Piiikanie

Awatar użytkownika
BiZoN
Posty: 526
Rejestracja: 2003-05-11 23:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Bolesławiec

Piiikanie

Post autor: BiZoN »

Sprawa jest taka.

Kiedy uruchamiam auto - znaczy wkładam kluczyk potem immobilaizer wtedy mój Probiak zaczyna do mnie piszczeć.

Jest to seria 5 takich piii trwających około 1 sekundy. całość powtarza się 5 razy.

Czasem podczas jazdy (na długich odcinkach głównie) też się nieraz włącza to pikanie. Tak samo 5 serii po 5 1 sekundowych piknięć. Przeglądałem zagraniczne fora i jakoś mi wyszło że to niby coś z ABS`em - ale ten niby działa normalnie.
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
Obrazek
Gość

Post autor: Gość »

pisk pojawia sie przy SRS
przy ABS jest tylko kontrolka
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

greyg ma racje ja tez tak mam po prostu masz cos z poduszką powietrzna (u mnie jej po prostu nie ma bo jak kupowalem autko to byla wywalona a teraz mam mala kierownice)
A tak na marginesie moze ktos wie jak to swinstwo wylaczyc co? Kiedys zlokalizowalem (mniej wiecej) ten brzeczyk co daje dzwiek ale on jest gdzies kolo bezpiecznikow (a raczejw srodku tego plastiku chyba) i moze da sie go wylaczyc lub odciac? Jkies sugestje?
pozdrawiam
Gość

Post autor: Gość »

Niebieskie pudelko za blokiem bezpiecznikow (pod kierownica). Nalezy wyjac dolna wtyczke, wtedy przestanie brzeczec, a dzieki pozostawieniu gornej nie bedzie wyswietlac kontrolki SRS.
Awatar użytkownika
Remik
Posty: 136
Rejestracja: 2003-08-16 21:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Remik »

dokladnie mnialem to samo ale odlaczylem dransto bo zaczelo piszczec bezustannie potym jak u mechanika popiepszyli(niezaizolowali) przewodów przy radiu co poskutkowalo spieciem. Ale teraz mam cisze i spokuj :D
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
Awatar użytkownika
BiZoN
Posty: 526
Rejestracja: 2003-05-11 23:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: BiZoN »

OKI - tylko dlaczego włącza się nieraz podczas jazdy?

Jak sprawdzić - czy poduszka jest oki bez jej detonowania oczywiście :wink:
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
Obrazek
Gość

Post autor: Gość »

Ze sprawdzaniem SRS to ostroznie, ale w Twoim przypadku diagnostyka juz nie pomoze. Powyzszy efekt jest wynikiem uszkodzenia modulu sterujacego.
Postaram sie jutro napisac tekst na stronie, jak postepowac krok po kroku.
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

brzeczyk informuje cie ze masz uszkodzona kontrolke w zegarach.

Nie pamietam - ale kiedys chyba wysnulem wniosek ze sygnal nie pochodzi z SRS.
Po wyjeciu dolnej wtyczki u mnie - sygnal dalej pozostal.

Bede niedlugo zmienial kokpit - to sprawdze dokladnie.

Jak wymienisz zaroweczke w zegarach - piszczenie zniknie - ale pojawi sie ...... miganie.

sam nie wiem co gorsze ... :lol: :lol: :lol:
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

U mnie pika jak drzwi sa otwarte, ale co ciekawe czasami sie zdarza, ze pika nadal jak sa zamkniete i dopiero po ruszeniu (1-2m) przestaje :D . A w czasie jazdy nigdy mi jeszcze nie zapikalo!
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Gość

Post autor: Gość »

zapnij pas przed przekreceniem kluczyka w stacyjce - nie bedzie pikac po zamknieciu drzwi
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

A widzisz, na to nie wpadlem :D No i pewnie tak jest! Chociaz z tymi pasami tez chyba mam cos pomotane, kontrolka pali sie tak, jak ma ochote - nie ma reguly za bardzo, bynajmniej ja jej nie dostrzeglem :twisted: Ale dzis pojde dokladnie to zbadac :!:
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Gość

Post autor: Gość »

Gdzies gniazdo nie styka lub kable w fotelu sie uszkodily. Zerknij na wtyczke pod fotelem kierowcy.
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

Bo w ogole to jak to powinno dokladnie wygladac? Kontrolka pali sie caly czas, jak sie pasow nie zapnie czy jak?
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Gość

Post autor: Gość »

Kontrolka jest w Probe tylko informacyjnie i gasnie po paru sekundach od uruchomienia. Z tego co mi wiadomo, wynika to z tego, ze jakis czas temu nie bylo obowiazkowe zapinanie pasow w US - nie wiem jak jest teraz.
Podobnie sprawa wyglada w wersjach US mazdy.
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

Jak teraz analizuje to, co napisales greyg, to dochodze do wniosku, ze chyba wszystko jednak jest u mnie ok, bo by sie to zgadzalo. Bylem przekonany, ze zasada dzialania jest inna. Ale nie omieszkam sprawdzic dzis!
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
Artek
Posty: 719
Rejestracja: 2002-10-14 09:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Artek »

U mnie w Probiaku (wersja USA) kontrolka od pasów gaśnie po około 30 sek. (jeśli pasy nie zostały uprzednio zapięte).
W Mazdzie wer USA kontrolka zapala się i od razu gaśnie (sprawdzałem na 626 2.0L).
Pozdrawiam
Artek
Probe GT 2,5 V6
Awatar użytkownika
majcher
Posty: 146
Rejestracja: 2004-01-30 09:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher »

w wersji na Europe jest tak samo gasnie i przestaje pikać po iluś sekundach lub gdy zapniesz pas
majcher
jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

Sprawdzilem - pika po zamknieciu drzwi tylko w przypadku, gdy kierowca nie zapnie pasa (oczywiscie po wlaczeniu zaplonu). W momencie zapiecia przestaje pikac i kontrolka gasnie. Jak sie pasa nie zapnie, to po kilku sekundach gasnie kontrolka i przestaje pikac. Ot, cala filozofia :D
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
nerVous
Posty: 238
Rejestracja: 2003-08-13 12:54
Samochód: brak
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: nerVous »

Mam to samo z tym pikaniem(5 razy)-na oslonie przeciwslonecznej jest naklejka odnosnie tego tematu tyle ze po angielsku.Z tego co wyczytalem to pikanie ma jakis zwiazek z poduszka SRS. :)
kom. 504308665
reddi28@wp.pl
II gen.2.0 93'USA
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”