Obniżanie zawieszenia
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Obniżanie zawieszenia
Ehhhh te dylematy
Ja podobnie brałem ostatnio owy zestaw K.A.W. z amorkami pod uwagę, ale wiadomo jak to jest kupować w ciemno nie widać namacalnych efektów przed zakupem, niop a poza tym te obniżenie 50/35 jakoś mnie zastanawia, czy oby auto nie będzie wizualnie nurkowało? Oczywiście nie chciałbym takiego efektu. Wprawdzie to jedynie 15mm, ale.... No a wczoraj natrafiłem na Lesjöfors 45 275 19, w wg mnie korzystnej cenie, ich wymiary jak podaje karta produktowa to, długość 265mm (przód) i 300mm (tył), gdzie jak niby producent podaje daje to obniżenie auta o około 30mm, chociaż podając dane w tabeli przednia sprężyna jest niby o 15mm krótsza od oryginału, a tylna o 10mm, więc nie wiem jak to w sumie interpretować:P
Tak wiec....chyba nadal jestem jeszcze w polu, ale do wyboru wiem, że mam 1) H&R 29935-1, 2) Lesjöfors 45 275 19, albo wspomniany 3) K.A.W. z amorkami. Realnych wymiarów H&R próżno było szukać, ale "docisnąłem" przedstawiciela na Polskę i po wielkich mękach podesłał mi to:
Sprężyna przednia:
średnica zewnętrzna: 173mm
średnica wewnętrzna: 145mm
wysokość 250mm
średnica drutu 14mm
4,70 zwojów
Sprężyna tylna:
średnica zewnętrzna góra: 123mm
średnica zewnętrzna dół: 155mm
średnica wewnętrzna góra: 100mm
średnica wewnętrzna dół: 132mm
wysokość 285mm
średnica drutu 11,5mm
7,25 zwojów
Ale zaznaczam, że długość sprężyny została zmierzona po wyjęciu z opakowania, a to nie wiem czy to fachowy sposób pomiaru:P
A czy ktoś może ma/zna wymiary (długości) oryginalnych sprężyn z silnika 2,5V6? Chętnie porównałbym to tych które biorę pod uwagę...
Ja podobnie brałem ostatnio owy zestaw K.A.W. z amorkami pod uwagę, ale wiadomo jak to jest kupować w ciemno nie widać namacalnych efektów przed zakupem, niop a poza tym te obniżenie 50/35 jakoś mnie zastanawia, czy oby auto nie będzie wizualnie nurkowało? Oczywiście nie chciałbym takiego efektu. Wprawdzie to jedynie 15mm, ale.... No a wczoraj natrafiłem na Lesjöfors 45 275 19, w wg mnie korzystnej cenie, ich wymiary jak podaje karta produktowa to, długość 265mm (przód) i 300mm (tył), gdzie jak niby producent podaje daje to obniżenie auta o około 30mm, chociaż podając dane w tabeli przednia sprężyna jest niby o 15mm krótsza od oryginału, a tylna o 10mm, więc nie wiem jak to w sumie interpretować:P
Tak wiec....chyba nadal jestem jeszcze w polu, ale do wyboru wiem, że mam 1) H&R 29935-1, 2) Lesjöfors 45 275 19, albo wspomniany 3) K.A.W. z amorkami. Realnych wymiarów H&R próżno było szukać, ale "docisnąłem" przedstawiciela na Polskę i po wielkich mękach podesłał mi to:
Sprężyna przednia:
średnica zewnętrzna: 173mm
średnica wewnętrzna: 145mm
wysokość 250mm
średnica drutu 14mm
4,70 zwojów
Sprężyna tylna:
średnica zewnętrzna góra: 123mm
średnica zewnętrzna dół: 155mm
średnica wewnętrzna góra: 100mm
średnica wewnętrzna dół: 132mm
wysokość 285mm
średnica drutu 11,5mm
7,25 zwojów
Ale zaznaczam, że długość sprężyny została zmierzona po wyjęciu z opakowania, a to nie wiem czy to fachowy sposób pomiaru:P
A czy ktoś może ma/zna wymiary (długości) oryginalnych sprężyn z silnika 2,5V6? Chętnie porównałbym to tych które biorę pod uwagę...
