Geraldoff
- geraldoff
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-11-25 01:23
- Samochód: Probe'94 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=22575
- Lokalizacja: Warszawa
Geraldoff
Witam wszystkich
Od dłuższego czasu zbieram się za stworzenie własnej galerii ALE no właśnie - ale jakoś brak mi weny, więc może tym razem ukończę post i kliknę "wyślij"
Więc mój Probek to II gen., rocznik '94 Euro i jak wielu miłośników tych samochodów, staram się w miarę możliwości odnowić swoje auto
Nabyty Probek pochodził z okolic Lublina, srebrny z LPG (sekwencja). Była to całkowita 'seria'. Jest to mój pierwszy Probas więc oczywiście oglądając Probki z całej Polski nie byłem jeszcze całkowicie świadomy na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie, jednak w porównaniu do innych jakie oglądałem ten był w najlepszym stanie mechanicznym. Chodził cichutko, równiutko, pełna kulturka. Sprzedawca też wydawał się godny zaufania i w zasadzie po zakupie nie miałem jeszcze żadnej poważnej nieoczekiwanej awarii więc jestem z niego zadowolony. Sprzedawca powiedział, że do wymiany jest prawy zewnętrzny przegub i gumy stabilizatora. Przegub od razu wymieniłem, a gumy staba dopiero kilka dni temu ale o tym później
Na tę chwilę auto przeszło kilka zmian - została zrobiona blacharka + zmiana koloru, ze srebrnego na Indium Grey Metallic z palety Mercedesa. Chciałem aby był to kolor takiego szarego wpadający w jasnobrązowy (taki Erik's Probe GT, jednak bardziej brązowy) i oglądając zdjęcia merców w internecie w tym kolorze oraz widząc na żywo kilka razy to byłem pewien, że będzie zdecydowanie bardziej brązowy (chociaż w nazwie jest "Grey" - szary). Jak się okazało po malowaniu, lakier firmy T4W nie jest idealnym odwzorowaniem tego co widziałem na zdjęciach i na Mercach i jest jednak bardziej szary niż brązowy. Mimo to jest zdecydowana różnica między typowym szarym i widać w nim brązową nutę. Generalnie kolor mi się podoba Niestety jakość malowania mogłaby być trochę lepsza i wciąż są widoczne pewne mankamenty ale ostatnio ponownie umówiłem się z wykonawcą, że zrobi poprawki po nowym roku. Tylko tym razem dopilnuję, żeby zdążył na zlot
Jest to dwulitrówka ale założyłem listwy progowe od GT, ponieważ na moje oko samochód zdecydowanie lepiej wtedy wygląda Mimo, że kupiłem listwy ze wszystkimi zaczepami (dzięki Spider ) , to musiałem je usunąć, gdyż listwy są jednak przyklejone i trochę mam teraz z tym problemy ale tak jak pisałem - ma to zostać poprawione już na AMEN.
Oprócz malowania budy, zregenerowałem też zawiechę :
Przód: nowe tuleje wahacza i sworznie, drążki, końcówki drążków. To zrobiłem sam, a jeśli chodzi o gumy stabilizatora to pojechałem Probkiem do Zielonki do serwisu wyspecjalizowanego w zawieszeniach, bo trzeba opuszczać sanki. I muszę tutaj szczerze polecić warsztat Pana Henryka Błońskiego http://www.blonski.com.pl/. Mają 5 stanowisk, praktycznie każdą część zawieszenia w magazynie pod ręką, a jeśli nie - to mają tokarza który dorobi nietypową tuleję itd. Mają też dużo zregenerowanych elementów oraz nowych. Jeśli chodzi o urwane śruby - tu nie ma problemu, mają wiedzę, sprzęt i każde zawieszenie zrobią, nawet jeśli jest na samych spróchniałych śrubach. Ceny też dobre więc na prawdę jeśli ktoś mieszka w okolicach Warszawy i chce coś zrobić przy zawieszeniu to nie znam lepszego warsztatu od zawieszeń.
Tył: Odmalowałem wszystkie wahacze, stabilizator, zwrotnice i piasty. Złożyłem na nowych śrubach (mimośrodkowe regulacyjne dorabiałem sam, te długie, które łączą wahacze poprzeczne dorabiał tokarz, a reszta dokupiona w hurtowni śrub - asmet w Regułach pod Warszawą). Założyłem tuleje poliuretanowe z Olkusza. Włożyłem też stabilizator od starego forda KA. Skoro wszystko pakowałem nowe/odmalowane to trzeba było zrobić coś z osłonami tarcz hamulcowych i tutaj Sallmo podrzucił pomysł , żeby wsadzić osłony tarcz od Astry II (wszystko opisane na forum w temacie o osłonach tarcz).
