Witam Panowie, potrzebuję waszej pomocy. Będę wymieniał sprężyny w zawieszeniu na MTSy i przy okazji chciałbym pozbyć się trzeszczenia podczas skręcania w prawym mcpersonie. Po wymianie łożysk mocowania amora zaczęło mi trzeszczeć w prawym mcpersonie. Głównie jak kręcę kierownicą w miejscu albo przy niewielkiej prędkości. Podejrzewam, że będzie to ta gumowa "podkładka" pod sprężyną / na sprężynie, czyli między sprężyną a talerzem amortyzatora. Nawet nie wiem pod jakim hasłem mam tego szukać w sklepach, ma ktoś jakieś namiary na te gumy? Albo może macie jakiś inny sprawdzony sposób? Słyszałem o docięciu kawałka szlaucha o średnicy takiej jak zwój sprężyny, jednak nie wiem czy to nie będzie profanacja Czy możliwe, że przyczyną trzeszczenia przy skręcaniu może być górne mocowanie amora, skoro wymieniłem w nim łożyska na nowe?
Pzdr
Problem z gumą między sprężyną a talerzem amora
- geraldoff
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-11-25 01:23
- Samochód: Probe'94 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=22575
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z gumą między sprężyną a talerzem amora
a obraca sie prawidlowo,lekko??Odkrec amorek od zwrotnicy i kuknij jak to chodzi.A guma jakby co ma takie numerki GJ21-34-012
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Problem z gumą między sprężyną a talerzem amora
Witam
Ja też podpinam się pod wątek, bo właśnie robię przymiarki do remontu zawieszenia w moim autku. Zamierzam wymienić całe kolumny McPhersona wraz z ich mocowaniami. Znalazłem mocowanie amortyzatorów przednich KYB SM5308, amortyzatory Monroe przód: E4865R i E4866L, tył E4975 albo Sachs przód :030 638R i 030 639L, tył 030 640, sprężyny progresywne firmy HR (-35mm) oraz...oczywiście odboje, osłony amortyzatorów i gumy pod sprężyny. Niestety właśnie z odbojami, osłonami i gumami mam problem:P Albo trafiam do słabo wyedukowanych sprzedawców, albo faktycznie jest z tym problem, ponieważ nie mogą namierzyć mi tych części. Widzę, że kolega podał jak widzę wcześniej typ gumy GJ21-34-012, może wiecie też, jakie pasują odboje i osłony??? AAA i jeszcze jedno czy owe gumy, których symbol podany to coś w stylu "Made in China" czy coś z innej półki, pasuje do auta z silnikiem 2,0 czy 2,5 czy to akurat nie ma znaczenia oraz czy wiecie może czy owe gumy są na każdym amorku czy tylko na tylnej osi?
Ja też podpinam się pod wątek, bo właśnie robię przymiarki do remontu zawieszenia w moim autku. Zamierzam wymienić całe kolumny McPhersona wraz z ich mocowaniami. Znalazłem mocowanie amortyzatorów przednich KYB SM5308, amortyzatory Monroe przód: E4865R i E4866L, tył E4975 albo Sachs przód :030 638R i 030 639L, tył 030 640, sprężyny progresywne firmy HR (-35mm) oraz...oczywiście odboje, osłony amortyzatorów i gumy pod sprężyny. Niestety właśnie z odbojami, osłonami i gumami mam problem:P Albo trafiam do słabo wyedukowanych sprzedawców, albo faktycznie jest z tym problem, ponieważ nie mogą namierzyć mi tych części. Widzę, że kolega podał jak widzę wcześniej typ gumy GJ21-34-012, może wiecie też, jakie pasują odboje i osłony??? AAA i jeszcze jedno czy owe gumy, których symbol podany to coś w stylu "Made in China" czy coś z innej półki, pasuje do auta z silnikiem 2,0 czy 2,5 czy to akurat nie ma znaczenia oraz czy wiecie może czy owe gumy są na każdym amorku czy tylko na tylnej osi?
Nie Sprzedam
Gen II 94
V6 2,5L
Gen II 94
V6 2,5L