Ostatnio zmieniony 2015-04-09 21:39 przez _/Damian\_, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie Sprzedam
Gen II 94
V6 2,5L
Gen II 94
V6 2,5L
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Obniżanie zawieszenia
Długość sprężyny, a w zasadzie wysokość, nie jest wyznacznikiem obniżenia końcowego
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 2014-05-23 19:39
- Samochód: Probe II 95r 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=23532
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Re: Obniżanie zawieszenia
Wiadomo sprężyny różnych producentów mogą się różnić twardością przez co mogą być dłuższe i krótsze przy teoretycznie podobnym obniżeniu auta.
Jak wiadomo wersja 2.5 jest niższa od 2.0, obniżenie o 35mm jest względem wersji 2.0 czy 2.5?
Obniżenie o 35 mm jest widoczne pod względem wizualnym?
Pozdrawiam
Jak wiadomo wersja 2.5 jest niższa od 2.0, obniżenie o 35mm jest względem wersji 2.0 czy 2.5?
Obniżenie o 35 mm jest widoczne pod względem wizualnym?
Pozdrawiam
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Obniżanie zawieszenia
-- oryginalny post 2015-04-10 14:13 --
W moim przypadku motor to 2,5V6. w kwestii twardości to wyczytałem, że H&R 29935-1 i Lesjofors 45 275 19 mogę mieć takie same obciążenia, tj. 980kg przód i 850kg tył, zaś K.A.W. 1100kg przód i 1135kg tył. Waszym zdaniem, które lepsze i jakie będą odczuwalne wrażenia? Miększe dadzą niby większy komfort, ale należy uważać, aby nie "przeładować" auta, a K.A.W będą jak kamienie z większym zakresem ładowności czy nie powinienem tego w ogóle brać pod uwagę?
-- dodano 2015-11-17 22:14 --
Przypominam się z tematem, bo już praktycznie wszystko poza sprężynami i amorkami kupione:) Jednak dylematu ciąg dalszy...., choć teraz to już nie wiem czy przystać przy zakupie oryginalnych sprężyn dedykowanych do 2,5 czy "zaszaleć" i nabyć H&R (-35mm) czy owy K.A.W.(50/35mm)? Dylematy utrudnia fakt, że tak faktycznie nie wiem ile auto usiądzie na tych sprężynach obniżających, bo producenci nie piszą czy podawane przez nich wartości obniżenia dotyczą wersji Probe z silnikiem 2,0 czy 2,5? Wnioskuję, że podawane przez nich wartości dotyczą wersji z silnikiem 2,0, a stosując je do budy z silnikiem 2,5, efekt obniżenia będzie niższy niż owe 35mm(H&R) czy 50/35mm (K.A.W.). Koledzy i koleżanki czy wiecie jaki odstęp jest od nadkola do ziemi w budzie z silnikiem 2,0? U mnie przy silniku wysokość od nadkola do zimie to 67,5cm. Podając mi wysokość zobaczę jaka jest różnica między 2,0, a 2,5, a przez co będzie wiadomo o ile faktycznie auto usiądzie przy progresywnych sprężynach w budzie z silnikiem 2,5. Proszę o odpowiedzi Oczywiście jak ktoś ma u siebie jeden z wyżej wymienionych zestawów to napiszcie na jakiej wysokości stoją Wasze Probaski???
-- dodano 2015-11-17 22:28 --
Dla jasności chodzi mi o odległość zaznaczoną na zdjęciu
W moim przypadku motor to 2,5V6. w kwestii twardości to wyczytałem, że H&R 29935-1 i Lesjofors 45 275 19 mogę mieć takie same obciążenia, tj. 980kg przód i 850kg tył, zaś K.A.W. 1100kg przód i 1135kg tył. Waszym zdaniem, które lepsze i jakie będą odczuwalne wrażenia? Miększe dadzą niby większy komfort, ale należy uważać, aby nie "przeładować" auta, a K.A.W będą jak kamienie z większym zakresem ładowności czy nie powinienem tego w ogóle brać pod uwagę?
