tył samochodu myszkuje na śliskej nawierzchni
- Scyzor
- Posty: 1269
- Rejestracja: 2009-04-26 19:54
- Samochód: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'05
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno
Re: tył samochodu myszkuje na śliskej nawierzchni
Mają mają... Gdzieś za 2 tysie komplet
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: tył samochodu myszkuje na śliskej nawierzchni
Ile chcą za wahacze?Scyzor pisze:Dzwoniłem do serwisu Mazdy i... mają tylko z wahaczami. Koszt - nie pytajcie nawet
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- Scyzor
- Posty: 1269
- Rejestracja: 2009-04-26 19:54
- Samochód: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'05
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno
Re: tył samochodu myszkuje na śliskej nawierzchni
No właśnie tyle co pisałem
Ale znalazłem w innym sklepie: tuleja razem z drążkiem 140 zł./strona.
Szukam taniej a jak nie będzie to kupuję i zakładam.
Aha: po próbach mechanika odkręcenia starych śrub auto nagle zaczęło mniej ściągać
Wniosek: wymiana i ustawienie na diagnostyce powinny sprawę załatwić.
Ale znalazłem w innym sklepie: tuleja razem z drążkiem 140 zł./strona.
Szukam taniej a jak nie będzie to kupuję i zakładam.
Aha: po próbach mechanika odkręcenia starych śrub auto nagle zaczęło mniej ściągać
Wniosek: wymiana i ustawienie na diagnostyce powinny sprawę załatwić.
- Scyzor
- Posty: 1269
- Rejestracja: 2009-04-26 19:54
- Samochód: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'05
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno
Re: tył samochodu myszkuje na śliskej nawierzchni
A więc tak: skompletowałem i założyłem nowe wahacze poprzeczne i śruby z podkładkami do regulacji pochylenia koł.
Oznaczenia śrub i podkładek już podawałem.
Natomiast wahacze to:
jeden kupiłem firmy http://www.srline.com - oznaczenie 451638-3
Oznaczenia drugiego macie na fotce.
Nie pamiętam, który jest lewy a który prawy. Firma od tego z fotki to: http://www.auto-lampy.bydgoszcz.pl/
Śruby i podkładki kosztowały 140 zł. Jeden wahacz 125 zł. (w Auto Lampy) drugi 75 ale to po znajomości
Natomiast np. w InterCarsie wołali 240 za jeden...
Oznaczenia śrub i podkładek już podawałem.
Natomiast wahacze to:
jeden kupiłem firmy http://www.srline.com - oznaczenie 451638-3
Oznaczenia drugiego macie na fotce.
Nie pamiętam, który jest lewy a który prawy. Firma od tego z fotki to: http://www.auto-lampy.bydgoszcz.pl/
Śruby i podkładki kosztowały 140 zł. Jeden wahacz 125 zł. (w Auto Lampy) drugi 75 ale to po znajomości
Natomiast np. w InterCarsie wołali 240 za jeden...
Ostatnio zmieniony 2017-12-22 07:24 przez Scyzor, łącznie zmieniany 1 raz.
- TSA
- Posty: 223
- Rejestracja: 2003-03-28 22:41
- Samochód: FP 2.0 94r , Mondeo MK3 2.0 2006
- Lokalizacja: Olsztyn, GT
Re: tył samochodu myszkuje na śliskej nawierzchni
Ze zalozyles wsio nowe to ci sie chwali, ale o o efektach tego przedsięwzięcia ani slowa , czy pomoglo czy nie itd itp bo to moglo byc przeciez calkiem cos innego.
- Scyzor
- Posty: 1269
- Rejestracja: 2009-04-26 19:54
- Samochód: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'05
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno
Re: tył samochodu myszkuje na śliskej nawierzchni
Więc jest tak: niby ściąga w lewo. Cholera wie czemu. Może wahacz zgięty od czegoś - kiedy
Zapodam jutro skan ustawień może ktoś mi podpowie coś
Natomiast mimo, że dziś trochę ślisko było nic nie "myszkwało". Zobaczymy jak zrobi się jeszcze bardziej ślisko...
