Strona 6 z 12

Re: Dziki Beduin

: 2017-02-27 06:52
autor: duracell
Ale nie ma i co popadać w histerię,lobby klimatyzacyjne działa dobrze i jest w stanie podeprzeć każdą teorię o zgubnym skutku wszystkiego względem klimatyzacji.
11 lat temu kupiłem na allegro osuszacz do klimy, tak normalnie z półki, nie zaślepiony, po 2 miesiącach zamontowałem, nabiłem, działa do dziś.
Krzysztof,jeśli słychać przy potrząsaniu kulki czy coś takiego, taki szurający dźwięk to uznaj że jest sprawny.

Re: Dziki Beduin

: 2017-02-27 08:45
autor: Romas
Mógł bym, tu trzasnąć wykład na temat osuszaczy, ale niestety średnio mi się chce tyle klepać. Ale w skrócie: mimo że osuszacz wyjmiecie nowy z pudełka i zamontujecie to po 1-2 sezonach jeśli nie został on ponownie wymieniony na nowy, to i tak już nie spełnia swojej funkcji, gdyż może jest to wielka baryła to i tak nie mieści w sobie więcej "wody" niż pół kieliszka, co automatycznie dzieje się p przeciągu max 2 lat ;) Tak więc Sallmo nie przejmuj się że leży na półce, ważne żeby do niego się syf tylko nie dostał co by zaworu nie uszkodził później ;)

Re: Dziki Beduin

: 2017-02-27 15:03
autor: Dziki Beduin
A jaki skok tego teleskopu powinien być?

Re: Dziki Beduin

: 2017-02-27 15:10
autor: Benet
KROSNO 21697 taki model

Re: Dziki Beduin

: 2017-02-28 15:14
autor: Dziki Beduin
Dziękuje.

Re: Dziki Beduin

: 2017-04-13 15:51
autor: Dziki Beduin
Panowie, potrzebuje pilnie dowiedzieć się czy macie może jakieś namiary na firmy które regenerują aparaty zapłonowe, sprawa na prawdę pilna bo uziemia mi to autko, ewentualnie jeżeli ktoś ma na sprzedaż sprawny. Ford Probe 2,5 V6 1993 rok. Piny na kostkach: ta mniejsza kostka ma mieć 3 piny natomiast ta większa 6 pinów. Czekam na odzew.
Pozdrawiam.

Re: Dziki Beduin

: 2017-04-13 19:23
autor: S.H.A.R.K

Re: Dziki Beduin

: 2017-04-13 22:33
autor: Dziki Beduin
Dziękuję

Re: Dziki Beduin

: 2017-04-14 15:14
autor: -michal-
no mam taki aparat, ale to mój zapasowy, żebym sprzedał to musisz mi zaproponować naprawdę przyzwoitą cenę

Re: Dziki Beduin

: 2017-04-17 20:10
autor: Dziki Beduin
-michal- pisze:no mam taki aparat, ale to mój zapasowy, żebym sprzedał to musisz mi zaproponować naprawdę przyzwoitą cenę
Na razie poczekam co mój mechanik wymyśli ;) ... niech naprawia ;)

Re: Dziki Beduin

: 2017-04-27 12:34
autor: Dziki Beduin
Panowie mam pytanie gdzie znajduje się przekaźnik sterowania wentylatorem chłodnicy? Czy to może któryś z poniżej zaznaczonych?
Pilnie potrzebuję info, sytuacja wygląda następująco, w momencie załączenia się wentylatora chłodnicy i już schłodzenia układu, czyt. temp w normie wentylator nie wyłącza się stale działa pomaga jedynie wyłączenie silnika, i stąd moje pytanie może on nie ma 1 biegu i dlatego cały czas jest załączony.

Re: Dziki Beduin

: 2017-04-30 20:12
autor: Dziki Beduin
I druga sprawa gdy chce cisnąć probkiem to przy 5-ciu tys obrotów stają, nie chce kręcić się wyżej, tak jest na gazie, natomiast na benzynie czka go przy 5 tys i też nie chce iść dalej, może przepływkę mam uszkodzoną, fajnie by było spotkać się z którymś z was i przepiąć od kogoś na próbę przepływkę do 2,5 i wtedy się okaże czy coś to wniesie czy nie. Byłby ktoś chętny pomóc oraz na jakieś latanko w jakiś dzionek?.

Re: Dziki Beduin

: 2017-04-30 23:03
autor: Romas
Panie kolego masz zle wskazania obrotomierza, typowy przypadek rocznika 93 euro,tak naprawdę przy tych 5.5k masz już odcinke no ok 7.5

Re: Dziki Beduin

: 2017-05-01 01:14
autor: mysz
Gwoli pewności- przy 5500obr/min powinieneś mieć na drugim biegu nieco ponad 80kmh. Przy 7 tys na tym samym biegu powinieneś mieć lekko ponad stówkę.

