Piiikanie
Piiikanie
Sprawa jest taka.
Kiedy uruchamiam auto - znaczy wkładam kluczyk potem immobilaizer wtedy mój Probiak zaczyna do mnie piszczeć.
Jest to seria 5 takich piii trwających około 1 sekundy. całość powtarza się 5 razy.
Czasem podczas jazdy (na długich odcinkach głównie) też się nieraz włącza to pikanie. Tak samo 5 serii po 5 1 sekundowych piknięć. Przeglądałem zagraniczne fora i jakoś mi wyszło że to niby coś z ABS`em - ale ten niby działa normalnie.
Kiedy uruchamiam auto - znaczy wkładam kluczyk potem immobilaizer wtedy mój Probiak zaczyna do mnie piszczeć.
Jest to seria 5 takich piii trwających około 1 sekundy. całość powtarza się 5 razy.
Czasem podczas jazdy (na długich odcinkach głównie) też się nieraz włącza to pikanie. Tak samo 5 serii po 5 1 sekundowych piknięć. Przeglądałem zagraniczne fora i jakoś mi wyszło że to niby coś z ABS`em - ale ten niby działa normalnie.
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
![Obrazek](http://banners.wunderground.com/banner/gizmotemp/global/stations/10499.gif)
PROBE II 2,5 GT USA Version
![Obrazek](http://banners.wunderground.com/banner/gizmotemp/global/stations/10499.gif)
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
greyg ma racje ja tez tak mam po prostu masz cos z poduszką powietrzna (u mnie jej po prostu nie ma bo jak kupowalem autko to byla wywalona a teraz mam mala kierownice)
A tak na marginesie moze ktos wie jak to swinstwo wylaczyc co? Kiedys zlokalizowalem (mniej wiecej) ten brzeczyk co daje dzwiek ale on jest gdzies kolo bezpiecznikow (a raczejw srodku tego plastiku chyba) i moze da sie go wylaczyc lub odciac? Jkies sugestje?
pozdrawiam
A tak na marginesie moze ktos wie jak to swinstwo wylaczyc co? Kiedys zlokalizowalem (mniej wiecej) ten brzeczyk co daje dzwiek ale on jest gdzies kolo bezpiecznikow (a raczejw srodku tego plastiku chyba) i moze da sie go wylaczyc lub odciac? Jkies sugestje?
pozdrawiam
brzeczyk informuje cie ze masz uszkodzona kontrolke w zegarach.
Nie pamietam - ale kiedys chyba wysnulem wniosek ze sygnal nie pochodzi z SRS.
Po wyjeciu dolnej wtyczki u mnie - sygnal dalej pozostal.
Bede niedlugo zmienial kokpit - to sprawdze dokladnie.
Jak wymienisz zaroweczke w zegarach - piszczenie zniknie - ale pojawi sie ...... miganie.
sam nie wiem co gorsze ...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Nie pamietam - ale kiedys chyba wysnulem wniosek ze sygnal nie pochodzi z SRS.
Po wyjeciu dolnej wtyczki u mnie - sygnal dalej pozostal.
Bede niedlugo zmienial kokpit - to sprawdze dokladnie.
Jak wymienisz zaroweczke w zegarach - piszczenie zniknie - ale pojawi sie ...... miganie.
sam nie wiem co gorsze ...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
U mnie pika jak drzwi sa otwarte, ale co ciekawe czasami sie zdarza, ze pika nadal jak sa zamkniete i dopiero po ruszeniu (1-2m) przestaje
. A w czasie jazdy nigdy mi jeszcze nie zapikalo!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kiedyś był mój... ![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Obrazek](http://www.fordprobe.pl/upload/files/probe.jpeg)
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Obrazek](http://www.fordprobe.pl/upload/files/probe.jpeg)
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
A widzisz, na to nie wpadlem
No i pewnie tak jest! Chociaz z tymi pasami tez chyba mam cos pomotane, kontrolka pali sie tak, jak ma ochote - nie ma reguly za bardzo, bynajmniej ja jej nie dostrzeglem
Ale dzis pojde dokladnie to zbadac ![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Kiedyś był mój... ![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Obrazek](http://www.fordprobe.pl/upload/files/probe.jpeg)
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Obrazek](http://www.fordprobe.pl/upload/files/probe.jpeg)
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Bo w ogole to jak to powinno dokladnie wygladac? Kontrolka pali sie caly czas, jak sie pasow nie zapnie czy jak?
Kiedyś był mój... ![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Obrazek](http://www.fordprobe.pl/upload/files/probe.jpeg)
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Obrazek](http://www.fordprobe.pl/upload/files/probe.jpeg)
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Jak teraz analizuje to, co napisales greyg, to dochodze do wniosku, ze chyba wszystko jednak jest u mnie ok, bo by sie to zgadzalo. Bylem przekonany, ze zasada dzialania jest inna. Ale nie omieszkam sprawdzic dzis!
Kiedyś był mój... ![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Obrazek](http://www.fordprobe.pl/upload/files/probe.jpeg)
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Obrazek](http://www.fordprobe.pl/upload/files/probe.jpeg)
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Sprawdzilem - pika po zamknieciu drzwi tylko w przypadku, gdy kierowca nie zapnie pasa (oczywiscie po wlaczeniu zaplonu). W momencie zapiecia przestaje pikac i kontrolka gasnie. Jak sie pasa nie zapnie, to po kilku sekundach gasnie kontrolka i przestaje pikac. Ot, cala filozofia ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kiedyś był mój... ![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Obrazek](http://www.fordprobe.pl/upload/files/probe.jpeg)
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Obrazek](http://www.fordprobe.pl/upload/files/probe.jpeg)
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630