HMar

Kolekcje fotek.
Awatar użytkownika
hmar
Posty: 37
Rejestracja: 2009-11-25 09:46
Samochód: Probe 91 2.2 Turbo
Galeria: viewtopic.php?t=17030
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

HMar

Post autor: hmar »

Witam.
Chciałem zaprezentować pierwszą fotkę mojego Probka, co prawda warunki nie sprzyjały (-15 st. C) i nie wygląda zbyt okazale, ale ocenę pozostawiam forumowiczom.
Obrazek

niebawem wrzucę kolejne.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2010-01-25 21:15 przez hmar, łącznie zmieniany 1 raz.
Ford Probe '91 GT
Awatar użytkownika
jarsonik
Posty: 993
Rejestracja: 2007-07-22 12:03
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=13697
Lokalizacja: Białystok

Re: HMar

Post autor: jarsonik »

ładne vinyle na masce. Powiedz coś więcej o tym probku, jakies zdjęci awnetrza pokaż, bo tak to ni ema co oceniać.
2,5 V6 Generation two. 93r. Czarna perełka
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
Awatar użytkownika
hmar
Posty: 37
Rejestracja: 2009-11-25 09:46
Samochód: Probe 91 2.2 Turbo
Galeria: viewtopic.php?t=17030
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: HMar

Post autor: hmar »

jarsonik pisze:ładne vinyle na masce. Powiedz coś więcej o tym probku, jakies zdjęci awnetrza pokaż, bo tak to ni ema co oceniać.
Raczej chodziło mi o ocenę prezentacji samochodu na zdjęciach, niż ocenę całego samochodu. :)

Probek w moim posiadaniu jest od mikołaja. Wersja GT z 91 roku. Jak na razie staram się go doprowadzić do jakiegoś stanu po poprzednim właścicielu. W chwili obecnej usunięty błąd CHECK ENGINE, ANITI LOCK i zmieniona cała kolumna zawieszenia przedniego. Jakiś zdolniacha wbił gniazdo z mniejszym rozstawem śrub niż otworów....
Ze zdjęciami środka poczekam jeszcze jakiś czas, aż wnętrze doprowadzę do ładu. Choćby daszki i podsufitka są do wymiany, ponieważ zostały pomalowane jakąś farbą i jak na mój gust wyglądają tragicznie. Pracy przede mną sporo, a niestety aura nie sprzyja zajęciom na świeżym powietrzu.
Ford Probe '91 GT
resko
Posty: 1440
Rejestracja: 2009-11-09 21:26
Samochód: chrysler 300M 3.5V6.alfa romeo 156

Re: HMar

Post autor: resko »

auto wygląda na pierwszy rzut oka dobrze a jak sytuacja z progami i podłogą?ja też niedawno kupiłem probe gt z 92 roku i parę rzeczy muszę zrobić,już auto stoi rozebrane w garażu do wymiany progi oba,drzwi,kawałek podłogi przy progach ale co tam zrobi się.
Awatar użytkownika
hmar
Posty: 37
Rejestracja: 2009-11-25 09:46
Samochód: Probe 91 2.2 Turbo
Galeria: viewtopic.php?t=17030
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: HMar

Post autor: hmar »

resko pisze:auto wygląda na pierwszy rzut oka dobrze a jak sytuacja z progami i podłogą?ja też niedawno kupiłem probe gt z 92 roku i parę rzeczy muszę zrobić,już auto stoi rozebrane w garażu do wymiany progi oba,drzwi,kawałek podłogi przy progach ale co tam zrobi się.
powiem tak, "wygląda zdrowo", ale niestety nie mam kanału, żeby wjechać i obejrzeć od spodu dokładniej, a przy temperaturze jaka obecnie panuje, położyć się pod samochodem to nie wchodzi w grę. w razie czego dostałem gratis zdrową drugą pakę z silnikiem, więc będzie z czego wycinać :).
Ford Probe '91 GT
resko
Posty: 1440
Rejestracja: 2009-11-09 21:26
Samochód: chrysler 300M 3.5V6.alfa romeo 156

Re: HMar

Post autor: resko »

ciekawe czy będziesz mógł wyciąć progi jakby co?powiem ci,że ja u siebie będę dorabiał z nowej blachy bo ciężko znaleźć dobre używane,a progi i tak są zasłonięte przez plastiki