W końcu w zawieszeniu nic nie stuka, jedzie prosto i fajnie trzyma się drogi
Przy okazji wymiany uszczelki pokrywy zaworów, pobawiłem się niebieskim i czarnym szprejem oraz druciakiem na wiertarce i pomalowałem pokrywę na niebiesko i porobiłem czarne kropy (przez jakiś czas mi się podobało ale trzeba będzie chyba całkowicie na czarno przemalować ). Znaczek i napisy poszły w czarny kolor a fronty zdarłem druciakiem.
Wrzuciłem też końcowy tłumik od Kreta, który wcześniej latał u Myszy. U mnie jest cicho bo mam wspawaną jakąś krowę w miejscu środkowego, jednak trzeba będzie to wyciąć, wstawić rurę i ogólnie połatać wydech w kilku miejscach. Udało mi się kupić u Stiga lewą tylną lampę od Anglika i taka też lata na Probku. Teraz ja zdjąłem bo muszę poprawić czarną ramkę. Albo jeszcze raz pójdzie farba albo tym razem okleję.
Co do planów:
1) Pewnie za jakiś czas będzie trzeba wymienić uszczelkę pod głowicą i uszczelniacze zaworowe (po odbiorze auta od malarza, dzień przed Borkami 2014 strasznie klepało w silniku i myślałem, że uszczelka już zrobiła ostateczne jednak po powrocie znowu cichutko zaczął chodzić...
2) Na pewno chciałbym zmienić hamulce - z jakiejś Mazdy, a jakiej, to się jeszcze okaże
3) Spręzyny -35
4) Koniecznie zmiana felg. Marzą mi się takie :
ale zastanawiam się jakby to wyglądało w takiej kolorystyce:
Ale prędzej w zasięgu będą felgi od GT w kolorze czarnym.. może na delikatnym dystansie...
5) Chodzi mi po głowie lotka na tylną klapę, coś w stylu takiej jak ma Basco, jednak swoją będę robił sam
6) Na dokładkę zderzaka też mam pomysł jednak muszę najpierw popatrzeć, poprzymierzać
Jest jeszcze kilka pomysłów i ciągle szperam w internetach w poszukiwaniu nowych więc spodziewajcie się kolejnych wpisów
Od dłuższego czasu zbieram się za stworzenie własnej galerii ALE no właśnie - ale jakoś brak mi weny, więc może tym razem ukończę post i kliknę "wyślij"
Więc mój Probek to II gen., rocznik '94 Euro i jak wielu miłośników tych samochodów, staram się w miarę możliwości odnowić swoje auto
Nabyty Probek pochodził z okolic Lublina, srebrny z LPG (sekwencja). Była to całkowita 'seria'. Jest to mój pierwszy Probas więc oczywiście oglądając Probki z całej Polski nie byłem jeszcze całkowicie świadomy na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie, jednak w porównaniu do innych jakie oglądałem ten był w najlepszym stanie mechanicznym. Chodził cichutko, równiutko, pełna kulturka. Sprzedawca też wydawał się godny zaufania i w zasadzie po zakupie nie miałem jeszcze żadnej poważnej nieoczekiwanej awarii więc jestem z niego zadowolony. Sprzedawca powiedział, że do wymiany jest prawy zewnętrzny przegub i gumy stabilizatora. Przegub od razu wymieniłem, a gumy staba dopiero kilka dni temu ale o tym później
Na tę chwilę auto przeszło kilka zmian - została zrobiona blacharka + zmiana koloru, ze srebrnego na Indium Grey Metallic z palety Mercedesa. Chciałem aby był to kolor takiego szarego wpadający w jasnobrązowy (taki Erik's Probe GT, jednak bardziej brązowy) i oglądając zdjęcia merców w internecie w tym kolorze oraz widząc na żywo kilka razy to byłem pewien, że będzie zdecydowanie bardziej brązowy (chociaż w nazwie jest "Grey" - szary). Jak się okazało po malowaniu, lakier firmy T4W nie jest idealnym odwzorowaniem tego co widziałem na zdjęciach i na Mercach i jest jednak bardziej szary niż brązowy. Mimo to jest zdecydowana różnica między typowym szarym i widać w nim brązową nutę. Generalnie kolor mi się podoba Niestety jakość malowania mogłaby być trochę lepsza i wciąż są widoczne pewne mankamenty ale ostatnio ponownie umówiłem się z wykonawcą, że zrobi poprawki po nowym roku. Tylko tym razem dopilnuję, żeby zdążył na zlot
Jest to dwulitrówka ale założyłem listwy progowe od GT, ponieważ na moje oko samochód zdecydowanie lepiej wtedy wygląda Mimo, że kupiłem listwy ze wszystkimi zaczepami (dzięki Spider ) , to musiałem je usunąć, gdyż listwy są jednak przyklejone i trochę mam teraz z tym problemy ale tak jak pisałem - ma to zostać poprawione już na AMEN.
