patrząc od dołu - nad pedałami, pudełko do którego dochodzi duża ilość kabli, które niekoniecznie wyglądają na fabryczne ), odłącz ją (znaczy się wtyczkę z kablami), odczekaj minutę, podłącz z powrotem.
Powodzenia
- przekręć 5x stacyjnę ON - OFF
- odłącz alumulator na 5s.
- znajdź wyłącznik awaryjny alarmu i wyłącz go i włącz
- oraz metoda "na desperata" - (działa zawsze, choć skutki uboczne nieustalone) - znajdź centralkę alarmu (szukaj pod kokpitem patrząc od dołu - nad pedałami, pudełko do którego dochodzi duża ilość kabli, które niekoniecznie wyglądają na fabryczne ), odłącz ją (znaczy się wtyczkę z kablami), odczekaj minutę, podłącz z powrotem.
Powodzenia
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
- strober
- Posty: 1338
- Rejestracja: 2003-01-30 13:09
- Samochód: none
- Galeria: viewtopic.php?t=7957
- Lokalizacja: Kraków
Zamek Centralny-świruje!
Qrfa-Moj zamek coś nie tak jak powinien,działa.
Co mnie nie WQRFIA(niepokoi):
1.Nie zamyka sie na pilota.
2.Za pomocą kluczyka to musze zamykać kazde drzwi z osobna(a wczesniej oczywiscie sie zamykały za razem jedne i drugie)
3.Jak jade to słysze(a czasami i widze)jak siłowniki dają znać o tym jak slicznie potrafia podnosić te cycki do góry(próbują otworzyc zamek,który już wczesniej był otwarty)
4.Sam sie otwiera, i to jest najgorsze-dobrze ze mam alarm!
Co to może być?Czekam na uwagi!
Co mnie nie WQRFIA(niepokoi):
1.Nie zamyka sie na pilota.
2.Za pomocą kluczyka to musze zamykać kazde drzwi z osobna(a wczesniej oczywiscie sie zamykały za razem jedne i drugie)
3.Jak jade to słysze(a czasami i widze)jak siłowniki dają znać o tym jak slicznie potrafia podnosić te cycki do góry(próbują otworzyc zamek,który już wczesniej był otwarty)
4.Sam sie otwiera, i to jest najgorsze-dobrze ze mam alarm!
Co to może być?Czekam na uwagi!
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
Zapewne zwarcie na instalacji. Alarm masz dokladany, wiec gdzies jest wpiecie do niego. Zamykanie drzwi jest przy ok. 3V, natomiast otwieranie przy 12V. Jak nie znajdziesz zwarcia na przewodach, rozbierz przelaczniki w drzwiach i sprawdz styki. Otwieraniem steruje przekaznik umieszczony z prawej strony auta, tuz przy silniku od nawiewu. Jak potrzebujesz schemat to podesle na maila.
- strober
- Posty: 1338
- Rejestracja: 2003-01-30 13:09
- Samochód: none
- Galeria: viewtopic.php?t=7957
- Lokalizacja: Kraków
Wielkie dzięki za podpowiedz!Poszukam i moze zanjde,juz jest sztab osób które to będa robiły tzn.Ja i Probert!
Rezultat musi być tylko jeden:Sprawny zameczek,bo jak nie to .....bedzie zameczek Niesprawny(ciekaw jestem jak ja to wydedukowałem )-a to juz drugi bedzie rezultat hmmmm no nic,dosc tych dewagacji!
Pozdrawiam i dzięki!
Rezultat musi być tylko jeden:Sprawny zameczek,bo jak nie to .....bedzie zameczek Niesprawny(ciekaw jestem jak ja to wydedukowałem )-a to juz drugi bedzie rezultat hmmmm no nic,dosc tych dewagacji!
Pozdrawiam i dzięki!
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- strober
- Posty: 1338
- Rejestracja: 2003-01-30 13:09
- Samochód: none
- Galeria: viewtopic.php?t=7957
- Lokalizacja: Kraków
-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
no popatrzcie
u mnie po wymianie uszczelek pod glowicami problem ten sam tylko ze nie podnosza sie same jak u Strobera. wogole sie nie podnosza i alarm tez nie dziala.
pewnie jak paprak robil silnik to cos albo gdzies wypial. i teraz mnie wkurza zamykanie i otwieranie z klucza (i jak to wyglada z boku )
u mnie po wymianie uszczelek pod glowicami problem ten sam tylko ze nie podnosza sie same jak u Strobera. wogole sie nie podnosza i alarm tez nie dziala.
pewnie jak paprak robil silnik to cos albo gdzies wypial. i teraz mnie wkurza zamykanie i otwieranie z klucza (i jak to wyglada z boku )
amra 2.5 94 V6 24V
Hehe.. włazisz przez bagażnik.Konrad pisze:no to i tak macie fajnie - ja nie mam zamków tylko zaslepki i jak wysiądzie bateria w pilocie to masakra
Skądś to znam... (mam zapieczone zamki od nieużywania. Niech Ci wtedy padnie aku )
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
taaak wlasnie mnie to spotkalo pilot w dloni a on ani pik, pik... na szczescie zamek w drzwiach kierowcy okazal sie niepelno ale sprawny i trzeba bedzie wymienic akumulator... i znow trzy stowki z kieszei poooplyna... ech... zycie
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
pod tym linkiem w strefie zrzutu umiescilem schemat - powinien pomoc
http://www.probe.kim.pl/upload/goget.php?id=393
http://www.probe.kim.pl/upload/goget.php?id=393
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Cos widze, ze z tymi zamkami w probe w wielu przypadkach jest podobnie U mnie tylko u kierowcy dziala, pasazera wkleilem na poxipol (zeby tylko sie trzymal), a w bagazniku nie idzie ruszyc kluczem Full wypasik!!!
Kiedyś był mój...
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
- strober
- Posty: 1338
- Rejestracja: 2003-01-30 13:09
- Samochód: none
- Galeria: viewtopic.php?t=7957
- Lokalizacja: Kraków
-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- strober
- Posty: 1338
- Rejestracja: 2003-01-30 13:09
- Samochód: none
- Galeria: viewtopic.php?t=7957
- Lokalizacja: Kraków
tak dla uzupelnienia...
zasilanie idzie z bloku bezpiecznikow do przelacznika prawych drzwiach, stamtad przewody ida przez srodek kabiny (pod fotelami), majac po drodze kilka laczen, ktore wygladaja jaby byly dorabiane (owiniete tradycyjnie tasma izolacyjna). Jak trzeba, to moge Ci podeslac jeszcze opis glownego gniazda w drzwich - latwiej wtedy zweryfikowac, gdzie jest problem.
zasilanie idzie z bloku bezpiecznikow do przelacznika prawych drzwiach, stamtad przewody ida przez srodek kabiny (pod fotelami), majac po drodze kilka laczen, ktore wygladaja jaby byly dorabiane (owiniete tradycyjnie tasma izolacyjna). Jak trzeba, to moge Ci podeslac jeszcze opis glownego gniazda w drzwich - latwiej wtedy zweryfikowac, gdzie jest problem.