Strona 1 z 1

typowy brak iskry nie typowe problemy :((

: 2007-11-15 16:42
autor: ciacho
witam mam probe 2 z silnikiem 2.5gt wersja usa mam wielkie problemy z moim samochodem :( ostatni problem ktory mnie trafił ze strony probe to iskra. a było tak:
w jechalem na parking pod szkołą pretkosc patrolowa bo szukalem miejsca żeby wylądowac tym gigantem i nagle zgasl przy 5km/h :oops: pelny parking ludzi a ja w poprzek drogi stoje... i niestety do domu zjechałem na lince. znajomy prowadzi auto-naprawe ma tam znajomego elektroniki ktory zgodzil zajac sie moim przypadkiem. stwierdzil ze padl modoł ktory podpina sie do aparatu zaplonowego, dwa tygodnie mowil ze przyjedzie go naprawic dzisaj albo jutro napewno. (a jest to jedyna osoba ktora podjela sie naprawy probe w kutnie) za nowy modol powiedzial mi 1200zl i oznajmil ze robil cos takiego w mazdzie 626? i kosztowal jego twor 400zl. po dwoch tygodniach zrobil mi ten modol i okazalo sie ze nie dziala. mila kolejne trzy tygodnie mowienia ze przyjedzie zobaczyc co jeszcze.
poprzedni wlasciciel powiedzial mi ze wymienial aparat na nowy i tak wygladal. jest lpg w probe i cos bylo przerabiane przy tej kostce wychodzacej z aparatu do tego nieszczesnego modolu. nie mam imobilajzera od kiedy mam forda.
wiec powiedzcie mi cos innego niz: skorzystaj z opcja szukaj co bardzo lubiecie. bo to jest inny probem niz wszystkie.
prosze powiedzcie mi co mogo zrobic i jak kosztuja takie rzeczy?? bardzo was prosze o pomoc bo juz 5 tygodni nie mam samochodu opal w szkole i zimno na przystanku pks. :(

: 2007-11-15 16:46
autor: Kocureq
Padł moduł i to problem inny niż wszystkie?

: 2007-11-15 18:22
autor: Sqad
To jest najnormalniejszy problem padł moduł :P

Re: typowy brak iskry nie typowe problemy :((

: 2007-11-15 20:40
autor: OLEY
ciacho pisze: wiec powiedzcie mi cos innego niz: skorzystaj z opcja szukaj co bardzo lubiecie. bo to jest inny probem niz wszystkie.
Nie to, że lubię, ale faktycznie mógłbyś się pokusić o poszukanie.

Na razie nie blokuję tematu, ale mam prośbę.

Wpisz w naszą wyszukiwarkę (po uprzednim zaznaczeniu szukania tylko w II gen.) słowo "moduł",
- przeczytaj, a potem wpisz słowa "brak iskry" -
zaznacz wyszukanie wszystkich słów i również poczytaj.

Twój problem wcale nie musi być inny od tych przeczytanych.
Może znajdziesz identyczne objawy do Twoich, a może czyjeś posty naprowadzą Cię na dobry trop.
Może wtedy tam zadasz pytanie?

To jest na prawdę enty topik na temat braku iskry, lub padniętego modułu. :twisted:

Umowa stoi?

Ja nie blokuję, ale Ty szukasz. :wink:

: 2007-11-16 06:30
autor: Voodoo
Kolejny typowy problem :evil: Padł moduł lub co bardziej możliwe przy LPG - cewka. Nietypowym problemem to jest ten Twój mechanik, ale na niego na forum rady nie znajdziesz.

Ludziska zacznijcie czytać i kontynuować istniejące tematy :?

: 2007-11-16 07:07
autor: jarsonik
ja stawiam na cewke, tak było u mnie. wszyscy mówili, że modół, ale dopiero stasiek (jeden z najlepszych znanych mi elektryków) stwierdził, że to cewka pękła. wymiana wraz z nowa cewką 220 zł. probek lata teraz jak wariat.

: 2007-11-16 10:44
autor: Basf_Wrocław
Jarsonik. Tylko moduł kosztuje 10 zł i można go samemu zamontować. Natomiast cewka kosztuje więcej i jeśli ktoś pierwszy raz otwiera aparat to może mieć problem ;) Poza tym bardziej ambitni do tej operacji wyjmą aparat, a wsadzić go nie jest łatwo :twisted:

: 2007-11-16 22:17
autor: jarsonik
nowy moduł kosztuje 10 zł?? ostro :shock: nie wiedziałem. Przepraszam.