-- dodano 2010-01-26 15:24 --

powiem ci,że warto wyremontować jedynkę bo już nie wiele ich jest w stanie dobrym,kwestia dosłownie kilku lat i jedynek nie będzie

-- dodano 2010-01-26 15:28 --

tylko podstawa to wyremontować ją dobrze tak jak się należy a nie na odpie...,zrobić porządną blacharkę wszystko dobrze zakonserwować,podłogę błotniki od wewnątrz,progi od wewnątrz,pozmieniać przewody hamulcowe,no wsio trzeba zrobić bo inaczej to lipa będzie,a jak zrobisz pożądnie blacharę to można podremontować silnik jak trzeba.

-- dodano 2010-01-26 15:30 --

bo wiesz jak robi większość małolatów-chusteczka z budą rdzy pod plastikami nie widać są zakryte,najważniejsze żeby był filtr stożkowy i wydech jak w autokarze :D ,jak wyciągnie 200km/h to dobre auto kit tam że rdza się sypie jak jedzie :scramble
makaron
Posty: 30
Rejestracja: 2009-06-11 11:59
Samochód: Ford Probe 1989r 2,2GT
Lokalizacja: Lublin

Re: HMar

Post autor: makaron »

Witam powiem że tą jedyneczkę widziałem osobiście :D i to bardzo dobrze utrzymany egzemplarz oczywiście dużo pierdół hmar musi ogarnąć po poprzednim właścicielu ale to kwestia czasu 8) kolorek ładny zaraz drugi w kolejności po czarnym 8) :wink: Dbaj tak dalej :D :1111_ok:
resko
Posty: 1440
Rejestracja: 2009-11-09 21:26
Samochód: chrysler 300M 3.5V6.alfa romeo 156

Re: HMar

Post autor: resko »

musisz wiedzieć jedno,że kupując samochód 19 letni to na pewno coś w nim trzeba zrobić,pytanie czy chcesz nim pojeździć z rok lub dwa czy chcesz go mieć dłużej,np.ja chcę mieć swoje probe tak długo jak się da może do końca życia :? i przez to mój remont będzie bardzo szczegółowy dosłownie wsio czego nie dam rady zrobić sam zrobi blacharz,lakiernik,mechanik ale zamierzam jak najwięcej zrobić sam,po to kupiłem to auto wiedziałem co kupuje,chciałem jedynkę i kupiłem jedynkę,zamierzam ją wyremontować i to zrobię nikt mnie nie jest w stanie powstrzymać i tobie też tego życzę,może kiedyś się spotkamy i porównamy nasze maszynki.
Awatar użytkownika
pusher1
Posty: 652
Rejestracja: 2007-01-05 14:21
Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
Galeria: viewtopic.php?t=14481
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: HMar

Post autor: pusher1 »

Witam posiadacza słusznej generacji..Ładny probek :D Lakierek widać że utrzymany..Jedynie to bym tylko odnowił troche fele zwłaszcza dekielki...Pozatym super się prezentuje :wink: Życze powodzenia i wytrwałości przy pracach.pozdrawiam :D
2.2gt 92 rok
Awatar użytkownika
hmar
Posty: 37
Rejestracja: 2009-11-25 09:46
Samochód: Probe 91 2.2 Turbo
Galeria: viewtopic.php?t=17030
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: HMar

Post autor: hmar »

pusher1 pisze:Witam posiadacza słusznej generacji..Ładny probek :D Lakierek widać że utrzymany..Jedynie to bym tylko odnowił troche fele zwłaszcza dekielki...Pozatym super się prezentuje :wink: Życze powodzenia i wytrwałości przy pracach.pozdrawiam :D
Dziękuje bardzo. Lakierek niby odświeżany, więc się okaże jak ktoś to zrobił. Odnośnie felek, to te są z zimówkami, a w zimie wiadomo jak chemia drogowa na alusy wpływa. Na wiosnę zobaczymy co można z nimi zrobić. Na drugich felciach mam letnie i tam dekielki są ładne srebrne.
resko pisze:musisz wiedzieć jedno,że kupując samochód 19 letni to na pewno coś w nim trzeba zrobić,pytanie czy chcesz nim pojeździć z rok lub dwa czy chcesz go mieć dłużej,np.ja chcę mieć swoje probe tak długo jak się da może do końca życia :?
W moim przypadku zakupiłem Probka, ponieważ gdy zobaczyłem te autka, to jakby miłość od pierwszego wejrzenia. One są po prostu piękne i takie inne od obecnie produkowanej masówy. Pierwsza generacja podoba mi się bardziej ze względu na swoją drapieżność - ocena subiektywna. Kupując zdawałem sobie sprawę, że można różnie trafić ze stanem po poprzednim właścicielu. W chwili obecnej rudą widać przy kielichach, ale liczę ze w większym stopniu uda mi się ją pogonić. Wracając do progów, to w zapasowej budzie ma zdjęte plastiki a co za tym idzie widać ich stan, dlatego stwierdziłem, że wyglądają dobrze.
Ford Probe '91 GT
resko
Posty: 1440
Rejestracja: 2009-11-09 21:26
Samochód: chrysler 300M 3.5V6.alfa romeo 156