Re: Dziki Beduin

: 2017-05-01 01:41
autor: Spider33
Jeśli owe czkanie występuje razem z dźwiękiem łuttututu to silnik jest ok a przekłamuje obrotomierz. Wskazówka skacze lekko góra dół przy odcince? Na wolnych obrotach tez sie nie wkręca? Gorzej jak go po prostu dusi i przerywa.

Re: Dziki Beduin

: 2017-05-01 13:57
autor: Dziki Beduin
Przejade sie tym jutro i sprobuje na grac filmik oraz zwrocic uwagę do ilu km/h sie rozpedzi na dwójce, natomiast co do szarpania na szczescie ono nie wystepuje idzie plynnie do tych 5 tys wedlug obrotomierza, jeżeli faktycznie to obrotomierz to moj jest uszkodzony czy jakos sie to naprawia?

Re: Dziki Beduin

: 2017-05-01 18:33
autor: Sallmo
Dziki Beduin pisze:Panowie mam pytanie gdzie znajduje się przekaźnik sterowania wentylatorem chłodnicy? Czy to może któryś z poniżej zaznaczonych?
Pilnie potrzebuję info, sytuacja wygląda następująco, w momencie załączenia się wentylatora chłodnicy i już schłodzenia układu, czyt. temp w normie wentylator nie wyłącza się stale działa pomaga jedynie wyłączenie silnika, i stąd moje pytanie może on nie ma 1 biegu i dlatego cały czas jest załączony.
Obydwa są od wiatraka chłodnicy - jeden od wolnych obrotów , drugi "szybki". Nie pamietam teraz który jest który. Poznasz po kostkach.
Tu masz jak sprawdzić -
2.5 V6 93/94 r.
ECT - czujnik temperatury płynu chłodzącego ,który przekazuje dane pomiarowe do modułu sterującego (PCM/ECU).
ECTF- czujnik temperatury płynu chłodzącego,który aktywuje/uruchamia wentylator chłodnicy na I lub II biegu w zalezności,od danej temp. silnika/płynu.
Pokrótce o wentylatorze :
I bieg wentylatora chłodnicy załacza się gdy silnik/płyn osiaga temp w okolicach 100 st. C
II bieg wentylatora chłodnicy załacza się gdy silnik/płyn osiaga temp w okolicach 108 st. C
Diagnostyka :
ECTF – Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
Kody: 69
W przypadku jego uszkodzenia ECU załącza wentylatory chłodnicy po otrzymaniu sygnału z innych czujników o temperaturze.
Sprawdzamy rezystancję na stykach. Powinna się zawierać w granicach 1.11-1.7 kOhm.
Czujnik ECT Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
Kody: 09
Znajduje się obok wlewu płynu chłodzącego.
Sprawdzamy rezystancję na pinach czujnika, która w zależności od temperatury wynosi:
-20 st.C – 14.6-17.8 kOhm,
20 st.C – 2.2-2.7 kOhm,
80 st.C – 0.25-0.35 kOhm.
Sprawdzamy czy do czujnika dochodzi napięcie 5V. Pozostałe przyczyny to uszkodzone przewody.
od 93-95 są 2 czujniki,a od 95 już tylko 1czujnik,który pełni role czujnika ECT i ECTF

Re: Dziki Beduin

: 2017-05-01 22:03
autor: Dziki Beduin
Dzięki wielkie za objaśnienie, wezmę sie do roboty nie bawem.

Re: Dziki Beduin

: 2017-05-03 13:41
autor: Dziki Beduin
Powiem tak na dwójce 110 km/h czyli najprawdopodobniej ten licznik oszukuje, jak to naprawic licznik nowy czy cos innego?

Re: Dziki Beduin

: 2017-05-03 15:22
autor: KrecioPL
Że co?

Re: Dziki Beduin

: 2017-05-03 15:56
autor: Dziki Beduin
Krecio, tak jak wyżej napisałem obrotomierz zatrzymuje u mnie się na 5 tys obrotów, ładnie idzie probek do końca nie ma szarpnięć ani osłabnięć tylko te obroty dziwnie się zatrzymują wcześnie.

Re: Dziki Beduin

: 2017-05-03 16:07
autor: mysz
Dziki Beduin pisze:Powiem tak na dwójce 110 km/h czyli najprawdopodobniej ten licznik oszukuje, jak to naprawic licznik nowy czy cos innego?
Wymiana licznika. 110kmh powinno być przy 7.5tys obr/min

Re: Dziki Beduin

: 2017-05-03 16:37
autor: Dziki Beduin
A musi być tylko wyłącznie od 93 rok ?

Re: Dziki Beduin

: 2017-05-03 21:56
autor: mysz
Nie, ma byc od v6 i to tyle. Kup najlepiej licznik po 93 roku

Re: Dziki Beduin

: 2017-05-04 15:05
autor: Dziki Beduin
mysz pisze:Nie, ma byc od v6 i to tyle. Kup najlepiej licznik po 93 roku
To że od Vki to wiadomo, :) jeszcze tylko przed zakupem muszę sprawdzić przepływomierz może coś jemu dolega.