Oprócz malowania budy, zregenerowałem też zawiechę :
Przód: nowe tuleje wahacza i sworznie, drążki, końcówki drążków. To zrobiłem sam, a jeśli chodzi o gumy stabilizatora to pojechałem Probkiem do Zielonki do serwisu wyspecjalizowanego w zawieszeniach, bo trzeba opuszczać sanki. I muszę tutaj szczerze polecić warsztat Pana Henryka Błońskiego http://www.blonski.com.pl/. Mają 5 stanowisk, praktycznie każdą część zawieszenia w magazynie pod ręką, a jeśli nie - to mają tokarza który dorobi nietypową tuleję itd. Mają też dużo zregenerowanych elementów oraz nowych. Jeśli chodzi o urwane śruby - tu nie ma problemu, mają wiedzę, sprzęt i każde zawieszenie zrobią, nawet jeśli jest na samych spróchniałych śrubach. Ceny też dobre więc na prawdę jeśli ktoś mieszka w okolicach Warszawy i chce coś zrobić przy zawieszeniu to nie znam lepszego warsztatu od zawieszeń.
Tył: Odmalowałem wszystkie wahacze, stabilizator, zwrotnice i piasty. Złożyłem na nowych śrubach (mimośrodkowe regulacyjne dorabiałem sam, te długie, które łączą wahacze poprzeczne dorabiał tokarz, a reszta dokupiona w hurtowni śrub - asmet w Regułach pod Warszawą). Założyłem tuleje poliuretanowe z Olkusza. Włożyłem też stabilizator od starego forda KA. Skoro wszystko pakowałem nowe/odmalowane to trzeba było zrobić coś z osłonami tarcz hamulcowych i tutaj Sallmo podrzucił pomysł , żeby wsadzić osłony tarcz od Astry II (wszystko opisane na forum w temacie o osłonach tarcz).
W końcu w zawieszeniu nic nie stuka, jedzie prosto i fajnie trzyma się drogi
Przy okazji wymiany uszczelki pokrywy zaworów, pobawiłem się niebieskim i czarnym szprejem oraz druciakiem na wiertarce i pomalowałem pokrywę na niebiesko i porobiłem czarne kropy (przez jakiś czas mi się podobało ale trzeba będzie chyba całkowicie na czarno przemalować ). Znaczek i napisy poszły w czarny kolor a fronty zdarłem druciakiem.
Wrzuciłem też końcowy tłumik od Kreta, który wcześniej latał u Myszy. U mnie jest cicho bo mam wspawaną jakąś krowę w miejscu środkowego, jednak trzeba będzie to wyciąć, wstawić rurę i ogólnie połatać wydech w kilku miejscach. Udało mi się kupić u Stiga lewą tylną lampę od Anglika i taka też lata na Probku. Teraz ja zdjąłem bo muszę poprawić czarną ramkę. Albo jeszcze raz pójdzie farba albo tym razem okleję.
Co do planów:
1) Pewnie za jakiś czas będzie trzeba wymienić uszczelkę pod głowicą i uszczelniacze zaworowe (po odbiorze auta od malarza, dzień przed Borkami 2014 strasznie klepało w silniku i myślałem, że uszczelka już zrobiła ostateczne jednak po powrocie znowu cichutko zaczął chodzić...
2) Na pewno chciałbym zmienić hamulce - z jakiejś Mazdy, a jakiej, to się jeszcze okaże
3) Spręzyny -35
4) Koniecznie zmiana felg. Marzą mi się takie :
ale zastanawiam się jakby to wyglądało w takiej kolorystyce:
Ale prędzej w zasięgu będą felgi od GT w kolorze czarnym.. może na delikatnym dystansie...