Re: HMar

Post autor: resko »

ja tak samo jak ty zobaczyłem probe i postanowiłem go mieć i mam,że tak powiem drugiej generacji bym nie chciał tym bardziej z silnikiem 2,0 z deczka za słaby wóz no nie?Jak kielichy wziął rudy to niedobrze,nie chcę cię straszyć ale myślę,że na 99% progi też są pordzewiałe i tylne błotniki od środka dobrze musisz go przepatrzeć,żeby wyeliminować całą rdzę podam ci link do forum może cię trochę zainteresuje ja tam nieraz siedzę i przeglądam,wejdź tam na fotorelacje i zobacz co chłopaki robią ze starych aut,powiem ci,że lubię to oglądać trochę to człowieka podbudowuje a i można się wiele dowiedzieć.Daj znać czy spodobało ci się to http://www.lakierowanko.info/index.php
Awatar użytkownika
hmar
Posty: 37
Rejestracja: 2009-11-25 09:46
Samochód: Probe 91 2.2 Turbo
Galeria: viewtopic.php?t=17030
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: HMar

Post autor: hmar »

resko pisze:Jak kielichy wziął rudy to niedobrze,nie chcę cię straszyć ale myślę,że na 99% progi też są pordzewiałe i tylne błotniki od środka dobrze musisz go przepatrzeć,żeby wyeliminować całą rdzę podam ci link do forum może cię trochę zainteresuje ja tam nieraz siedzę i przeglądam,wejdź tam na fotorelacje i zobacz co chłopaki robią ze starych aut,powiem ci,że lubię to oglądać trochę to człowieka podbudowuje a i można się wiele dowiedzieć.Daj znać czy spodobało ci się to http://www.lakierowanko.info/index.php
Na szczęście mam kolegę lakiernika, który służy radą, więc myślę że pomoże mi wygonić rudzielca. Jeśli sam nie będę dawał rady, no cóż, będzie on musiał się tym zając własnoręcznie. Kilka dni temu za jego namową testowałem wyzbywanie się rudej z obejm do tempomatu, a oto wynik:
Obrazek
Ford Probe '91 GT
Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1787
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Galeria: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Re: HMar

Post autor: Eli »

Zdradzisz jaka to metoda ?
Awatar użytkownika
hmar
Posty: 37
Rejestracja: 2009-11-25 09:46
Samochód: Probe 91 2.2 Turbo
Galeria: viewtopic.php?t=17030
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: HMar

Post autor: hmar »

Eli pisze:Zdradzisz jaka to metoda ?
oczywiście, żadna tajemnica. najpierw piaskowanie, później ocynk. jak widać na zdjęciu obejmy wyglądają jak nowe. niestety w ten sposób można odświeżyć tylko elementy całkowicie z metalu.
Ford Probe '91 GT
Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1787
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Galeria: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Re: HMar

Post autor: Eli »

Zadna tajemnica, zadna nowosc. Jest jeszcze drugi minus - koszt. Obejmy do alternatora, to nic w porownaniu z np. sankami, czy czesciami auta, ktore sa caloscia budy.
Myslalem, ze moze cos do moczenia, albo jakis zestaw modlitw :mrgreen:
Awatar użytkownika
hmar
Posty: 37
Rejestracja: 2009-11-25 09:46
Samochód: Probe 91 2.2 Turbo
Galeria: viewtopic.php?t=17030
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: HMar

Post autor: hmar »

Na szczęście koszt nie jest jakiś straszny, kolega zajmuje się również piaskowaniem, więc ceny po znajomości. Ocynk też załatwiany po kosztach, więc całość zamknęła się w wartości kilku pifek. Wyszłoby pewnie sumarycznie taniej, gdybym cynkował większą liczbę gratów.

