Witam wszystkich forumowiczów. 
Proszę o pomoc w zebraniu opinni na temat zakładu zajmującego się chip tuningiem o nazwie Unitronic (okolice Piaseczna). Jestem z okolic Warszawy i kolega powiedział, że tam robią dobry chip tuning, ake jakoś mu nie ufam w 100%. 
Jeśli ktoś zna warsztat to proszę o podpowiedź, czy jest drogi, jak wykonuje swoją robotę, no i najważniejsze, czy jest solidny i daje gwarancję na swoją robotę. 
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
			
			
									
						
							Pomoc w wyborze warsztatu
Pomoc w wyborze warsztatu
Probe II ("96) 2.5 V6
Czarne jest piękne !
			
						Czarne jest piękne !
Re: Pomoc w wyborze warsztatu
Szkoda na to kasy. Jedyna "korzyść" to wzrost spalania, a różnicy w mocy i momencie obr. nawet nie zauważysz.
			
			
									
						
							Probe '93 2.5 V6
			
						- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Re: Pomoc w wyborze warsztatu
Skoro dajesz takie rady to chociaż je uargumentuj.
Sam chip może nie wystarczy, ale jeżeli do tego dojdzie wydech, dolot i odpowiednio większa dawka paliwka to efekt może być ciekawy.
			
			
									
						
							Sam chip może nie wystarczy, ale jeżeli do tego dojdzie wydech, dolot i odpowiednio większa dawka paliwka to efekt może być ciekawy.

Re: Pomoc w wyborze warsztatu
Autor tematu poruszył sprawę samego "chipowania" - stąd moje zdanie na ten temat.  Wiadomo, że takie modyfikacje bez ruszenia innych podzespołów nie mają większego sensu.
			
			
									
						
							Probe '93 2.5 V6
			
						- dyb
- Posty: 484
- Rejestracja: 2007-11-14 22:29
- Galeria: viewtopic.php?t=12699
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pomoc w wyborze warsztatu
a to w ogole nawet z wydecham itd ma jakis sens? czipowanie autek N/A ? sztuka dla sztuki, kilka koni imo, juz lepiej zainwestowac w rezystory z allegro! 
			
			
									
						
							
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen

			
						
Re: Pomoc w wyborze warsztatu
10 zł to faktycznie inwestycja  dzięki, wolę kupić dwa piwka
  dzięki, wolę kupić dwa piwka 
			
			
									
						
							 dzięki, wolę kupić dwa piwka
  dzięki, wolę kupić dwa piwka 
Probe '93 2.5 V6
			
						- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Re: Pomoc w wyborze warsztatu
Witam,
Czipowanie N/A będzie miało sens przy komplecie innych modów - to tak jak ze strojeniem, przy komplecie modów da się co nieco wycisnąć. Za to czip przy seryjnym KL'u N/A powinien dać około 4-5 koni co było kiedyś sprawdzane na forum niemieckim (na KL'ce). Nie opłaca się.
5,
			
			
									
						
										
						Czipowanie N/A będzie miało sens przy komplecie innych modów - to tak jak ze strojeniem, przy komplecie modów da się co nieco wycisnąć. Za to czip przy seryjnym KL'u N/A powinien dać około 4-5 koni co było kiedyś sprawdzane na forum niemieckim (na KL'ce). Nie opłaca się.
5,