W każdym razie na pewno poprawili pochylenie prawego tyłu.
Tylko jak to się stało, że on w ogóle przestawił się sam na starych zardzewiałych śrubach
Zapodam jutro skan ustawień może ktoś mi podpowie coś
Natomiast mimo, że dziś trochę ślisko było nic nie "myszkwało". Zobaczymy jak zrobi się jeszcze bardziej ślisko...
W każdym razie na pewno poprawili pochylenie prawego tyłu.
Tylko jak to się stało, że on w ogóle przestawił się sam na starych zardzewiałych śrubach
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: tył samochodu myszkuje na śliskej nawierzchni
To się nie przestawia na śrubach tylko zmienia się dzięki rdzewieniu zbrojeń w tulejach
- Scyzor
- Posty: 1269
- Rejestracja: 2009-04-26 19:54
- Samochód: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'05
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno
Re: tył samochodu myszkuje na śliskej nawierzchni
A widzisz... i zagadka wyjaśnionaRomas pisze:To się nie przestawia na śrubach tylko zmienia się dzięki rdzewieniu zbrojeń w tulejach
No nic, poczekam na prawdziwie śliską nawierzchnię to będę wiedział co i jak. Na pewno jest lepiej, tylko zastanawia mnie ściąganie
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: tył samochodu myszkuje na śliskej nawierzchni
Jak ściąga to coś jeszcze z zawieszeniem, zbieżnością, albo oponami
- Scyzor
- Posty: 1269
- Rejestracja: 2009-04-26 19:54
- Samochód: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'05
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno
Re: tył samochodu myszkuje na śliskej nawierzchni
No właśnie po zmianie na zimówki efekt jakby ustał.
Po zbieżności przejechaliśmy jeszcze 200 km na letnich (szerokich 205) i niestety 90% drogi było z koleinami. Więc ciężko wyczuć.
Na chwilę obecną jestem zadowolony. Czekam na prawdziwą zimę dla weryfikacji efektu. Ale z tym to w tym roku może być ciężko
Po zbieżności przejechaliśmy jeszcze 200 km na letnich (szerokich 205) i niestety 90% drogi było z koleinami. Więc ciężko wyczuć.
Na chwilę obecną jestem zadowolony. Czekam na prawdziwą zimę dla weryfikacji efektu. Ale z tym to w tym roku może być ciężko
- Scyzor
- Posty: 1269
- Rejestracja: 2009-04-26 19:54
- Samochód: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'05
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno
Re: tył samochodu myszkuje na śliskej nawierzchni
Proszę bardzo - oto "wyniki"
Ostatnio zmieniony 2018-01-03 09:03 przez Scyzor, łącznie zmieniany 1 raz.
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: tył samochodu myszkuje na śliskej nawierzchni
No to jeszcze nie do końca jest ustawione
- Scyzor
- Posty: 1269
- Rejestracja: 2009-04-26 19:54
- Samochód: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'05
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno
Re: tył samochodu myszkuje na śliskej nawierzchni
Powiedzieli, że to co na czerwono jest nieustawialne.
Ale: wczoraj mieliśmy mały atak zimy i nic nie myszkuje, nic nie ściąga.
Czyli to była raczej kwestia letnich opon, które i tak są już do wymiany
Ale: wczoraj mieliśmy mały atak zimy i nic nie myszkuje, nic nie ściąga.
Czyli to była raczej kwestia letnich opon, które i tak są już do wymiany
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: tył samochodu myszkuje na śliskej nawierzchni
A tam nie. Pitolenie, o ile jeszcze tył by można olać jeśli chodzi o pochylenie to przód powinni ustawić, z tym że pewnie nie wiedzą jak
- Scyzor
- Posty: 1269
- Rejestracja: 2009-04-26 19:54
- Samochód: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'05
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno
Re: tył samochodu myszkuje na śliskej nawierzchni
Dziś ślisko. Sprawdzone: nic nie pływa, nic nie myszkuje