Jeśli Twoja wiara jest na tyle silna, możesz próbować modlitw. Ja wolę jednak działać i nie czekać na cud.
Pozdro
Ford Probe '91 GT
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3828
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Re: HMar

Post autor: Maxxum »

Super wyszły te obejmy. Ja Początkowo próbowałem zedrzeć papierem resztę ocynku z tych elementów a potem podkład i malowanie - efekt... farbe zdrapałem paznokciem. Dopiero malowanie proszkowe zdało egzamin. Koszt 20 Pln.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
Prezes
Klubowicz
Posty: 1767
Rejestracja: 2008-09-27 13:31
Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
Galeria: viewtopic.php?t=15588
Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie

Re: HMar

Post autor: Prezes »

Fajna jedyneczka oby jak najdłużej jeździła. :) Muszę kiedyś na jakimś spociku oblukac 8) . Fajnie że jeszcze jeden ziomal z lubelskiego i do tego z I GEN. Trzymaj się i powodzenia w pracach :wink:
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
Awatar użytkownika
hmar
Posty: 37
Rejestracja: 2009-11-25 09:46
Samochód: Probe 91 2.2 Turbo
Galeria: viewtopic.php?t=17030
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: HMar

Post autor: hmar »

Prezes1986 pisze:Fajna jedyneczka oby jak najdłużej jeździła. :) Muszę kiedyś na jakimś spociku oblukac 8) . Fajnie że jeszcze jeden ziomal z lubelskiego i do tego z I GEN. Trzymaj się i powodzenia w pracach :wink:
Dzięki. Jak będzie cieplej, postaram się wpaść na jakiś spocik.
Pozdro.
Ford Probe '91 GT
Awatar użytkownika
MrMysza
Posty: 226
Rejestracja: 2008-05-02 11:05
Galeria: viewtopic.php?t=16794
Lokalizacja: Jeziorzany K. Lubartowa

Re: HMar

Post autor: MrMysza »

No dziś, to znaczy wczoraj nie było za ładnej pogody, a na spociku byłeś :wink:
Fajnie że nastepne probe w lubelskim, szkoda że kolejna jedynka :twisted:
resko pisze:ciekawe czy będziesz mógł wyciąć progi jakby co?powiem ci,że ja u siebie będę dorabiał z nowej blachy bo ciężko znaleźć dobre używane,a progi i tak są zasłonięte przez plastiki

-- dodano 2010-01-26 15:24 --

-- dodano 2010-01-26 15:28 --

-- dodano 2010-01-26 15:30 --
Czyżby ukradli opcje "EDYTUJ" ???
Był: Probe II 2.5Gt 93r Canada od 09/02/2008 do 07/02/2012
Był: Probe II 2.5Gt 93r Euro (Zginął śmiercią tragiczną wyrywajac drzewo z korzeniami przy ok.150km/h czołowo. R.I.P 07.11.2010r ok. godz. 18:00 )

Jak nie wolno....
TO SZYBKO!


Przeciąganie liny w moim wydaniu
Probe vs Opel
Probe vs Opel 2
Awatar użytkownika
delslepy
Posty: 32
Rejestracja: 2010-01-27 15:32
Samochód: Probe 2,2 gt USA
Galeria: viewtopic.php?t=17107
Lokalizacja: Lublin

Re: HMar

Post autor: delslepy »

Cześć
Widziałem robiłeś zdjęcia żucił byś je na "cykliczne spoty..."
Szare Probe I 2,2 gt wymiata. Zegary zamknięte i są na to świadkowie :D
Awatar użytkownika
sebasti
Posty: 97
Rejestracja: 2009-07-08 16:55
Samochód: Ford Probe GT Turbo 1992
Galeria: viewtopic.php?t=16727
Lokalizacja: Hameln Niemcy
Kontakt:

Re: HMar

Post autor: sebasti »

Fajna jedyneczka


Pozdrawjam Seba.
Ford Probe GT-Turbo 2,2L V 12 Rok:1988 USA Import/
Sorki za Byki ale ja jestem od 25 Lat w Niemczech Tel Nr 0176-78453053.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”