5) Chodzi mi po głowie lotka na tylną klapę, coś w stylu takiej jak ma Basco, jednak swoją będę robił sam
6) Na dokładkę zderzaka też mam pomysł jednak muszę najpierw popatrzeć, poprzymierzać
Jest jeszcze kilka pomysłów i ciągle szperam w internetach w poszukiwaniu nowych więc spodziewajcie się kolejnych wpisów
- Sallmo
- Klubowicz
- Posty: 1886
- Rejestracja: 2007-08-26 17:46
- Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
- Galeria: viewtopic.php?t=14192
- Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
Re: Geraldoff
Walcz,zmieniaj , ulepszaj ,psuj, naprawiaj a najważniejsze Baw się dobrze Będę kibicował
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Geraldoff
No w końcu
Widzę, że dolot założony- różnica odczuwalna?
Dawaj go na glebę, jakiś większy felunek, wytnij kata, środkowy zostaw. Dźwięk będziesz mieć mega niepowtarzalny, a zarazem będzie cichutko. Jakbyś w razie co chciał wymienić ten tłumik na nowy (koszt ok 1 tys zl) to daj znać- ten stary zabiorę
Widzę, że dolot założony- różnica odczuwalna?
Dawaj go na glebę, jakiś większy felunek, wytnij kata, środkowy zostaw. Dźwięk będziesz mieć mega niepowtarzalny, a zarazem będzie cichutko. Jakbyś w razie co chciał wymienić ten tłumik na nowy (koszt ok 1 tys zl) to daj znać- ten stary zabiorę
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- geraldoff
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-11-25 01:23
- Samochód: Probe'94 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=22575
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Geraldoff
Dolot założony - fajnie ryczy przy pełnym gazie , a i delikatnie żwawszy się wydaje (zaślepiłem też EGR więc to też może mieć jakiś wpływ).
Noo wszystko w swoim czasie, ale glebka będzie, felka też coś wspominała, że kiedyś wpadnie a Katalizator już był i poszedł w cholerę ale zostawił po sobie jakąś strumiennicę. Środkowy trzeba wyciąć bo to jakieś gunwo - wielkie haczące o każdego śpiącego i krzywo wspawany, co też czasem słychać na dołkach no i mam wrażenie, że troche utrudnia wylatywanie spalin bo czułem sporą różnicę po założeniu tego shitu, oczywiście na minus Jak będzie mnie stać na tłumik za 1000 zł to pewnie nie dam Ci starego tylko Tobie też kupię bo musiałbym być wtedy bardzo bogaty a czego się nie robi dla kolegów
Noo wszystko w swoim czasie, ale glebka będzie, felka też coś wspominała, że kiedyś wpadnie a Katalizator już był i poszedł w cholerę ale zostawił po sobie jakąś strumiennicę. Środkowy trzeba wyciąć bo to jakieś gunwo - wielkie haczące o każdego śpiącego i krzywo wspawany, co też czasem słychać na dołkach no i mam wrażenie, że troche utrudnia wylatywanie spalin bo czułem sporą różnicę po założeniu tego shitu, oczywiście na minus Jak będzie mnie stać na tłumik za 1000 zł to pewnie nie dam Ci starego tylko Tobie też kupię bo musiałbym być wtedy bardzo bogaty a czego się nie robi dla kolegów
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Geraldoff
Oki, to daj znać jak wygrasz w totka, albo coś w tym stylu
Swoją drogą- filtr prałeś/czyściłeś? Bo on dosyć mocno był zasyfiony
Swoją drogą- filtr prałeś/czyściłeś? Bo on dosyć mocno był zasyfiony
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- geraldoff
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-11-25 01:23
- Samochód: Probe'94 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=22575
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Geraldoff
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
- geraldoff
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-11-25 01:23
- Samochód: Probe'94 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=22575
- Lokalizacja: Warszawa
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Geraldoff
Weź ty się tak nie rozpędzaj, bo sallmo przegonisz ;D
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Geraldoff
A jak zrobiles biale wsteczne? Jesli mozna wiedziec?