-- dodano 2015-11-17 22:14 --
Przypominam się z tematem, bo już praktycznie wszystko poza sprężynami i amorkami kupione:) Jednak dylematu ciąg dalszy...., choć teraz to już nie wiem czy przystać przy zakupie oryginalnych sprężyn dedykowanych do 2,5 czy "zaszaleć" i nabyć H&R (-35mm) czy owy K.A.W.(50/35mm)? Dylematy utrudnia fakt, że tak faktycznie nie wiem ile auto usiądzie na tych sprężynach obniżających, bo producenci nie piszą czy podawane przez nich wartości obniżenia dotyczą wersji Probe z silnikiem 2,0 czy 2,5? Wnioskuję, że podawane przez nich wartości dotyczą wersji z silnikiem 2,0, a stosując je do budy z silnikiem 2,5, efekt obniżenia będzie niższy niż owe 35mm(H&R) czy 50/35mm (K.A.W.). Koledzy i koleżanki czy wiecie jaki odstęp jest od nadkola do ziemi w budzie z silnikiem 2,0? U mnie przy silniku wysokość od nadkola do zimie to 67,5cm. Podając mi wysokość zobaczę jaka jest różnica między 2,0, a 2,5, a przez co będzie wiadomo o ile faktycznie auto usiądzie przy progresywnych sprężynach w budzie z silnikiem 2,5. Proszę o odpowiedzi Oczywiście jak ktoś ma u siebie jeden z wyżej wymienionych zestawów to napiszcie na jakiej wysokości stoją Wasze Probaski???
-- dodano 2015-11-17 22:28 --
Dla jasności chodzi mi o odległość zaznaczoną na zdjęciu
Nie Sprzedam
Gen II 94
V6 2,5L
Gen II 94
V6 2,5L
Re: Obniżanie zawieszenia
well, jest prawie pewne ze kupujac nowe springi -35 auto bedziesz mial wyzej niz aktualnie. ofkoz wszystko zalezy od stopnia ubicia, ale raczej to samo, wzglednie do gory
life's 2 short 4 seals ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
only ziligon
only ziligon
- Sallmo
- Klubowicz
- Posty: 1886
- Rejestracja: 2007-08-26 17:46
- Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
- Galeria: viewtopic.php?t=14192
- Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
Re: Obniżanie zawieszenia
Mój stoi na K.A.W , upss a raczej na kobyłkach. Wiec bez felg i opon raczej marne szanse na pomiary.
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Obniżanie zawieszenia
A tak organoleptycznie miałeś już okazję śmigać na tych K.A.W.-ach? Masz same sprężyny czy masz zestaw z K.A.W. (sprężyny+amorki), jakie odczucia nie za twardo? I dużo niżej niż miałeś okazję oglądać swoje auto przed zmianą?
Nie Sprzedam
Gen II 94
V6 2,5L
Gen II 94
V6 2,5L
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Obniżanie zawieszenia
Damian, Sallmo tym samochodem nie jeździ juz x lat, on pewnie nawet nie pamięta już jak sie jeździ probasem
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- S.H.A.R.K
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-05-06 16:43
- Samochód: PROBE GT-ZE AURORA
- Galeria: viewtopic.php?t=12737
- Lokalizacja: Lubelskie (Krasnystaw)
Re: Obniżanie zawieszenia
skądś to znammysz pisze: Damian, Salmo tym samochodem nie jeździ juz x lat, on pewnie nawet nie pamięta już jak sie jeździ probasem
FORD PROBE GT-ZE / AURORA FLARE BLUE PEARL
- Sallmo
- Klubowicz
- Posty: 1886
- Rejestracja: 2007-08-26 17:46
- Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
- Galeria: viewtopic.php?t=14192
- Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
Re: Obniżanie zawieszenia
Niestety nic Ci nie powiem. Mam cały zestaw KAW ale to nawet jeszcze podłogi garażu nie dotknęło. Cały czas lewituję
Dobrze ze nas DFuh Shark jest
Dobrze ze nas DFuh Shark jest
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Obniżanie zawieszenia
Krzysztof - S.H.A.R.K robi duże postępy, widać to i szacunek za to.Sallmo pisze:Dobrze ze nas DFuh Shark jest
A u Ciebie... Bida z nędzą bo auto rozgrzebane, a składać nie ma weny - bo na wiosnę za ładnie, w lato za ciepło, na jesień za mokro, a w zimę za zimno.
Mijają obecnie 4 (słownie: CZTERY) lata od momentu, kiedy wstawiłeś auto do garażu...
Jak nasz mędrzec klubowy - Dura - mówi: co się będziesz męczył, sprzedaj go na części Rezerwuję zawieszenie
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Obniżanie zawieszenia
No oki Panowie i Panie, a jak zam z Waszymi pomiarami od nadkola do ziemi? Chciałbym wiedzieć, aby ocenić jak tam wypada moje 67,5cm?:P
Nie Sprzedam
Gen II 94
V6 2,5L
Gen II 94
V6 2,5L
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Obniżanie zawieszenia
jak będę pamiętał to jutro sprawdzę
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Obniżanie zawieszenia
Jak dla mnie to ty masz od 2.0 założone albo od mazdy 626. Strasznie wysoko stoi. Masz na bank od 2.0 Sprawdziłem u siebie na takich samych felgach i podobnej wysokości opony 67,5 przód i 68,5 tył.
