Strona 4 z 7

: 2007-02-11 17:58
autor: davidlive
edi-pg to co robimy z tymi zaroweczkami bo ja bym kupil ?????????

: 2007-02-14 20:05
autor: stu1pak
witam dzisiaj doszly amory z monroa mialy być z regulacją , niestety są bez . PODDAJE się nie szukam już dalej .rozebralem dzisiaj swoje amory są z KYB nr.KA 67 34 700 A i KA 67 34 900 są szczelne i trzymają jeszcze gaz ale auto kolysze się mocno na nierównościach.może to wina sprężyn ;mam jakieś nietypowe trzy pierwsze zwoje leżą na sobie a tylko dwa zwoje pracują (średnica drutu to 13 mm ) symbol SAT P 8002 VA R8W P.S. z tylu jest to sama sytuacja

: 2007-02-14 20:29
autor: Jaapko
Było niemal pewne że nie będą z regulacją. Trudno, trzeba będzie założyć zwykłe.

: 2007-02-14 20:36
autor: waluś
Trudno, trzeba będzie założyć zwykłe.
ja już się przyzwyczaiłem i nie żałuje. Dynamika jazdy jest o niebo lepsza niż na regulowanych na sporcie :) Mam KYB gazowe

: 2007-02-14 20:52
autor: stu1pak
szkoda mi rezygnować z regulowanych :-(

: 2007-02-14 20:58
autor: OLEY
Tego można było się spodziewać. 1400 złotych za cztery sztuki. :shock:
Gościem bym w tej chwili pozamiatał podłogę w jego firmie. :evil:

: 2007-02-14 21:08
autor: stu1pak
gościu jest ok kombinowal, szukal, dzwonil parę dni chcialo się mu. inni nawet nie zadawali sobie trudu żeby dokladnie sprawdzić odrazu mówili że nie ma

: 2007-02-16 13:41
autor: Robert
Może podaj też numery nieregulowanych Monroe, żeby na przyszłość było jasne, że te nie są. :idea:
[url]http://www.monroe.com/catalog_lookup/misc_app_docs/ElectronicToStandardShockStrutConversionInstructions.pdf[/url] pisze:APPENDIX "A"
ELECTRONIC ADJUSTABLE SUSPENSION
Occasionally a customer will inquire if their vehicle’s electronic suspension can be replaced with a non-adjustable product. The following is a list of vehicles and procedures for replacing adjustable products with non-adjustable products.
...
Ford Probe GT 1989-92 with PRC (Programmed Ride Control)
1. Remove strut actuators.
2. Unplug PRC module located under the passenger seat.
3. Remove & install struts per instruction sheet supplied with units.
4. Use the following units: 71837 Front, 71631 Rear.
...
[i]tłumaczenie (dla Cynkiego )[/i] pisze:Dodatek "A"
Zawieszenie sterowane elektronicznie.
Czasem klient chce się dowiedzieć, czy mając elektronicznie regulowane zawieszenie może zastąpić je produktem bez regulacji.
Poniżej lista pojazdów i czynności.
...
Ford Probe GT 1989-92 z PRC (Programmed Ride Control)
1. Zdemontuj elektryczne siłowniki (silniczki).
2. Odłącz moduł PRC mieszczący się pod siedzeniem pasażera.
3. Zdemontuj i zainstaluj amortyzatory zgodnie z instrukcją dołączoną do produktu.
4. Użyj następujących części: 71837 na przód, 71631 na tył.
Wniosek: Monroe #71631 i #71837 są nieregulowane! (mimo zapewnień i dobrych chęci sprzedawców)

Regulowane amory

: 2007-02-18 15:14
autor: Przemo
Robert sprawdź jeszcze ten link
Wydaje mi się, że są tam dostępne regulowane amory (niestety tylko na przód).
Na tylną oś niestety nie ma.

