Strona 1 z 1

Pomoc w wyborze warsztatu

: 2009-02-13 11:15
autor: chris7407
Witam wszystkich forumowiczów.
Proszę o pomoc w zebraniu opinni na temat zakładu zajmującego się chip tuningiem o nazwie Unitronic (okolice Piaseczna). Jestem z okolic Warszawy i kolega powiedział, że tam robią dobry chip tuning, ake jakoś mu nie ufam w 100%.
Jeśli ktoś zna warsztat to proszę o podpowiedź, czy jest drogi, jak wykonuje swoją robotę, no i najważniejsze, czy jest solidny i daje gwarancję na swoją robotę.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.

Re: Pomoc w wyborze warsztatu

: 2009-02-13 22:28
autor: SzwedV6
Szkoda na to kasy. Jedyna "korzyść" to wzrost spalania, a różnicy w mocy i momencie obr. nawet nie zauważysz.

Re: Pomoc w wyborze warsztatu

: 2009-02-13 23:02
autor: Pelot
Skoro dajesz takie rady to chociaż je uargumentuj.
Sam chip może nie wystarczy, ale jeżeli do tego dojdzie wydech, dolot i odpowiednio większa dawka paliwka to efekt może być ciekawy.

Re: Pomoc w wyborze warsztatu

: 2009-02-13 23:21
autor: SzwedV6
Autor tematu poruszył sprawę samego "chipowania" - stąd moje zdanie na ten temat. Wiadomo, że takie modyfikacje bez ruszenia innych podzespołów nie mają większego sensu.

Re: Pomoc w wyborze warsztatu

: 2009-02-15 21:57
autor: dyb
a to w ogole nawet z wydecham itd ma jakis sens? czipowanie autek N/A ? sztuka dla sztuki, kilka koni imo, juz lepiej zainwestowac w rezystory z allegro! :D

Re: Pomoc w wyborze warsztatu

: 2009-02-15 23:10
autor: SzwedV6
10 zł to faktycznie inwestycja :mrgreen: dzięki, wolę kupić dwa piwka 8)

Re: Pomoc w wyborze warsztatu

: 2009-02-16 08:03
autor: RX
Witam,

Czipowanie N/A będzie miało sens przy komplecie innych modów - to tak jak ze strojeniem, przy komplecie modów da się co nieco wycisnąć. Za to czip przy seryjnym KL'u N/A powinien dać około 4-5 koni co było kiedyś sprawdzane na forum niemieckim (na KL'ce). Nie opłaca się.

5,