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Obniżanie zawieszenia
Spider dzięki za pomiar u siebie i informację o wysokości:)
W przypadku mojej wysokości, a dokładnie co tam siedzi to ciężko mi się wypowiedzieć, ponieważ od zakupu w 2005 roku Probka w Niemczech w zawieszeniu nic nie było robione. Dziwne, bo nasi zachodni sąsiedzi raczej obniżają niż podwyższają, hmmm:P Chyba, że dziadzio od którego go nabyłem miał problemy z wsiadaniem/wysiadaniem i przy jednym z serwisów powiedział, aby zamontowali dłuższe sprężyny, albo...z dostępnością części w ASO Forda mieli już problemy i wsadzali to co mieli...hmmm?:P
Koledzy i koleżanki a jak tam u Was z tymi wysokościami???
Dzisiaj wynalazłem sprężynki Lesjofors, które dedykowane są niby jedynie do Probe z motorem 2,5 i obniżają o około 30mm. Sprzedawca poinformował mnie, że są one bardziej miększe niż np. H&R, a auto będzie nieco niżej niż na H&R, ponieważ owe H&R dedykowane są do obu wersji silnikowych i ich 35mm dotyczą maksymalnego obniżenia, biorąc za punkt wyjścia auto z silnikiem 2,0, zaś dla 2,5, te 35mm będą pomniejszone o fabryczną wartość pomiędzy 2,0 a 2,5. Natomiast w przypadku owych Lesjofors należy za pkt. wyjścia brać wysokość oryginalnej budy z motorem 2,5.
W przypadku mojej wysokości, a dokładnie co tam siedzi to ciężko mi się wypowiedzieć, ponieważ od zakupu w 2005 roku Probka w Niemczech w zawieszeniu nic nie było robione. Dziwne, bo nasi zachodni sąsiedzi raczej obniżają niż podwyższają, hmmm:P Chyba, że dziadzio od którego go nabyłem miał problemy z wsiadaniem/wysiadaniem i przy jednym z serwisów powiedział, aby zamontowali dłuższe sprężyny, albo...z dostępnością części w ASO Forda mieli już problemy i wsadzali to co mieli...hmmm?:P
Koledzy i koleżanki a jak tam u Was z tymi wysokościami???
Dzisiaj wynalazłem sprężynki Lesjofors, które dedykowane są niby jedynie do Probe z motorem 2,5 i obniżają o około 30mm. Sprzedawca poinformował mnie, że są one bardziej miększe niż np. H&R, a auto będzie nieco niżej niż na H&R, ponieważ owe H&R dedykowane są do obu wersji silnikowych i ich 35mm dotyczą maksymalnego obniżenia, biorąc za punkt wyjścia auto z silnikiem 2,0, zaś dla 2,5, te 35mm będą pomniejszone o fabryczną wartość pomiędzy 2,0 a 2,5. Natomiast w przypadku owych Lesjofors należy za pkt. wyjścia brać wysokość oryginalnej budy z motorem 2,5.
Nie Sprzedam
Gen II 94
V6 2,5L
Gen II 94
V6 2,5L
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Obniżanie zawieszenia
Zakładając ori sprężyny od vki zauważysz dużą różnicę. Powiedziałbym nawet ze te magiczne 35mm mozesz osiągnąć.
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Obniżanie zawieszenia
Powiadasz, że aż nawet 35mm?? Wg tej tezy to jak założę Lesjafors to, aż 6cm pójdzie w dół od tego co mam teraz...bo Lesjafors obniżają około 30mm, wersję V6:P
Jak tam z pomiarami u Was Drodzy Państwo???
Jak tam z pomiarami u Was Drodzy Państwo???
Nie Sprzedam
Gen II 94
V6 2,5L
Gen II 94
V6 2,5L
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
Re: Obniżanie zawieszenia
W Niemczech dużo Probe jeździ na kaw sam się nad tym zawiasem zastanawiałem alepostanowiłem dołożyć i ściągnąć z Usa gwint. Tu masz link do niemieckiego forum, galeria jednego z użytkowników i mimo 2.0 pod maską spas jest więcej niż zadowalający http://www.ford-probe-driver.de/set_gal ... _id=274&l= Poza tym wg mnie 50/30 jest gwarancja, że sylwetka będzie szla klinem a w przypadku 35/35 może czasami wyglądać jakby przód byl wyżej zwłaszcza że nadkole z przodu w aucie jest zawsze minimalnie większe.