: 2007-02-18 22:37
autor: Robert
I przód, i tył z nazwy są regulowane. Cena ($200 za sztukę) też to sugeruje. I niby jak mam sprawdzić? Rysunek przedstawia po prostu schemat zawieszenia, a nie fotkę amorka.
Mam kupić? :shock: Zasponsorujesz - to sprawdzę! :twisted:

: 2007-02-19 01:28
autor: Przemo
Może np klikniesz i zapytasz, nic prostszego. Jeśli by mnie te amory interesowały to już dawno wysłał bym im zapytanie. Linka wkleiłem ponieważ wiem że niektórzy szukają tych amorów, a natknąłem się na nie szukając dla siebie nieco innych.

: 2007-02-19 14:56
autor: Robert
Robert wyszuka, Robert pomoże, Robert sprawdzi, Robert poprawi, Robert kliknie... :evil:

Obrazek
Nad wszystkim czuwa gospodarz domu,
nie da on krzywdy zrobić nikomu,
wszystkim pomoże o każdej porze - O mój Boże!
Sorry - ale czy ja mam ksywkę Anioł? :shock:





Obrazek Ja tylko ciemna małpa od prostej roboty jestem... :roll:

: 2007-02-19 15:04
autor: Jaapko
:1111_ok: Dobre

: 2007-02-19 15:13
autor: ADTOM
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
heheheh ales mi przypomniał o tym serialu...
Anioł i te sprawy, balcerek :)

: 2007-02-19 16:27
autor: Przemo
Robert pisze:Ja tylko ciemna małpa od prostej roboty jestem...
Dobrze że jest taka małpka - co byśmy bez Ciebie zrobili. Nie wiem czy Cię Robert czymś uraziłem, jeśli tak to sorry. Chciałem tylko pomóc, myślałem że szukacie amorów regulowanych, ale jeśli nie to przepraszam, postaram się już nie zaśmiecać.

Re: Regulowane amory

: 2007-02-19 20:12
autor: miles
Przemo pisze:Robert sprawdź jeszcze ten link
Wydaje mi się, że są tam dostępne regulowane amory (niestety tylko na przód).
Na tylną oś niestety nie ma.
Please note that we only sell and ship within the 50 United States
Czyżby sprzedawali tylko w Stanach? :cry:

: 2007-02-21 15:27
autor: stu1pak
Robert dostalem dzisiaj numery amorów monroe przód -- 11545 tyl --E4571

: 2007-02-24 11:30
autor: Jaapko
Wydawało mi się, że amorki przednie i tylne różnią się od siebie i komplet pasuje od mazdy 626 GD. Według tej aukcji w mazdzie 626 GD tył i przód jest taki sam. Jak w końcu jest z tymi amorkami?

: 2007-02-24 15:34
autor: skorik
Są inne.

: 2007-02-24 15:40
autor: Kondzio
panowie moze ma ktos drugi przelacznik od sterowania zawieszeniem :roll:
ten kolo hamulca recznego...mi by sie przydal bo ten pstryczek sie skopal :?
chetnie bym go odkupil :)

: 2008-04-01 09:11
autor: Dynia
Witam
Kupiłem autko z niedziałającą regulacją zawieszenia i po sprawdzeniu okazało się że niestety nie mam tego przekaźnika odpowiadającego za regulację. Czy mógłby ktoś podać numer katalogowy tego przekaźnika albo jakiegoś zastępczego. Dzięki

: 2008-04-01 09:29
autor: OLEY
Widzę, że napisałeś post nawet nie czytając tego tematu. :evil:
Wejdź sobie na stronę drugą.

: 2008-04-01 17:34
autor: Dynia
Czytałem i przez to pisze bo na stronie drugiej był opisany przekaźnik od klimy

: 2008-04-01 17:52
autor: domo
przeczytaj DOKŁADNIE drugą stronę tematu a wszystkiego się dowiesz

: 2008-04-03 22:25
autor: Dynia
Popytałem o ten przekaźnik i nigdzie nie mogę dostać takiego :( więc będzie trzeba znaleźć zamiennik no ale w zamienniku będzą inne wejście na wtyczke. Ma może ktoś jakiś schemat jak to połączyć??