- geraldoff
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-11-25 01:23
- Samochód: Probe'94 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=22575
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Geraldoff
Od dawna się za to brałem i myślałem, że będzie dużo kombinowania, a okazuje się, że wystarczy wytrzeć czerwone paski farby za pomocą szmatki nasączonej acetonem przez otwór na żarówkę. To co się da to palcem, a resztę za pomocą śrubokręta trzeba dosięgnąć
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Geraldoff
Kurde! Ja tyle sie z tym pierdzielem! I benzyna ekstrakcyjna i nitrem i rozpuszczalnikami i nawet denaturatem i nic nawet nie drgnelo, ze nie pomyslalem o acetonie :/
- geraldoff
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-11-25 01:23
- Samochód: Probe'94 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=22575
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Geraldoff
Nie, wszystko jest w porządku, zresztą wrzucę lepsze zdjęcia to sami zobaczycie
- Sallmo
- Klubowicz
- Posty: 1886
- Rejestracja: 2007-08-26 17:46
- Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
- Galeria: viewtopic.php?t=14192
- Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
Re: Geraldoff
Widzę silną konkurencję w przerabianiu Probka
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Geraldoff
sallmo: lepiej działaj bo Czapa szybciej wyjedzie niż Ty.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- avel
- Posty: 466
- Rejestracja: 2009-04-26 17:16
- Samochód: Probe II 2.0 1994
- Galeria: viewtopic.php?t=20438
- Lokalizacja: Unisław, kujawsko-pomorskie
Re: Geraldoff
Czuję wzrost popytu na lewe tylne lampy od anglików
Ładnie to wygląda, Chociaż te prawdziwe maja jakby przydymione wsteczne
PS. To nie USA, to alaUSA - tak wyglądały lampy w AU / JP
Ładnie to wygląda, Chociaż te prawdziwe maja jakby przydymione wsteczne
PS. To nie USA, to alaUSA - tak wyglądały lampy w AU / JP
Stare i zardzewiałe! Probe II 2.0 1994, było
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
- geraldoff
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-11-25 01:23
- Samochód: Probe'94 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=22575
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Geraldoff
Tak tak wiem, że w takiej postaci to JP/AUS ale czerwone kierunki z czarnymi ramkami to już będą takie USA (dla biedoty)
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Geraldoff
Nie prawda akurat co do tych w AU to moge sie wypowiedziec i to dosc obszernie lampy w AU sa identyczne jak w USA jedyna roznica to pomaranczowe kierunki, reszta jest identyczna i tak samo widziem juz z czarna ramka jak i z czerwona(nie brazowa jak w EU) i tak samo wsteczne sa delikatnie ciemniejsze niz w EU tak btw jak chcesz to moge ci zalatwic takie i do tego legalne w PL sa i nie wiem jak z ukladem zarowek bo widzialem tylko jedenego wieczorem i mogl miec przekombinowane ale dzialaly pol EU a pol USA mianowicie byla obrysowka pomaranczowa z tylu tak jak w USA ale nie swiecil sie caly kierunek, za to jak wlaczyl to migala calosc, stop i pozycyjne tak jak w EU i tez tylko na zewnetrznej zarowce przodu niestety nie widzialem wiec nie wiem jakie mial kierunki z przodu ale wiem na bank ze wychodzily z normalnymi, europejskimi
- geraldoff
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-11-25 01:23
- Samochód: Probe'94 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=22575
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Geraldoff
Ot, taki prezent sobie zrobiłem mała rzecz a cieszy nowy mieszek + gałka replika skunk2, ktora czesto ląduje w hondach, tu akurat ciemny chrom. Wystarczy zwykłą narzynką przegwintować lewarek z mazdowskiego M10x1,25 na wymiar hond, czyli M10x1,5
- Sallmo
- Klubowicz
- Posty: 1886
- Rejestracja: 2007-08-26 17:46
- Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
- Galeria: viewtopic.php?t=14192
- Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
Re: Geraldoff
Juz 3 miesiąc mija i cisza .....chwal się co porobiłeś
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Geraldoff
U Ciebie to z 5 lat minęło i cisza.....Sallmo pisze:Juz 3 miesiąc mija i cisza .....chwal się co porobiłeś
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Geraldoff
Oddał kolejnemu druciarzowiSallmo pisze:chwal się co porobiłeś
- geraldoff
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-11-25 01:23
- Samochód: Probe'94 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=22575
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Geraldoff
Hahaha dokładnie
Nieeee no, holahola właśnie odebrałem auto od Romasa, przód elegancko spasowany i w końcu to auto wygląda No i w porównaniu do tego co jest na zdjęciach w galerii, wjechały lampy USA z przodu
Nieeee no, holahola właśnie odebrałem auto od Romasa, przód elegancko spasowany i w końcu to auto wygląda No i w porównaniu do tego co jest na zdjęciach w galerii, wjechały lampy USA z przodu