P.S. U mnie przed obniżeniem Mts 35/35 z przodu w nadkole wchodziła pięść czyli jakoś 4-5 palców, aktualnie 2-2,5. W przypadku tych sprężyn auto usiadło równo 3,5 cm względem seryjnego 2.0. Jak będę miał dostęp do komputera to wrzucę zdjęcia przed/po
P.S. U mnie przed obniżeniem Mts 35/35 z przodu w nadkole wchodziła pięść czyli jakoś 4-5 palców, aktualnie 2-2,5. W przypadku tych sprężyn auto usiadło równo 3,5 cm względem seryjnego 2.0. Jak będę miał dostęp do komputera to wrzucę zdjęcia przed/po
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Obniżanie zawieszenia
Cuba27 dzięki za odpowiedź, mógłbyś jeszcze stanąć przy aucie z miarką? Będzie mi łatwiej a owe 3,5cm sobie dodam.
Link i stronę niemieckiego forum znam i śledzę go na bieżąco:) Auto, które prezentuje się na Twoim odnośniku wygląda git, ale nie ma listew progowych-bocznych. Ja mam i tym samym, w przypadku K.A.W., auto będzie jeszcze niżej gleby, a co oznacza że łatwiej będę mógł otrzeć ta, czy tam:P Inna kwestia to obawy o wjazd do poziomowych garaży w galeriach, da to radę??
No a inni? Jesteście czy zwyczajnie nie macie ochoty wziąć miarki i zmierzyć dwóch wysokości?
Link i stronę niemieckiego forum znam i śledzę go na bieżąco:) Auto, które prezentuje się na Twoim odnośniku wygląda git, ale nie ma listew progowych-bocznych. Ja mam i tym samym, w przypadku K.A.W., auto będzie jeszcze niżej gleby, a co oznacza że łatwiej będę mógł otrzeć ta, czy tam:P Inna kwestia to obawy o wjazd do poziomowych garaży w galeriach, da to radę??
No a inni? Jesteście czy zwyczajnie nie macie ochoty wziąć miarki i zmierzyć dwóch wysokości?
Nie Sprzedam
Gen II 94
V6 2,5L
Gen II 94
V6 2,5L
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Obniżanie zawieszenia
U mnie 64cm przód, 64.2 cm tył. Mam jamexy
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Obniżanie zawieszenia
Mysz dzięki za odpowiedź, Twój pomiar jak najbardziej pomocny:) Jamexy teoretycznie obniżają właśnie 3,5cm, a to wskazywałoby, że dziwny trafem u mnie siedzą sprężyny od budy z silnikiem 2,0:P Twoje 64cm (z przodu)+3,5(Jamex) daje 67,5cm czyli tyle ile obecnie miarka pokazuje u mnie, z tyłu podobna analogia:P
A pozostałym nie chce się stanąć z miarką??
No to kto będzie jeszcze taki życzliwy i zobaczy jak wygląda to u niego?
A pozostałym nie chce się stanąć z miarką??
No to kto będzie jeszcze taki życzliwy i zobaczy jak wygląda to u niego?
Nie Sprzedam
Gen II 94
V6 2,5L
Gen II 94
V6 2,5L
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: Obniżanie zawieszenia
Ma ktoś może vogtlandy w 2.5 v6? Jakieś opinie?
vogtland.pl/vogtland-sprezyny-Ford-Probe/345-953044-sprezyny-vogtland-do-ford-probe-typ-ecp-t22.html
vogtland.pl/vogtland-sprezyny-Ford-Probe/345-953044-sprezyny-vogtland-do-ford-probe-typ-ecp-t22.html
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Obniżanie zawieszenia
Stig miał
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: Obniżanie zawieszenia
W sumie się pytam, bo dziś pękła mi lewa tylna sprężyna. Pomyślałem by od razu kupić 4 nówki i obniżyć o te 3,5cm, ale z powyższych postów wynika, że to 3,5cm jest dość względne.
- Stig
- Klubowicz
- Posty: 1136
- Rejestracja: 2012-01-27 13:41
- Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=19937
- Lokalizacja: Będków .. Łódź